Nix jeg gider ikke at waste min tid på at svine dig liquid, men et lille spørgsmål, hvem bidrager mest til debatten, mig og min holdning med begrundelse eller dig som siger at du synes jeg er barnlig uden begrundelse, se der var det da vist dig der var barnlig. Og det kan godt være du ikke kan li mine holdninger, men så kan du sgu selv poste noget der er mere fornuftigt, hvis du ellers kan præstere det. Besides så har jeg været politik interesseret i flere år og måske man ser mig i vejle ungdomsbyråd næste gang der er valg...og har du måske tænkt på at studere politik, nej vel, det har jeg altså...så sig ikke "at jeg ikke skal blande mig i den her slags", du kan sikkert ikke engang stave social demokrat og du kan sikkert heller ikke forkorte det.
Og i snakker om at vi er domineret (med vi mener jeg mig, Elven Raver, Guffe, ANALOG, whoever der ikke støtter svinene) af amerikanerne, jeg er sgu ikke en skid styret af amerikanerne, jeg er bare træt af udlændinge og deres holdninger, og det er sgu de samme udlændinge der står bag lortet, evig og altid, ikke sydamerikanere, pollaker ( [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] caqtus), eller hvad fanden der nu ellers er af "sjove" lande det er fandme altid muslimere, og jeg har sgu været totalt antiracist men det fik perkerne i vejle vænnet mig af med, da de ikke kunne li at jeg udstrålede antiracist så tæskede de mig, og jeg bliver stadig truet, gang på gang bliver man rendt i røven og fyldt med løgne af de perkere der ikke aner en skid hvad de snakker om. Og prøv nu at hør, de kan sgu godt være at de guys i hænger ud med er fine nok, men dem her i vejle er sgu røven af 4 division, totalt bondrøve (flertallet).
Nåh tilbage til det med at være styret, det er sgu da jer ( ti(a)s, caqtus og hallifax, med flere) der er styret hvis i vil bukke hovedet for alle muslimernes krav til os danskere, jo mere plads de får jo mere tror de de kan tillade sig.
Og jeg støtter sgu da heller ikke Bush, han er en loonatik, men jeg er sgu glad for at han er loonie nu da usa er blevet angrebet for nu får de sgu igen med hård hånd, hvor fx. Bill Clinton nok ville ha været meget mere diplomatisk. Og jeg er sgu egentlig ligeglad med at det er usa, jeg ville sgu da blive ligeså sur hvis de var frankrig de angreb. Og i får det til at lyde som om at israelitterne der er de onde, hvordan tror i de ville ha det uden usa's hjælp?! Og hvordan tror i verden ville se ud i dag hvis ikke andre lande hjalp i krigen, skulle usa ha holdt nallerne væk under anden verdenskrig???? Nej det synes i nok ikke, totalt dobbeltmoralsk, og dog ville i jo nok være glade for det fordi så ville de "megaonde" jøder jo være udryddet, og i snakker om at vi er racister, i er sgu da nazier.
Desuden blev jeg sgu da oxo pissed da vi skulle holde et minuts stilhed i skolen, jeg stod sgu og grinte for mig selv for det var sgu en parodi, hvor mange mennesker dør ikke i verdenen hverdag på modbydelige måder?! Og det værste var da det minut var gået og min fucked up engelsk lærer (der forresten i samme time sagde at man blev afhængig af LSD) tog sine briller af og "tørrede" sine øjne.
Det lort med holier than thou, det er i sgu da, hvergang nogen har sagt noget i ikke er enig i kommer i med en sviner og siger vi ikke ved hvad vi snakker om og vi er dumme og barnlige og sindsyge, i er sgu facister og ensporede og kan ikke acceptere andres holdninger, sjovt nok får i det til at lyde som om at det er os der er det.
EYE FOR AN EYE!
|