Zionboy> du har nok ret. det var ret godt formuleret.
Briller> well, en rådden person? rolig nu min ven. du burde værdsætte et lidt eksotisk eksperiment. prøv at åbne op, måske kunne du lære noget.
Jensus> lad mig sige det sådan, den person jeg har været herinde er ikke helt fiktiv, idet jeg er en gammel amar-rod, og har lavet stort set alle former for kriminalitet. men det er mange år siden og idag er jeg en god dreng Jeg prøvede (og mislykkedes) bare at gøre visse personer herinde opmærksom på at de måske skulle skue lidt indad og lade være med at svælge så meget i deres selvtilfredshed. når man tager psykedelika (og i særdeleshed LSD) opstår der nemt en illusion om at man er bedre end andre, måske føler man sig lidt ophøjet eller får lidt storhedsvanvid. det var såmænd bare det, intet andet. det virkede vist ikke, for opgaven er for stor for mig, men det var jo osse bare et eksperiment. Hvad angår politik: jeg er ikke venstreorienteret overhovedet, men det er klart for mig at hvis man har haft en psykedelisk oplevelse af dyb karakter, så burde man vide at hudfarve ikke betyder noget. men det er nok bare mig der har for store forventninger til visse af jer. Fint: vær racistiske, vær chauvinistiske, vær diskriminerende idioter hvis det virkelig er det i vil.... Det skal verden nok blive et bedre sted af.
|