Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 02 dec 2005 22:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg blev gjort bekendt med følgende tekst af en venlig sjæl her fra boardet... Det er skrevet af en Ask Elverdrøm, og har hængt som plakater på Nørrebro for nogen år siden. Særdeles elegant brug af sproget - og et meget psykedelisk budskab. Det har i hvert fald reddet min dag!
--------------------------
”EVENTYRREVOLUTION. Hvis planeten ikke skal drukne i forfald og opløsning, hvis ikke stivnede samfundsformer og forældet virkelighedsopfattelse skal gøre en ende på det hele, så må magien gives tilbage til livet og fantasien til magten. Dette sker gennem eventyrrevolution. Eventyrrevolution er een stor kæmpe visualiseringsøvelse på vor farvestrålende metafysiske fremtidscivilisation. Visionen giver vi så meget bevidst næring, at vi kan leve den ud i dagligdagen, selvom vi er forud for vores tid Grænsen mellem fantasi og virkelighed findes kun i dit eget hoved. Vanetænkning væk væk! Fraktaler, krystaller og regnbuelys! Vi bevæger os i en sfære af folklore i science fiction udgave. Vi bader i fantasikultur. Vi er saften som løber i træernes årer. Vi er på vej op af spiralspiret, og vi er dets spydspids. Vi samler vores kraft, åbner eventyrets sluser og livets forunderlighed strømmer ind. Vi er kosmisk tryllefront. Legesyg, rituelt udsyret og resolut sværmerisk ungdom. Vi bekæmper ikke mørket, men tænder for lyset og mørket forsvinder automatisk. Mærk skyernes brusen! Mærk lynets pulsslag! Der er ligesom noget i luften: Sprudlende psykedelisk modkultur af dimensioner! Cyber-spirituel og regnbuekrigerisk kærlighedsenergi i opløb. Dette er en opfordring og en invitation til at være en del af en frugtbar dagdrøm! Glem din melankoli og din afmagtsfølelse, lad virkeligheden blomstre!”

Er slig drømmetale ikke blot verdensfjerne og dermed uansvarlige fantasterier? Tværtimod! Det er ansvarsbevidst kamp for livet. Og at fremtiden tilhører sådanne visionære drømmere kan man ane af den glubende appetit, hvormed den udsultede menneskehed kaster sig over mere eller mindre nærende åndelig erstatningsføde som Ringenes Herre og Harry Potter.

For mere end et halvt århundrede siden advarede professor Vilhelm Grønbech mod åndløsheden og tendenserne til at gøre Universitetet til en ”pølsemaskine”, et sted hvor studenterne ikke fik ”tid til at være mennesker”. I tordentalen ”Studenter eller Peblinge,” slog vel den danske universitetsverdens sidste åndsfyrste til lyd for, at ”Universitetet er til for at hævde livets ret, på trods af tidens tendens til at nedbryde det. Det er vor adel, det er vor adelspligt, ti ret beset er det dertil folket har sat os. (…) Universitet er ved at sætte sin ære og sin autoritet overstyr ved at logre for guldkalven og rende i hælene på de praktiske mænd, ved at hviske: vi må gøre os nyttige, for ellers er der fare for at myndighederne anser os for at være en dårlig forretning og kniber på budgettet. Skal universitetet ikke ranke sig og sige: vi veed at den unge som får dybde i sine tanker, som får vidde i sin erfaring, duer bedst til at hjælpe og lede fordi han er et menneske og ikke et drivhjul der går når man spænder en rem om ham. Hvis vi holder hart ved dette krav og betaler hvad det koster, vil det ske at vort folk kommer til at forstå at vi netop i vor uafhængighed af dagens slagord gør folkets gerning, ja den vigtigste af alle gerninger; det vil se vi har ret, når vi siger at menneskene ikke alene lever af træmasse der forvandles til syntetisk føde, men også af det gudsbrød som hedder tænkning og kunst.”
Hvad der for Grønbech var en nok så alvorlig nedadgående bevægelse har imidlertid for længst forvandlet sig til det frie fald, Universitetets ære er for længst sat over styr, og auditorierne fyldes nu med noget så frygteligt, ja nærmest umuligt, som kundskabsløse fagidioter, der tilmed skammer sig selv ihjel, hvis følelsen af at være intellektuel og del af et åndsliv en sjælden gang skulle få lov at dukke op. Ægte studenter optændt af frihedskærlighed og uudslukkelig tørst på viden og visdom er et særsyn, ja det er lige før professorerne også er blevet peblinge. Og er det åndelige forfald beskæmmende indenfor murene, så er folkeformørkelsen udenfor rent ud sagt rædselsvækkende, hvor Lady Justitia og retsstaten skamskændes af terrorpakker, den sociale ulighed øges og velfærdsstaten udhules systematisk. Og det sågar uimodsagt, for skinkritik fra hvad Sartre ville kalde ’falske intellektuelle’ er det eneste der tåles, så vi kan foregive at leve i et frit demokratisk retssamfund. Antiintellektualismens bannerførere sidder nu på regeringsmagten, det praktisk- pragmatiske gøres til al tings målestok, alle tvinges til at logre for guldkalven, og de danske mediemagthavere synes enstemmigt at have bortcensureret enhver livsytring til fordel for lovprisning af rentabel pænhed, brutal voldspragmatisme, og den måske mest uhæmmede og ensrettende pøbelleflen for den lavsindigste folkelige fællesnævner verden nogensinde har set. Venstre og højre er smeltet sammen til én stor midterfløj, hvor man altid kan blive enige om at ’arbejde gør fri’ og at enhver tanke og følelse der ikke kan fostres og forstås af den mest afstumpede idiot skal kriminaliseres som ufolkelig elitisme eller ligefrem fascisme.

