Kan kun give Bøh ret... folk stoler ikke på én når man fortæller om éns personlige erfarringer med stoffer... når man fortæller dem, at man også kan have gode erfarringer med det, hvis man bare tænker sig lidt om, og sætter sig lidt ind i tingene før man begynder at proppe det i hovedet eller what ever!... Folk kan kun forholde sig til alle de skræmmekampanger som staten, SSP-konsulenter, pædagoer osv. kommer med... Her i Danmark bliver vi nærmest indoktrineret til at stoffer er meget farlige... derfor er der også mange af mine venner der synes jeg er fuldstændig tåbelig når jeg ryger noget så uskyldigt som hash... og det er stort set umuligt at overbevise dem om, at det faktisk ikke er specielt mere skadeligt end alcohol... de er helt overbeviste om, at man kan dø af at ryge hash... det kan jeg jo selvfølgelig kun grine af... mange af dem drikker hjernen ud hver weekend både fredag og lørdag... mens jeg ryger hash ca. hver 14. dag.... og stadig mener de, at jeg tager langt mere skade af de, end de gør
|