Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 17:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle.

Jeg er ny herinde, og glæder mig til diverse debatter.

Jeg synes jeg har ledt lidt efter hvordan man trækker nol af alm. galare, men synes ikke jeg kan finde det.

Mig og min kammerat har tænkt os at trække nol ud af en ikke så god hash vi har fået fat i.

Når jeg googler det, kommer denne side frem (sådan jeg fandt Psychedelia.dk)

Er der nogle der kan komme med en brugervenlig vejledning til hvordan man nemt kan trække nol af hash? Det er første gang vi skal prøve, så derfor spørger jeg jer :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Samme måde som med grønt, har selv gjort det flere gange.
Hvis du heller ikke ved, hvordan man gør med grønt, så tjek hashguiden, som er sticky i forummet.

God vind. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Velkommen til. Fandt lige en masse posts om det i søgemaskinen. Kig lidt på dem så er jeg sikker på du er lidt klogere bagefter.

http://psychedelia.dk/forum/search.php ... t=S%C3%B8g

Mvh Mikkel

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Meget hurtig og brugbar, og afprøvet metode:

Tag en beholder med tilhørende skruelåg, pulveriser din gallar og kom det i flasken. Hav to skruelåg klar, lav et hul i det ene låg så det passer med dyssen på en flaske lightergas. skru låget med huld i på, put lightergas i flasken til det dækker gallaren som minimum. Lad det trække i lidt tid med det andet skruelåg uden huld i på. Kom flaskens indhold ud på f.eks. et fad igennem en kaffetrakt så gallaren ikke kommer med. Lad det stå og fordampe et sted hvor der er over 0 grader varmt som minimum - lightergas har et kogepunkt på 0 grader. Når gassen er væk, har du dit nol i faddet. Pas på hvis du har ladet det trække i lang tid ved stuetemperatur så gassen bliver varm, så kommer der en slags eksplosion når du fjerner låget og alt dit nol er væk, jeg har selv prøvet det. Held og lykke ellers. Du kan sagtens trække på det samme hash flere gange, med ringere resultat selvfølgelig. der er 1000 andre metoder, men den her er hurtig fordi det ikke behøver trække mere end 10-20 min.

Dedikeret medlem

Min metode plejer at virke rigtigt godt. Få klumpen nuldret i så små stykker som muligt, og put det i et marmeladeglas. fyld så glasset halvt med vand, og ryst så længe du gider. Så lader du det stå og hvile i en time. Så hælder du alt vandet gennem et kaffefilter. Det der sidder i kaffefilteret putter du så i syltetøjsglasset igen, og fylder vand på igen. Det gør du bare et par gange. Bagefter skraber du det hele samme i en bunke, og rengører + tørrer glasset. Husk at få så meget vand ud af hashen som muligt med noget toiletpapir eller lign.

Nu putter du så hashen tilbage i glasset, og fylder det halvt op med isopropylalkohol. Det ryster du så jævnligt. Efter nogle timer skulle alt gerne være opløst. Hæld isopropylalkoholen igennem et kaffefilter, ned på en tallerken. Du lader så isopropylalkoholen fordampe på tallerkenen. Når det er fordampet, vil der ligge et lag som du skal skrabe sammen med en skalpel eller et barberblad. Du vil opdage at dit dårlige hash nu er "forvandlet" til den dejligste boblehash. Men du skal ikke blive forskrækket over at du nok kun står med 10% af den oprindelige vægt. Men du skal så også kun ryge 1/10 så meget, for at få samme effekt (minus hovedpinen, som man hører folk snakke om ved "standart" hash.)

Jeg håber du og andre kan bruge det til noget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]