Hvordan kan noget stort, mangefarvet og levende nogensinde vokse frem i dette forpøblede land, hvor de populære antiintellektuelle angreb på de såkaldte ekspertyranner, blot er det sidste udtryk for den danske jantelovsfascistiske nationaluskik det er at nedgøre ethvert dådskraftigt initiativ og enhver tendens til individuel heroisk evnestyrke for blot at gemme sig kujonagtigt i kollektivt selvforherligende fædrelanderi, der på forhånd afviser enhver kritik, som barnagtig og virkelighedsfjern? Hvordan skal nogen dansker atter på én gang kunne mønstre det heroiske mod, det intellektuelle klarsyn og den ædle følelse, der skal til for at vi atter kan spise det gudernes brød som hedder tænkning og kunst? Hvordan forhindre at dumhedsforherligelsen kvæler os i åndløshedens sump og fuldender ensretningens levende død? Det kan ikke lade sig gøre, det er umuligt tænker vel alle, der stadig kan tænke, i skamfuld afmagt.

Og alligevel sker det umulige! For at miraklernes tid ikke er forbi, bevidner de eventyrrevolutionære regnbuekrigeres kosmiske tryllefront. En tak og en hyldest til disse kærlighedsenergiske spiralspirsspydspidser, hvorend I er, som har trådt i skæbnens tjeneste, og åbnet for eventyrets sluser så livets fantastiske forundelighed atter kan strømme ud og nære den tørstende verden. Tak fordi I kan og tør træde frem som helte og heltinder og vise hvad der skal til af sjælsstærk selvbevidsthed for at skabe en modkultur til vor tids forfladigende antikultur. Vid at I har åndsbrødre og -søstre, I ikke kender – endnu! – som også mærker lynets pulsslag, som også samler kraft. Og fra den danske universitetsverden, fra vores elskede Alma Mater, vil regnbuekrigerne få følgeskab af frihedskrigere og åndsriddere bevæbnet med intellektuelle diamanthamre i den store kamp for frihed til eventyrlig forskellighed, kampen for ægte guder og mennesker.

Måtte Vilhelm Grønbechs ord atter tænde livskraftens ild i de danske studenter: ”I vor tid er ordet stolthed blevet forsimplet til hovmod og brovten; ligeså er det gået med beskedenhed der nu lugter af supplikantens ydmyghed og synderes fedtede selvfornedrelse. Lad os adle ordene ved at forbinde dem og sige: det er vor stolte beskedenhed, at vi gør det bedste vi formår, aldrig kan gøre det bedste vi vilde, men ingensinde kan slå af på det krav som lyder inden i os. Jeg kender intet ord som bedre gengiver idealet på et menneske end det græske: at blive så skøn og god som mulig. Desværre lader kalos kai agathos sig dårligt oversætte da vi nu hverken forstår hvad skøn eller god er. Men vi kan få højtiden i orden frem ved at sige: sådan hedder en riddersmand som ikke kan gøre forskel mellem ære og pligt, mellem lykke og ansvar. En åndens riddersmand er han der aldrig hviler for at virkeliggøre det som for ham er sandt. Lad os være studenter, kaloi kai agathoi, således at vi uden at slå øjnene ned kan synge vor festsang: Hellige flamme.”

