Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Næste
Forfatter besked
 Titel: Så skete det
Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
-->tias jeg kender ikke noget til at usa har nedtrykt palastina fordi man hjelper et andet land er det nok fordi der er noget i vejen med det andet..ik??
det var det samme med da palastina ville have omdøbt israels plads til palastinas plads fordi det var nedværdigende for dem og de stod og fægtede med pistoler og andre våben inde forand christiansborg..fuck dem mand bomb hele lortet.. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
helt enig med tias, amerikanerne er sq selv ude om det, deres udenrigspolitik er udadtil meget fin, men inderst inde er de bare ude på at score kassen.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@ER> Jeg har læst rygter på nettet om at det Nostradamus-citat blot er et som en eller anden har fundet på. Hvis nogen virkelig finder det i en af N.'s tekster, vil jeg meget gerne vide det!
Nostradamus døde 2. juli 1566...Citatet påstår at det er fra 1654. Det bør vistnok dementere det indtil andet er bevist.

Jeg er seriøst deprimeret på hele Verdens vejne idag. For en gangs skyld har jeg ikke meget lyst til at tage psykedeliske stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Analog>> USA støtter det fascistiske styre i Israel med maskinpistoler, tanks og bombefly, for ikke at nævne den rent politiske støtte. Jeg er desværre bange for at de kommer til at støtte Israel endnu mere efter hvad der er sket... Og dette kommer nok til at betyde at Palæstina aldrigt får sin frihed [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Det er fandme noget luskeri.

/Tias

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
@ANALOG - Ja det er rigtigt at der er noget galt med palæstina. De danser nemlig ikke (modsat det meste af verden) efter globalkapitalismens pibe. Palæstinenserne kræver en selvstændig stat og de rokker sig ikke ligegyldigt hvor mange angreb Israel (og USA) foretager på dem. De billeder som vi har set på tv af dansende folk i gaderne, det er mennesker hvis familie og bekendte måske er blevet tortureret og sønderskudt af Israel (og indirekte USA som støtter Israel materielt og politisk), så er der ikke noget at sige til at de reagerer lidt overilet [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
En analyse af Nostradamus' profeti:

"In the City of God" New York er kendt for deres skyskrabere som i Nostradamus's tid, sikkert ville betegnes som noget der gik ind i himlen.

"there will be a great thunder," må være eksplosionerne som der hentydes til.

"Two brothers torn apart by Chaos" World Trade Centers tårne som er blevet smadret.

"while the fortress endures" The fortress må hentyde til at den militære installation Pentagon blev ramt men ikke smadret totalt.

"the great leader will succumb" Må være præsident George W. Bush

"In the year 1999 and seven months," Der skulle være en fejl i vores "gregorianske kalender", som gør at vi er 1 år bagud. 2000 skulle være 1999, og dette år skulle være 2000 år efter kristi fødsel.
Mange troede at han mente den syvende måned af 1999, men han skrev faktisk klart: 1999 og 7 måneder, som betyder 7 måneder efter 1999.
Den gamle "viking kalender" som Nostradamus ofte refererede til siger at - SEPTember, OKTober, NOVember og DECember faktisk var den 7., 8., 9. og 10. måned.
SEPT er fransk for syv. Så den 7. måned efter 1999 bringer os til September 2000 i den korrekte årsberegning - DENNE MÅNED - hvor "great king of terror fell from the sky" (flyene)i "New City" som må være New York, placeret tæt på "45 grader" som Nostradamus forudså.
Genopstandelsen af "King of the Mongols;" (Genghis Khan) har ingen relation til den krigslignende terror der ramte New York, ud over at begge begivenheder fant sted i 7.
måned. Man har i denne måned fundet jordiske rester af Ghengis Khan tidligere i denne måned i Mongoliet - en metafor for en genopstandelse måske.

Man kan altid være bagklog og prøve at lave en sammenhæng mellem profetier og begivenheder, så måske har det intet på sig... [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Nu har jeg læst samtlige 10 århundreder af Nostras profetier igennem - og jeg er ikke stødt på noget der bare ligner det som jeg sendte rundt - det var en jeg selv fik smidt i kraniet og sendte den så videre - men ACK - det er hoax...........

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
-

[ 14 September 2001: Besked ændret af: caqtus ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Læs nogle af posterne inden du skærer alle over en kam, du er da ikke bedre selv!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Vi lever i et frit land - det er bare det han ikke fatter!!!

Men hvorhenne er det småborgerligt at ville kæmpe imod terrorisme - eller bare være imod det i det hele taget - læg mærke til at der stadigvæk findes folk som der hader tyskere - ikke bare nazister - men direkte tyskere..

