<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af --+JENSUS+--: Hold da kæft 1: Jeg blev træt af dumbtrippers angreb på en masse (og lavede et personligt angreb). 2, har du hppd? Hvis ikke luk røven! Jeg mener man kontrollerer ikke sin egen hjerne, vel?! 3. Jeg ville bare høre hvor stor risiko der er for at dø af kex....det har har ikke noget at gøre med at trippe. Og jeg siger ikke at jeg har trippet tid, jeg blærer mig ikke med mine trips, du kender ikke mit grundlag for den sætning, så luk!<HR></BLOCKQUOTE>
Til punkt nummer 2 (*gg*) - Jensus det lyder som om at fordi du har været syg i pæren så har du ret til at fyre alt muligt lort af....
Det HPPD du har været ramt af er nok noget i stilen med nogle mønstre og farver der kører op og ned af væggene til hverdag - eller noget i den klasse - sorry to say this kiddo - men sådan har jeg haft det i snart 1 år nu - like - fuck det - med lidt mindcontrol - hvilket du hvis mangler bare lidt af - fordi den slags HPPD vil (JEG) kalde for tøseHPPD (no offence girls - just a way to say things) - like - det er squ da for svagt - jeg kunne godt fortælle dig et par skrækhistorier - lissom - men det gider jeg squ ikke....
Gider ikke blabre ud med mine psykiskeproblemer - dem kan jeg godt klare selv (til tider)....
|