Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hydro-grow
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: horsens
nogen der kan anbefale et godt hydro-grow købe-sæt til en rimelig pris? gerne et sæt med alt hvad der skal til for at gå igang, med undtagelse af frø self. tænkte på noget i stil med 3-5 planter.

på forhånd tak for hjælpen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Aqua Farm, den er smart! Om du kan finde et sæt med lampe osv ved jeg ikke...
Billede

Titel: Hydro
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Når det er første gang med vand, så er en Aquafarm et meget godt bud, let at styre, sørg blot for at du ikke har for mange planter i den 2-3 eks., bor gerne hullerne i den øverste del større, da hullerne hurtigt kan fyldes med rødder. Man kunne også bygge sig en bubbler eks. men de kan være svære at styre, og det skal gå godt første gang, så vælg en færdig løsning, såsom en Aquafarm...

MoS :mrgreen:

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg har en plante i et glas-krus fyldt med mest små vulkan sten -mener jeg de hedder. Jeg oversvømmer den med nærings beriget postevand engang imellem, og den klarer sig mindst ligeså flot som de øvrige muld planter jeg har. Hydro behøver nu ikke være den store videnskab. Men selvfølgelig hjælper alle små skrit imod det perfekte! -Erfaring giver meget. Man kan læse nok så meget, og det er en god start. Men hands-on erfaring er en stor del af forfinelses processen. Tro mig. Det dybe indblik opnys bedst med forklædet på! Så længe planterne overlever, så man kan lave kloner, kan man jo altid gå og justere sig frem. Det er i øvvrigt smadder sjovt, og når man eksperimentere, kan udslagene observeres fra dag til dag. Nogle gange fra kvarter til kvarter! Så det er en spændende hobby. Altid noget nyt rundt om hjørnet man kan udforske.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]