Kæmp for gudernes skyld den gode kamp! Og en dag vil lynet flænge mørket, solen atter skinne og verden fyldes af borge, paladser, templer og de store skove, ja stolte og stærke decentraliserede stammesamfund, mænd og kvinder af ære, og de skønne frie kunster.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2005 14:23 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Vi organisere os!

Vi er de mange, vi er de kloge, vi har allerede vundet! Spørgsmålet er hvor lang tid der vil gå, det er alt sammen op til os...

Lad os stå sammen, os med visioner om fremtiden

Mvh. Complete fruitcake! Astral-drømmeren!

;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 okt 2006 12:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2006 18:55
Indlæg: 16
Geografisk sted: somewhere over the rainbow
SMUKT !
En af mine venner stod en dag ved et busstopsted da dette budskab pludselig kom flyvende og landede ved hendes fødder. Det var nærmest som sendt fra himmelen og ganske pudsigt da vi var et par stykker der længe havde kaldt os selv for regnbuekrigerne og spekuleret i at redde hele verden. Og her var svaret fra vores åndsfæller. I de sidste par år har jeg mødt så mange mennesker rundt omkring i verden som jeg føler også er en del af det eventyr der er ved at begynde. Vi udveksler tanker og de føler også at folk som os for tiden har en nærmest magnetisk kraft på hinanden og det virker som om at regnbuekrigere fra hele verden er ved at opruste sig til kamp. Der bobler noget under overfladen og alle kan mærke det.
Læste også tilfældigt et gammelt indianer sagn der hed sig at når mennesket næsten havde ødelagt jorden ville en ny stamme blomstre op fra jorden, på tværs af konsinenterne. De ville blive kendt som regnbuekrigerne og det var dem der skulle redde verden og sammen med deres venner fra rummet ville de genskabe jorden og alle de uddøde dyrearter.
Jeg tror at tiden er nu. Alt starter med en tanke og jeg føler at denne krig netop skal foregå inde i os selv. Vi må rense os selv for mørke. Hvis dette begyndte at ske inde i os mennesker ville verden udenfor os også begynde at se helt anderledes ud. Men mørket vokser også med enorm kraft i disse tider så vi må arbejde hårdt på at sprede frø som kan spirre i form af smukke tanker. Ikke fordi jeg tror vi kan nøjes med at tænke os til det gode men jeg er overbevidst om at krigen må starte der.

Min veninde har skrevet budskabet ned til mig og det hænger på min væg. Hver gang jeg læser det begynder jeg at græde fordi det så krystalklart rammer sådan som jeg føler.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 okt 2006 21:36 
Offline
Quarrelsome sponser

Tilmeldt: 12 jan 2006 16:42
Indlæg: 488
Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...............


Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:16, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 31 okt 2006 23:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Troll>> Er du sikker? Og er det ikke værd at overveje om mangel på "dårligt" så vil være at foretrække?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2006 10:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2006 18:55
Indlæg: 16
Geografisk sted: somewhere over the rainbow
Når jeg siger krig mener jeg slet ikke krig i den forstand. Jeg forestiller mig at verden skal ændres gennem vores tanker. Jeg er godt klar over at man ikke bare med ord kan overbevise andre om sin egen sandhed men man kan sætte nogle frø til at spirre i deres tanker således at de SELV begynder at se. Sådan så det ikke bare ender som en kamp om energi og hvem der har ret. F.eks har jeg en søster som jeg elsker meget men som desværre på mange måder er symbol på de ting som er galt med vores verden. Hun er meget materialistisk, stresset, ulykkelig, til tider meget egoistisk og desuden er hun typen der fylder sig med afblegning og plastik mad. Hvis jeg over for hende begynder at prædike om hvad der er galt med hendes livsstil bliver hun bare irreteret fordi hun føler det som et angreb og går straks i forsvars possision uden at hører hvad jeg siger. På den måde vil man bare blive ved med at kører i cirkler. Man bliver nød til at gøre op med sig selv om man virkelig vil "det gode" eller bare have ret og vinde. Hvis jeg derimod gennem min kærlighed til hende og uden at det på nogen måde er et angreb kan vise hende hvor smuk verden er og hvor meget gladere man er hvis man lever mere "rent" så er der chancer for at man måske har ændret en lille smule af verden til noget bedre.

