Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 22 okt 2008 13:15 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 okt 2006 16:16
Indlæg: 175
Jeg er desværre rendt i en debat med en kæmpe tard.

En kvinde mener at hun har kunne indtaget 2500mg mdma, blandet med en god sjat amfethamin på en nat. Jeg mener dette er umuligt, og hun burde være død eller i hvert fald få nogle varrige hjerneskader.

Hun mener hun kender folk som kan tage op til 10Gram MDMA på en dag, så hun mener altså jeg er helt forkert på den, og ikke aner en pind om emnet.

Jeg er rendt tør for kloge ord, så hjælp mig please!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2008 14:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2006 01:53
Indlæg: 1378
Geografisk sted: Helt væk
Så vidt jeg lige har kunnet støve op på nettet er LD50 omkring 100mg/kg i forsøgsdyr (gnavere).
Dvs for en person på 70kg er den 7g.
Det varierer selvfølgelig fra forsøgsdyr til mennesker, og er ret sikker på den er noget lavere for mennesker. eks. 20-30mg/kg.
Og vil æde min gamle hat (selvom jeg ikke har en) på samtidig amfetamin indtag ikke ligefrem hæver LD50 for MDMA.

Men tror godt hun kunne have overlevet når det er over en nat, men det er bestemt ikke noget jeg vil anbefale. Mit bud er at hendes knark er skam cuttet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2008 15:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jan 2008 00:41
Indlæg: 26
Geografisk sted: Nordsjælland
Vil mene det ikke er umuligt, at tage 2500mg, man hører jo tit om folk, der har mega tolorance, der nupper 20-25 ægctazy-piller...

Men 10 gram virker meget usansynligt...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2008 16:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
Jeg har selv mødt personer, der har nappet omkring 20 gode ecstasy-tabletter, som jeg har vurderet til ~100 mg MDMA. 10 gram MDMA virker dog for overdrevet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2008 16:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2007 18:44
Indlæg: 217
Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Skam cuttet er også mit bud :D sådan en 10% mdma 90% kreatin hehe. Hvis det var rent ville det være en klar OD som ville ha ført til indlæggelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2008 16:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jul 2007 20:30
Indlæg: 224
Geografisk sted: ..
Med en voldsom tolerance burde det ikke være noget problem at tage 2,5g 100% rent mdma uden at dø eller få det dårligt. Jeg har tit hørt om folk der tog op til 40 ecstasypiller på en aften.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2008 17:04 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
hils fra mig, og sig hun kommer til at ende i depressionens sort hul, hvis hun fortsætter på den måde.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2008 17:48 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Der er sku' bare nogle mennesker som ikke værdsætte sit liv og krop :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2008 22:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Der er mange kikseklappere der med glæde indtager 20-30-40 ecstasy tabletter i løbet af en nat. Antager vi at den aktive dosis per tablet er 100 mg, så er det jo snildt 2-3-4 gram MDMA.

Jeg vil dog også tilføje at denne typer personer ikke kan praktisere deres grove MDMA indtag i ret lang tid før MDMA'en viser sine grumme mørke sider.

Men nu vi kigger på LD50 er det så ikke for en samlet mængde på en gang? Individer der indtager så absurde mængder MDMA som snakken falder på, indtager det sandsynligvist nok i små doser henover forløbet, hvilket gør denne sammenligning mindre brugbar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2008 08:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
Mener at have læst et sted at der kan ske ændringer i hjernen ved indtag på over 1,5g. Har dog ingen kilde på dette.

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2008 22:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Sway skrev:
Mener at have læst et sted at der kan ske ændringer i hjernen ved indtag på over 1,5g. Har dog ingen kilde på dette.


Der sker ændringer i hjernen ved alle doser over threshold. Det kan være du mener at der sker ændringer i hjernen, som ikke kan udbedres igen.

