Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Ang. opvarmning!

Som nævnt er det vel intet problem at alkoholen fordamper, så længe den bare fortætter sig i den lukkede flaske. Problemet er nok snarere, medmindre vi taler pyrexglas o.l at de fleste flasker ikke er egnede til at opvarme, og derfor er i fare for at sprænge?

Ved ikke hvor høje temperaturer der behøves for at aktivere?

Sorry, men OT: Hvilket ethanol/cannabis forhold bruger i?
(orker ikke at rippe op i den gamle, gode btw, tinktur tråd, eller oprette en sprit ny ( plat humor)

Har kun prøvet med 1g til 4cL, der drak jeg de 4 cL på én gang.
Vil 1cL tinktur i forholdet 4g til 4cL svare til 4 cL af ovennævnte? Eller er det simpelthen for lidt sprit der så kommer i maven?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Urt skrev:
Ang. opvarmning!

Som nævnt er det vel intet problem at alkoholen fordamper, så længe den bare fortætter sig i den lukkede flaske. Problemet er nok snarere, medmindre vi taler pyrexglas o.l at de fleste flasker ikke er egnede til at opvarme, og derfor er i fare for at sprænge?

Ved ikke hvor høje temperaturer der behøves for at aktivere?

Sorry, men OT: Hvilket ethanol/cannabis forhold bruger i?
(orker ikke at rippe op i den gamle, gode btw, tinktur tråd, eller oprette en sprit ny ( plat humor)

Vil 1cL tinktur i forholdet 4g til 4cL svare til 4 cL af ovennævnte? Eller er det simpelthen for lidt sprit der så kommer i maven?

det er nok ikke ligefrem den mængde alkohol du får ned du skal tænke på. det er nok nærmere hvor meget hash der kan opløses i hvor meget alkohol.

Medlem

extanor skrev:
det er nok ikke ligefrem den mængde alkohol du får ned du skal tænke på. det er nok nærmere hvor meget hash der kan opløses i hvor meget alkohol.

Hmm den der artikel fra mungojohns tinkturtråd nævnte at nogen foretrækker 7g pr 4 cl:P Hehehe.. :twisted:

Medlem

Urt skrev:

:shock:

...Nej vent...

:shock: :shock:

Du må enten have en voldsom tolerance for THC, eller også bruge noget meget dårligt hash? For hvis jeg indtager ca. 1/3 gram oralt, så er jeg godt påvirket - jeg kan slet ikke forestille mig hvordan et helt gram så må føles.

Medlem

Mungojohn skrev:
Urt skrev:

:shock:

...Nej vent...

:shock: :shock:

Du må enten have en voldsom tolerance for THC, eller også bruge noget meget dårligt hash? For hvis jeg indtager ca. 1/3 gram oralt, så er jeg godt påvirket - jeg kan slet ikke forestille mig hvordan et helt gram så må føles.

Det var ikke topclass hashish det her, men en ganske udemærket pollen. Jeg var udkørt på forhånd og røg lidt joint, men gik da også ud, inden da de andre tog i byen, det var STRONG SHIT!

Jeg har btw ikke en voldsom tolerance :)

Medlem
Brugeravatar

Mungojohn skrev:
Ja, det råd håber jeg i hvert fald at ingen følger... At drikke IPA-tinktur er nok ikke smart.

hehe nej for pokker, troede først det var om at lave hash olie...

men sådan går det jo når man er lidt små påvirket... havde også slettet mit indlæg hvis man kunne, men retter det lige til en gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
emingos skrev:
Mungojohn skrev:
Ja, det råd håber jeg i hvert fald at ingen følger... At drikke IPA-tinktur er nok ikke smart.

hehe nej for pokker, troede først det var om at lave hash olie...

men sådan går det jo når man er lidt små påvirket... havde også slettet mit indlæg hvis man kunne, men retter det lige til en gang.

:D

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Nogen der har erfaringer med malurt + skunk + lidt god ryger i en god vodka :D kunne godt tænke mig at lave en rigtig troldmands drik som man ikke skal have særligt meget af før man flyver :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]