Jeg er heller ikke så urealistisk at jeg tror at det er muligt bare at uddyde AL mørke men måske er det muligt at skabe den balance du snakker om... ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 nov 2006 13:08 
Offline
Quarrelsome sponser

Tilmeldt: 12 jan 2006 16:42
Indlæg: 488
Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................


Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:39, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 apr 2007 16:52 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 20 jul 2001 01:01
Indlæg: 1073
Er tiden inde!?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 apr 2007 18:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2006 13:54
Indlæg: 1816
Geografisk sted: Fælledparken :P
Hvor melder man sig ind?

*bump*


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2008 22:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2006 13:54
Indlæg: 1816
Geografisk sted: Fælledparken :P
*bump*

Undskyld hvis det ikke behager, men syntes tråden fortjente en revival!

:D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2008 08:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 11:55
Indlæg: 1272
Geografisk sted: hulen
Det minder om et digt jeg læste for nogle år siden, af en kendt dansk poet/forfatter... jeg kan desværre slet ikke huske hvem. Men selve budskabet, billedsproget osv. er næsten identisk... og alligevel ikke. Indledningen er i hvertfald ganske lig.

THNX DUDE!!!!!!!!!!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2008 11:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 maj 2007 03:01
Indlæg: 106
ligner lidt noget erwin neutzsky wulff ku ha forfattet, hvis ikk det var for nogle af de lidt mere "lyseroede" vendinger som regnbuekrigere. erwin ville slet og ret ha kaldt dem revolutionaere, eller bare wulffianister.

nydelig tekst. tror ikke paa den dog, verden vil altid vaere utilfredstillende for dem der kan taenke kritisk, det kommer maya kalenderen eller regnbuerevolutionen ikke til at aendre paa. summen af alt lort vil forblive konstant, det er bare verden der bliver stoerre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2008 19:13 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Det var jo bare en gang mundlort. Kendte udmærket Ask dengang teksten blev skrevet. Han var sådan en tragisk figur, som man kun kunne have ondt af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2008 17:16 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Hvad er der egentlig blevet af astral? Jeg mindes ikke at ha' set nogen indlæg fra ham i længere tid?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2008 09:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2007 11:23
Indlæg: 2308
Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Kan rigtig godt lide den tekst der... Nørrebro er nok bare ikke det korrekte medie at bruge......


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2011 14:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
Shouldn't we awake this one :b? ...

Namaste

This is not meant to have "answers"
It's designed to unleash truth in the individual.
To wake you up, to look around you and observe.
To understand the way it really works.
At this, this is very effective.
What it will NOT do is change your life!
It will simply inspire you
You must do the changing!

Atoms are 99,999999999999% empty space.

Emptiness is an underlying aspect of everything, it is the necessary prerequisite for anything. Emptiness is everywhere and nowhere, and exist outside space.
Awareness is the empty "space" in which experience enters. It is the distinct but not separate experience of matter.
For anything to "evolve" (an increase in complexity) it's prerequisites must exist in the previous state.
Consciousness needs awareness to develop, as it is awareness of awareness. Consciousness requires a structure to reside in. (to remain in its current form.)
For life to evolve, all of it's prerequisites must exist in matter.

- though

There is no matter, as such.
All matter originates and exists only by virtue of a force which brings the particle of an atom to a vibration and holds this most minute solar system of the atom together

All matter is merely energy condensed to a slow vibration.
E = mc2,
where
m is the mass,
c is the speed of light in vacuum,
E is the rest mass energy.

Matter is no more than fluctuations in the quantum vacuum.
Protons and neutrons provide almost all the mass of ordinary matter.
Each proton/neutron is made of three quarks - but the individual masses of these quarks only add up to about 1% of the proton/neutrons mass.
The force that binds quarks together is called strong nuclear force.
Strong nuclear force is carried by a field of virtual particles called gluons, randomly popping into existence and disappearing again. The energy of these vacuum fluctuations has to be included in the total mass of the proton/neutron.
Quark-antiquark pairs can pop up and momentarily transform a proton into a different, more exotic particle. In fact, the true proton is the sum of all these possibilities going on at once.
Virtual quarks make the calculations much more complicated, involving a matrix of more than 10.000 trillion numbers.
No computer on Earth can possibly store such a big matrix in it's memory.
Most mass comes from virtual quarks and gluons fizzing away in the quantum vacuum.
The Higgs field gives mass to individual quarks as well as to electrons.
The Higgs field creates mass out of the quantum vacuum too, in the form of virtual Higgs bosons.

