Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Punk > Du kan jo afprøve min teori og gi' hende et par hundrede mikes... se om det bliver en god oplevelse for hende! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Dex...Farvel harm reduction, farvel moral! Tilgængæld en god griner! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Fuck Harm Reduction når det er sådan en so vi snakker om *gg*

Men Punk - send hende lige en tur op til Elven og Krewet - så kan hun møde det andet krew som selv jeg er blevet "bange" for at indtage dope sammen med - de er simpelthen for sindssyge - alt for sindssyge - and they fuck everyone up........

Da da damn.....

TO E OR NOT E - Thats the question

Personligt kunne jeg godt undvære at MDMA blev opfundet - fordi de eneste gange jeg har haft en desideret nedtur på har MDMA været indblandet i stor stil - såeh - E burde ryge af gaderne for noget mere potent og noget der er sjovere - er der nogen der ringer til svenskerne og siger at vi vil have 2c-B og at de bare kan komme og oversvømme markedet i DK....

I det tilfælde kan jeg godt leve med at der hopper nogle svenskere rundt i DK.......

E.R OUT

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Haha..'E er for nemt' skrev Dex. Tillykke med din ekstremt calvinistiske holdning. Folk tager E fordi det er sjovt, man får det rart og det er muligt at have sex på det (i modsætning til amf hvor man får det ad røven til og en lille pik). Jeg synes det er fint at man har lyst til at udforske sit indre rum med kraftige psykedelika, men man skal ikke se ned på ren og uforfalsket hedonisme. Der er intet galt i at tage stoffer for ren nydelse. Og lad os se i øjnene at stoffer som LSD bare ikke egner sig til alle mennesker. Så lad dem der er stærkere bruge de psykedeliske stoffer og de andre tage deres E og what not...

Medlem

xtc er fedt. jeg har aldrig prøvet at få nedtur på af x. hvis man tar det sammen med gode venner er det endnu federe. Og man bliver sq hurtig glad for de kex.

ok, det er rigtig neder'n at det ikke virker længere tid (man kan bare æde mere lidt senere)

>trucker: hvis der er lortemusik, er det vel ikke værre end at man lige kan gå ud en tur. Men du har ret, det kan fandme være fucked ting.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
I min omgangskreds og på mit gymnasie har skræmmekampagnerne mod E sgu virket ud over al forventning: Stort set INGEN har prøvet det, og alle ser det som et utroligt kraftigt og farligt stof som man virkeligt skal være langt ude for at tage. Derimod siger mange at de ikke ville have noget imod at prøve amf, og der er også et par stykker der har prøvet shroomz... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
hva satan Dankdawg, er du tilba?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Bøh> Jeps det er det der er noget lort, at det lige præcis er "The Real World".

In our memories

Jeg går også i gymnasiet og der har alle en rigtig dårlig attitude, når det kommer til drugs. Folk mener man er en taber hvis man har bare den mindste lyst til at prøve stærkere sagere end hash, ja selv hash til week-ends forbrug er der folk der går imod. Nedtur... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

-Psyko

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Spørgsmålet er om jeg nogensinde har været væk?

WEB: Tilykke - du er ikke i INSANO krewet *gg* man kan sagtens få nederen af E - man skal bare æde nok og æde det alt for tit *gg*

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
Pills Love Unity Respect

Enig Enig

In our memories

Hvad siger i til det her citat (taget fra ecstasy.org): "E is a neurotoxin at doses higher than about 3 hits."

-Psyko

Insane psychedelia user!

Det er ihvertfald ikke pga. smagen.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]