Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

Myspace video:

JEL - "let's go to the moon" - (happy hardcore)

Så er der liftoff til månen med små 180bpm hele vejen. Turen ta'r samlet knap 11 minutter.

Se dét er rum-turisme på den fede måde :D

Stilen er old-school happy-hardcore (candykid heaven), som de lidt ældre musik-kendere måske vil ku' genkende. Et niche-område der også havde sit publikum en overgang her i danmark, selvom det nok primært var i tyskland, holland og usa det havde sit største publikum :)

Denne melodi har ingen smækre kvinde-vokaler eller happy-piano'er, som ellers kendetegner denne genre i rigtig mange melodier, men tilhører den anden side hvor tingene var mere instrumentale og mindre melodiøse (en slags dark happy-hardcore måske, uden at det ska' misforstås som decideret hardcore som jo kun har det høje bpm tilfælles). Den har også nogle enkelte old-school d'n'b elementer.

Enjoy! :D Og husk som altid at denne slags musik ska' spilles højt.

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Jeg synes det var et kaotisk nummer som var alt for langt. Du må arbejde på at få det til at lyde mere som det her. :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Ganske udemærket, en anelse for lang til bare at sidde og lytte til, men til et rave hvor der bare skal danses amok er nummeret perfekt :D

MEGATRON

Max temp: -273C skrev:
Jeg synes det var et kaotisk nummer som var alt for langt. Du må arbejde på at få det til at lyde mere som det her. :D

http://www.youtube.com/watch?v=YUE7TZfUITE < eller som det her, haha :D

Relativistisk båthorn

Ambient skrev:
Ganske udemærket, en anelse for lang til bare at sidde og lytte til, men til et rave hvor der bare skal danses amok er nummeret perfekt :D

Fint :) Musikken hører selvfølgelig hjemme i sit rigtige element, det gi'r sig selv.
Jeg har selv haft nogle rigtig gode timer på gulvet til denne slags musik, så ka' jeg bidrage lidt til at andre måske også får det er jeg glad.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]