If you have a golf bold sized consciousness, when you read a book, you'll have a golf bold size understanding, when you look out, a golf bold size awareness, and when you wake up in the morning, a golf bold sized wakefulness. But if you could expand that consciousness, then you read the book, more understanding, you look out, more awareness, and when you wake up, more wakefulness. It's consciousness and there is an ocean of pure vibrant consciousness inside each one of us, and it is right at the source and base of mind, right at the source of thought, and it is also at the source of all matter.

All solidity on earth is made up of atoms which in turn are made up of sub-atomic particles which in turn are made up of energy vibrating at a particular rate/frequency. At the sub atomic level there is no such thing as solid as we experience it and it is only our brains that decode impulses sent there from our infinitely limited five senses.

Our perceptions are merely the product of our imagination. All sights, sounds, tastes, smells, and feelings are internal. It is impossible for us to step out of ourselves so ultimately our brain has to decipher a code sent from our senses. The result is a perception that is no more real than a dream. All matter is composed of atoms which are ultimately energy. Therefore everything is connected by the same energy,and in a sense, we are all one.
Since energy can never be destroyed... death is not real. Our consciousness is simply a self-awareness and life as we know it is just an illusion. Our brain is very good at creating illusion. When we are asleep we call it dreaming.

We are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves

Folks, it's time to evolve.
That's why we're troubled.
You know why our institutions are failing us, the church, the state, everything's failing? It's because, um – they're no longer relevant.
We're supposed to keep evolving.
Evolution did not end with us growing opposable thumbs.
You do know that, right?
There's another 90 percent of our brains that we have to illuminate.

http://www.youtube.com/watch?v=A5OB6UdlR9A - and a new world
Egoet det falske center - Egoet, det falske center
http://sites.google.com/site/livingwithoutmoney/ - Living Without Money, et uundgåeligt opgør med den forpestende levevis i en spirituel søgen ...
http://www.ted.com/talks/paul_stamets_o ... world.html - Det som alle svampe tripperen har vist hele tiden - svampene forsøger at komme igennem med et budskab! Lyt :)
http://www.ted.com/talks/sebastian_seung.html - I'm my connectome ...
http://noeticcenter.tripod.com/ - Dark matter -> mind matter ?
- 3 strukturer af uhyr høj kompleksitet.
http://resources3.news.com.au/images/20 ... ok-map.jpg - et super interconnected, interdependent - though independent netværk ..
- endnu et struktur, af uhyr høj kompleksitet som er hooked op til "alt".

Jeg mener at internettet - er den naturligt forekommende fysiske manifestation af "fællesbevidsthed" ... Alt information som vi har oplagret i menneskeheden kan tilgås igennem dette fantastiske, magiske virtuelle matrix - og kan potentielt ende ud i nogle ret "virkelige" oplevelser ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2011 18:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Genial tråd! Er godt igang med links i det sidst posted indlæg.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2011 17:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
Og for at blot overføre det på lidt socialrealisme :-)
http://www.youtube.com/watch?v=l7AWnfFRc7g


Hvordan vi med fantasiens kraft, kan føde en eventyrrevolution og være regnbuekrigere i et oplyst samfund af det 21. århundrede =) ??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2011 23:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 okt 2010 17:19
Indlæg: 319
Geografisk sted: Nørrebro
Hov :D .. jeg faldt over denne video i tråd med denne .. tråd ^^ og ville lige dele den med jer



Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2011 18:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2011 10:30
Indlæg: 40
Geografisk sted: Enkopderflyderover
Men når vi når til en verden af regnbuer vil vi se at den er grå. Det fandt jeg ud af i mit sidste svampe-trip.

Hahaha spøg til side ;)

Mega fed tråd!!!
Jeg elsker det her emne, og jeg er også i gang med at gennemgå alle linksne.

Det eneste jeg er en smule kritisk over for er:

Citat:
Since energy can never be destroyed... death is not real. Our consciousness is simply a self-awareness and life as we know it is just an illusion. Our brain is very good at creating illusion. When we are asleep we call it dreaming.


Der er SÅ meget rigtigt i det her, problemet er bare at vi godt kan dø :P
Selvom "energy never can be destroyed", så kan vi godt ryge ud af funktion, når vi f.eks. bliver ramt af en bil. (Det siger jo sig selv, sorry for at jeg prøver at virke klog, ville bare nævne det).


Men igen, millioner af tak for alle jeres posts (-:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team