Der har jo været diverse undersøgelser som viser, at holder man doserne lave og holder pauser på mindst 1½ - 2 måneder forsvinder alle de målbare ændringer i hjernen igen.

Der er desværre ingen konklusive resultater mht. neurotoksiteten, men sålænge man holder rådene med pauser, sund kost, evt. kosttilskud i form af 5-htp og antioxidenter efter indtagelse af MDMA, samt holder doser under 2-3mg/kg burde man være forholdvist på den sikre side.

http://thedea.org/neurotoxicity.html

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2008 09:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
Kan ikke huske om det var permanente ændringer, eller om det var ændringer der tog mere end 3 mdr at udbedre. Læste det for 6mdr+ siden i en post her på sitet, så det er lidt sløret :p

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2008 21:47 
Offline
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2007 15:26
Indlæg: 610
Geografisk sted: The most psychedelic place ever
det kan have noget at gøre med serotonin receptorene eller dopamin receptorene som kan blive ødelagt ved høje doser eller længere misbrug ( am i right?)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2008 21:59 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Budha :arrow: Ja men kan risikere og få serotonin syndrom hvis man ikke kan styre sit MDMA forbrug ordentligt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2008 22:00 
Offline
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2007 15:26
Indlæg: 610
Geografisk sted: The most psychedelic place ever
lige præcis der var den :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2008 09:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
serotonin syndrom opstår ved for høj kropstemperatur når man er på mdma - det er derfor man ikke skal tage for mange stimulanser sammen med.

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2008 19:17 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
jeg var engang yil en fest med en gut, som indtog hved jeg vil skyde til 200-250mg MDMA oralt - hajn låste sig inde på toilettet efter ½ time, og kom ike ud før vi blev nervøse og åbnede døren. han lå på gulvet og var meget rød og varm, og kunne ikke samle sig om noget som helst. Ham var meget forvirret, kunne ikke snakke eller stå, og vi blev enige om at ringe efter en ambulance til ham.
Vil tro at han har oplevet en grad af serotonin-syndrome.
Det er en ret stor dosis til en mand med ganske få MDMA-oplevelser på bagen, men manden vejede nok 90-95kg. så doser på ~2,5mg/kg kan godt give problemer.
han kom dog hjem om morgenen, og så vidt jeg husker, havde de ikke gjort noget aktivt ved ham, andet end et saltvandsdrop.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2008 21:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
Så er det fordi det var varmt på toilettet + at han ikke har fået nok væske, fordi jeg har en enkelt gang indtaget 400 mg mdma på 2 timer 2x125 mg nasalt med 1 times mellemrum (det gav ikke ordentlig mdma virkning) så spiste 150 mg oralt - det kickstartede alt mdma'en. Jeg var heller ikke til at komme i kontakt med, men kunne da drikke vand, ryge bong og gå på toilet, men kan ikke huske noget af det :S. Fik efter den dag stor respekt for mdma og har aldrig været over 300 mg fordelt ud over 4 - 6 timer.

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2008 10:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 feb 2007 12:16
Indlæg: 161
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har to gange været oppe på omkring 450 mg MDMA fordelt over 3-4 timer. Helt uden problemer, men var godt nok blæst da. Fik de "klassiske" tegn på at man har fået lidt for meget: Øjnene flakker, svært ved at tale, sveder som en gris etc. Var dog ikke så langt ude at jeg ikke vidste hvad jeg lavede, selvom hukommelsen var tæt på 0. Drak en masse vand (0.5 liter i timen). Efter jeg havde røget fik jeg OEV's, hvilket jeg fandt meget fascinerende :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2008 12:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Man skulle mene at det var noget skam cuttet shiiiat!
Men hvis det var nu en 15% MDMA og 85% Kreatin, skulle man så ikke mene at hun ville få det okay dårligt/mærkeligt i kroppen af det overforbrug af kreatin?

10g lyder sygt i mit hoved.
Men har også mødt mennesker som har guffet 20-25 kix på en nat! :shock:

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team