Så er der Tias og Caqtus der ikke kan forstå hvorfor - men ok - lad mig give jer et hint...

Hvis nu et helt land ikke syntes at det er iorden at sådanne ting sker - altså terrorisme - hvorfor gør de så ikke noget ved det selv - de danser og fester istedet - fordi de syntes squ at det er OK - hvilket gør dem medskyldige i terrorisme....

Fatter i det ikke??

Ok så se her:

Vi ANTAGER at Caqtus og Tias er med nogle gutter i byen - de her gutter stikker en fyr ihjel imens at Tias og Caqtus er til stede - men Tias og Caqtus kan egentlig heller ikke lide den fyr - fordi den fyr tænker squ kun på sig selv og sin egen situation så han fortjente at dø!!!!

De gør ikke noget ved det - melder det ikke til nogen - og er faktisk medskyldige i mord - derfor NÅR de fanges skal de straffes efter at være medskyldige............

Fatter i det stadigvæk ikke?

Well - lad mig hjælpe jer på vej!!!!

Hvis et land huser terrorister og ligefrem jubler når de går i aktion så er de lige så skyldige i deres handlinger som terroristerne selv er - derfor skal de straffes - derfor skal de bombes sønder og sammen.......

Hvis ikke fatter det - så er i fandme for dumme............

Insane psychedelia user!

Bush har trigger-finger, det er da 100%. Nu bomber han sgu´ da for alvor en eller anden af´helvede til....

Det er sgu´ også muslimer og deres selvmords-pis, der er skyld i det hele....

-daff

Dedikeret medlem
Brugeravatar

EGO - for at citere en klog mand, så tænker du med røven nu og da.

Palæstinenserne jubler. De støtter denne hændelse, som du rigtigt nok siger. Men siden USA har undertrykt dem, og deres forældre før dem, og bedsteforældrene før dem, så er det sq ikke så underligt at de hader amerikanerne.

Ved at støtte et fascistisk styre (især når det er et i mellemøsten), så har Amerikanerne selv inviteret dette angreb... Nå ja, vi har aktivt ført krig mod andre i over 50 år, men når nogen slår igen, så er det 'forfærdeligt'. Åh gud, hvilken afmagt - Skal vores pinsler ingen ende tage?

Der bliver myrdet 1000vis af civile hver dag, men når det sker i 'Gud's eget land', så er det forfærdeligt. Katastrofe mig i øjet!

Det eneste forfærdelige ved denne situation, udover den forfærdelige sorg der må dvæle hos familie og venner til de dræbte, er at Israel sikkert nu får friere tøjler til at undertrykke Palæstina.

Stof til eftertanke,
Tias.

Insane psychedelia user!

I vil aldrig kunne placere mig politisk! Jeg har punk i blodet, men Glistrup kan sgu oxo være klog nok nogle gange. Nåh anyway, religion sux, det er det der er skyld i det lort, selvom jeg får religiøse oplevelser på trip, hvis jeg så skulle høre en stemme der siger "psychomancer er ikke menneske, dræb ham" så gør jeg det ikke, jeg styrer mig selv og ingen andre skal bestemme over mig, og især ikke noget der ikke er tilstede fysisk! Så fuck dem alle, fuck magtsyge mennesker, nej fuck alle for alle er sgu ego centrerede, fuck alle mennesker, al magt til dyrene.

hørt jensus ALT magt til dyrene....

Insane psychedelia user!

Jeg var lige inde i hvalsøbrugsen. Der stod to palæstinensere og grinede af TV-avisen der viste de to ødelagte trade-centere, det er sgu da sygt....

Medlem

Geografisk sted: DK
Tias---> heeeeeeeeeelt fucking enig!!!!!
Og forresten ja så de har jo "vist nok" sådan set allerede svaret igen... Der blev hvertfaldet kastet missiler på Kabul - Afghanistan igår.. USA fralægger sid godt nok ansvaret.. Men mon ikke de har haft en finger med i spillet??? svært at sige...
Har også lige netop nu hørt at de har fanget nogen af bagmændene... ??
Hnmmmmmmm det foregår sq det sygeste i verden nogen gange.. Nogen gange fatter man simpethen hen ikke hvordan mennesker kan opføre sig.. at dræbe tusindevis af civile er fuldstædig ja, man kan ikke engang rigtig sætte ord på det.. Og FUCK hvor bliver man harm over at se jublende palæistinensere.. Der er naturligvis ingen tvivl om at de er blevet ilde behandlet, og at det er klaret at de ikke kan lide, for ikke at sige hader USA og Vesten.. Men derfra til at juble over tusinder af menneskers tragiske og alt for tidlige død er dybt forkasteligt.. Jeg væmmes!!!!!!!

