Okay - nu har jeg læst en artikel på BT omkring legalisering af fri hash!
Jeg er selv "KUN" 17 år - har prøvet lidt forskellige stoffer - men so what?
Helt ærgerligt, det med, at hash får folk til at glemme og lære nye ting - DET ER HELT UDE I SKOVEN!!
Jeg startede for "sjovt", med at ryge hash - sammen med vennerne! Man sidder jo sådan de nære venner, eksempelvis 5-6 stykker og hygge-ryger i stille omgivelser.
Er det ikke bedre, at ryge sammen med de bedste - i stille omgivelser, på et værelse, se noget film og hygge - få et godt grin, tale filosofi og lære hinanden bedre at kende på de forskellige områder - end, at rende rundt i byen, pisse-lam og ikke huske noget? (da alkohol, faktisk kan miste ens evne til at huske)?
Jo!!! Det er meget "skadeligt" og "farligt", at gå i byen, pisse-stiv og risikere at få tæsk, fordi man enten kommer til at råbe for højt, eller kigge forkert på én!
De fleste gange jeg er i byen, bliver jeg meget aggressiv, fordi alkohol og jeg ikke rigtigt passer til hinanden. Desværre må jeg ikke ryge cannabis, fordi det jo "kan dræbe" og "det er åååh, så farligt..". Og man kan jo selvfølgelig ikke overtale sine forældre eller nærmest om, at cannabis IKKE er farligt, netop fordi at der sidder nogle skide irriterende og hjernelamme politikere osv. som siger "Jamen øøøh...?!?!?? hash skal være ulovligt", men hvad er budskabet på det?! Hvad er grunden til, at hash er ulovligt?
Nåh ja, det var vidst fordi, at en mand dræbte en anden, og han havde sikkert røget hash. Åh ja, det var sgu sikkert hashen skyld.. NEJ!!
Når jeg drikker alkohol, kan jeg ikke huske noget dagen efter. Ja, det kan måske være fordi jeg drikker for meget, men man kan ikke "ryge" for meget cannabis, til IKKE at kunne huske hvad man laver dagen efter.
Cannabis kan ikke DRÆBE, og det er MINDRE farligt end alkohol. Eller jo, selvfølgelig er cannabis farligt - HVIS DET RYGES. For det er jo røgen som er giftig. Men ikke mere giftig en cigaret-røg? Hvis du indtager hash oralt, hvad er så jeres argument?
Og hey - jeg røg hash hver dag i min 9. klasse - selv op til eksamen - og jeg fik 10 i mine fag - øøh - man bliver ikke dummere eller glemmer ting, hvad fanden er det for et dårligt argument?!?!
Jeg er selvlært programmør - har programmeret siden jeg var 12 år. Jeg kunne i starten PHP/HTML/CSS/MYSQL/JAVASCRIPT - og så skulle jeg vel have glemt alle disse ting, nu når jeg ryger hash, ikke? Men næh, jeg er faktisk blevet meget klogere. Jeg har udvidet mine sprog til ASP.NET/ADO.NET/AJAX/Java/VB.NET/MSSQL/Silverlight og ja, jeg kunne sgu blive ved.
Jeg har ejet registeret firma, som desværre står i min fars navn, pga. jeg er under 18 - men hey? Er jeg dum? Nej, jeg vil faktisk sige jeg er ret klog.
Hvorfor begynder jeg, at prale og skråle om, at jeg er klog? Tjoeh, fordi i siger jo, at hash har det med, at få folk til at glemme og er dårligt for indlæringsevnen..
Men jeg er blevet klogere - og har stadig en kæmpe viden med koder. Og hey tænkt lige.. Programmering er ikke for små drenge - det kræver hjerne og god tænkning!
Derfor: Hash får ikke folk til, at glemme. Det må være en anden helt forkert årsag til dette (de folk der nu er blevet testet?!?!?).
Jeg syntes dog også, at jeg er ret god til det danske sprog og stavning - og har hashen gjort det sværre? NEJ FORHELVEDE!! HASH ER IKKE FARLIGT eller noget. Det bare utroligt svært, at få folk til at indse det, fordi det er ulovligt.. Forhelvede da.. Hvorfor kan det ikke bare være lovligt?
Og forhelvede da, undskyld jeg bander, men jeg måtte ud med dette - hvad er jeres argument? Nåh ja, han ryger hash, han er en skarnsknægt.. Yeah right..
Hash får folk til at slappe af, man bliver jo ikke aggressiv for fanden da.. Man tænker mere over tingene og man gider sgu da ikke slås på cannabis, når man er blevet stoned.. Det sgu da logisk tænkning..
Og jo, der bliver jo også mere kriminalitet fordi hash er ulovligt. Tænk på de pushere der sælger hashen, dem som skal købe hashen? De vil jo lave indbrud, kriminalitet osv, for at få fat i hashen.
... Derfor: Legaliser hash! Så slipper vi for kriminalitet og andre idioter.
Det helt sikkert bare fordi, at politiet ikke har en skid at lave..
Links til mit indlæg:
- Firma hjemmeside:
http://jaykay.dk - se evt. under netværk, de sites jeg har lavet.
- God film som beskriver HVORFOR hash blev ulovligt - uden noget argument.. SE HELE DENNE SERIE:
http://youtube.com/results?search_query ... type=&aq=f