Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
hvis bare nogle af jer geeks herinde havde bare et gran af livserfaring, så ville i kunnet have regnet det ud og hvis i går tilbage og kigger vil i også kunne se at der endda var nogle der var kvikke nok. det er ikke fordi i ikke fattede at det var løgn at i er imbecile, men derimod fordi i afslørede jeres egne, indskrænkede, diskriminerende holdninger ved jeres kommentarer. det drejer sig ikke om hvorvidt i kunne gennemskue mine løgne, men derimod om i kunne gennemskue jeres egne løgne.

Medlem

Jaja, whatever dank...

Men nu, efter du har givet boardet din dosis af skitsofreni, har du jo *ingen* troværdighed tilbage. De fleste andre på boardet har man en ide om hvad er for nogle, hvad de går og lave og om de er VÆRD AT SNAKKE MED. Jeg tror det er de færrste der har fået dannet sig et billede af dig, ud over at du er en person der er let at se sig gal på.

Hvis der er nogle der er imbecile på boardet er det da dig. Du er da en af de mest forhadte personer her på boardet, UDELUKKENDE på grund af din klamme indfaldsvinkel til at møde nye mennesker. Du må godt nok have et kontaktproblem der siger spar to.

Nok off topic. Hvis det skal diskuteres videre, skal vi næsten gå over i >>fuck forumet...

MVH
Bandil

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
dank: få dig et liv... vi er nogle der prøver at være seriøse herinde, hvis du vil lege psykolog, så smut ind på TT og pis dem af i stedet for...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Dankdawg: Lad dig ikke forstyrre af de små gøende narkohunde.

Hvis man ikke analysere hver enkelt post her på boarded, og ikke prøver at danne sig et psykologisk billede af personerne bag de de enkelte posts - så ender det galt...
Dette board er en stor gang lort og lagkage, og det er derfor vigtig af forsøge at identificere lagkagen.
Anyway, de fleste medlemmer herinde har sikkert aldrig mødt en kvinde, men forveksler kvinder med partygirls på amf eller E.

WOOOOOOOW

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!

Hmmm du bidrager med meget herinde dank, det må jeg sige, jeg kan godt se at hvis man tar psykeliske stoffer så ændrer ens politiske syn sig, ryg hash og bliv autonom, æd svampe og tilmeld dig SF...kan du ikke bare være for real, jeg mener dette board er ikke en forbrugerundersøgelse eller hvad fanden du bruger det til?!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
dank du er en rådden person,
du kommer ikke med noget oplysende,
du er ikke sjov,
du har ingen ideer,
du har overhovedet ikke bidraget med noget somhelst ud over at svine folk.

Hvad laver du her ?

(hmm, jeg hader mig for at blande mig mere ind i den her åbnlyse Troll besked).

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Eller også så er der nogen herinde der er tumbede??

Psychedelia Gay Overlord

Zionboy> du har nok ret. det var ret godt formuleret.

Briller> well, en rådden person? rolig nu min ven. du burde værdsætte et lidt eksotisk eksperiment. prøv at åbne op, måske kunne du lære noget.

Jensus> lad mig sige det sådan, den person jeg har været herinde er ikke helt fiktiv, idet jeg er en gammel amar-rod, og har lavet stort set alle former for kriminalitet. men det er mange år siden og idag er jeg en god dreng
Jeg prøvede (og mislykkedes) bare at gøre visse personer herinde opmærksom på at de måske skulle skue lidt indad og lade være med at svælge så meget i deres selvtilfredshed. når man tager psykedelika (og i særdeleshed LSD) opstår der nemt en illusion om at man er bedre end andre, måske føler man sig lidt ophøjet eller får lidt storhedsvanvid. det var såmænd bare det, intet andet. det virkede vist ikke, for opgaven er for stor for mig, men det var jo osse bare et eksperiment.
Hvad angår politik: jeg er ikke venstreorienteret overhovedet, men det er klart for mig at hvis man har haft en psykedelisk oplevelse af dyb karakter, så burde man vide at hudfarve ikke betyder noget. men det er nok bare mig der har for store forventninger til visse af jer. Fint: vær racistiske, vær chauvinistiske, vær diskriminerende idioter hvis det virkelig er det i vil....
Det skal verden nok blive et bedre sted af.