Medlem

-

Medlem

-

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af caqtus:
selvfølgelig er det klamt at Palæstinenserne jubler over 1000vis af folks død - men det jo heller ikke alle der gør det, det er de ignorante af dem der gør det, for de kloge ved godt at det i sidste ende bider dem i røven.

men i er vidst ikke klar over hvor mange USKYLDIGE palæstinenser der bliver drabt af Israeler med amerikanske våben - i deres eget land! men okai det skal vi ikke deiskutere for det er der aldrig nogen der bliver enige om.

hver dag dør der uskyldige mennesker i irak, fordi de ikke kan få mad, medicin eller andre af de ting som vi tager for givet! fordi USA har lavet sanksioner imod dem USKYLDIGE mennesker, fordi 1 diktator er syg i hovedet!

sæt JER i deres sted, men det er selvfølgeligt meget at forlange...

fordi de er muslimer hele bundtet og de tænker kun på at overtage vores verden i en blodig masakre og sprænge alle vores bygninger i luften med selvmordsbomber! så lad os da bare bombe dem alle sammen...
og jeg skærer ikke alle over en kam- jeg siger at det er utroligt at der er NOGLE der er så fatsvage at de tror at løsningen på verdens problemer er at bombe alle muslimer!

<HR></BLOCKQUOTE>

Caqtus dog...

Du ved godt at vi har vores nations ledere - diktator eller ikke - fordi de skal repræsentere os - hvad de siger er hvad vi siger - sådan er det bare - og hvis irakkerne er utilfredse med saddam - well - så må de bare vælte ham - tror du ikke at de er lidt flere end han er - altså et helt land der siger stop - de mennesker er skabt til at blive undertrykt - og det med israel og usas våben - den holder da overhovdet ikke nogensteder makker - det er squ da ikke amerikanerne der trykker på aftrækkeren - men du mener altså at når vi danskere rykker ud og skyder på nogen så er det tyskerne og amerikanerne der skal have skylden - det er dog dem vi har fået/købt/lejet vores guns af - eller vidste du ikke det - inden du kaster dig ud i en diskution burde du nok researche en del ting bag de udtalelser som du kommer med - fordi det er sagt i halv mening det du forsvarer fjenden med - jeg er hverken racist - nazist - facist eller psykopat - jeg er bare en overlever - og hvis verdenen dermed mig skal overleve så skal de udryddes og jo hurtigere og mere blodigt jo bedre - der skal statueres et eksempel og hvis nogle af de som der flygtet til vesten rejser sig op og brokker sig og starter lort og pis i de lande de er i, well, enten skal de sendes tilbage til deres eget land og blive bombet ihjel eller osse skal de bare henrettes som krigsforbrydere - lyder nok lidt hårdt - men det er verdenen som den er idag - hård og kold - og hvis man vil overleve i den skal man tænke sådan - ellers er man bare en pussy som tror at man kan leve uden konsekvenser - hvis USA ikke sønderbomber det land som er "ansvarlig" for denne aktion så tror resten af verdens terrorister at det er et tag selv bord og så starter der en guriellakrig som vi ikke har set andre steder nogensinde - og så kan vi snakke om noget der bliver hårdt - fordi det bliver fandme blodigt og det kommer til at koste mange liv - et er sikkert - hvis de ikke bomber svinerne så skal jeg have fat i et par guns - fordi så er der erklæret krigstilstand i mine omgivelser - fordi når den "civile" krig udbryder og tro mig det er ikke et hvis det er et når - så skal jeg være parat - og alle der ikke er af danske afstamning eller rettere dem som der ikke er af dansk afstamning som jeg ikke kender er i fare - de bliver skudt ned by sight - og det vil sige at der er ca. 25 mennesker som jeg ikke åbner ild imod - ja og så lige alle danskere da..... Håber da der er nogen der er med på den - tror at guffe er, et eller andet siger mig at han mener det samme.....

Så det ender nok med at mig, guffe og en stak andre af dem der vil overleve sidder i en bunker et eller andet sted men en forbandet masse guns´n´ammo og en del drugs og holder skansen - det bliver hårdt - netop derfor er de drugs der....

AND I WARN U - FUCKING TERRORISTS...

Jeg rammer 5 ud af 5 i den sorte på 300 meter med en G3A3 riffel og jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg rammer med en M16 - mindre kaliber - bedre træfsikkerhed...

Alt for meget guntalk - men sådan er jeg når det kommer til bunden af mig...

Frihedskæmper så det basker...

Medmindre at jeg når at flygte til goa først that is...

Alt fra mig....

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Frihedskæmper? Hvilken verden lever du i?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 147 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]