Dangdawg: hvad end du siger vil jeg altid være bedre end dig, så kan du analysere min røv for den sags skyld - jeg siger bare fuck det - fordi det eneste DU får ud af det er en livsvarig psykose - og det har ikke noget med min røv at gøre - det har noget med dit kranie at gøre!!!!

Psychedelia Gay Overlord

ego> underholdende, det er du altid. Psykose? Den skulle være kommet for mange år siden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Dislaimer : "Due to severe 'trollness' this message is to be taken lightly" [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dank, hvad er det du vil lære mig, at man pisser folk af hvis man sviner dem ?
Jeg mener ikke at en gammel kriminel kan lære mig ret meget (måske nogle poker trix i fængslet *GG*).
Ud fra det du siger om der er mange chauvinistiske og rasister, det lyder som om du ikke har nogen føling med hvad folk mener i sjov og hvad der er alvor (right back at ya!).
... sidste sætning er heller ikke formuleret særlig godt, det må i unskylde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Rant over !

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Psychedelia Gay Overlord

Ret kort af en 'rant' at være...

Næ, jeg ville egentlig bare vise at det ikke er alle herinde der er så gode og åbensindede som de tror de er. Det var såmænd det eneste...Desværre var f.eks. den racistiske tråd ikke for sjov...det var faktisk overhovedet ikke morsomt. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Jeg kunne måske også lære dig hvordan du slipper ud af brusebadet helskindet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Som forskel på dig og mig dank så syntes folk jeg er underholdende, hvorimod du nærmest opfører dig lidt småskitzo - men det kan du vel ikke gøre for - der var osse engang jeg var ligeså lam som dig - men det holdte altså op dengang jeg blev 16 - hvad du så kan konkludere af det er helt op til dig selv, hvis du da kan konkludere noget!!!

Psychedelia Gay Overlord

Uha, lidt bidsk er han. Måske du føler dig ramt Ego?

Ramt på hvilken måde?

der findes mange måder at være ramt på, jeg er en af dem som person - jeg er faktisk et trip i sig selv, det ville du nok osse være hvis du ikke mindede om en nedtur!!

Og nej jeg er ikke bidsk min tandlæge forbyder mig at bide i Gasbeton - hvilket man jo kan sige at dit kranie består af!!!

Insane psychedelia user!

Dank, hvad er det for en lortegeneralisering du har gang i??? du kalder os for racister, en ting er at blive sur på invandere fordi de smadrer en headshop og truer en med tæsk, en anden ting er at hade folk pga. deres hudfarve, og hvor mange medlemmer er det nu lige der er herinde? Du aner jo ikke en skid hvad du snakker om og hvormange herinde tager egentlig psychedelia for at blive bedre mennesker....jeg mener du bliver sgu da ikke flink over for alle bare fordi du har frådet en caqtus!

det er fordi at han er en af de der typer som tror det hele går ud på at være mest macho - men jeg ville lige hilse at sige at man bare kan se blinkende lygter, de 4 gutter var jo nok osse total macho engang - da de var unge - men se på dem som ældre, nogle fucking tabere, men filmen ender godt, hvilket virkeligheden sjældent gør - at han så ikke kan tænke så langt viser kraftedme at han mangler et eller andet et eller andet sted......

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hmm hvornår har jeg sagt noget diskriminerende om kvinder/damer/piger?

jeg elsker alle også dig dank [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (ton)

Analog, jeg kan da godt svine dig til osse, men ligenu er det altså dank der modtager tæsk, fordi han fandme bare er så fucking fortabt at han ikke selv kan se det, det er jo derfor han har den der MACHOMACHO fuck dig selv i røven attitude - - - - DAMN

Im not afraid anymore mommy

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]