Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 dec 2008 16:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 13:28
Indlæg: 913
Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Substans/er: LSD, alkohol, amfetamin.
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
2 dråber LSD - ved ikke hvor stærkt det var.
ca. 12 genstande.
en lille streg amfetamin.


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
startede til fødselsdag, videre i byen, og tilbage til stedet hvor der blev holdt fødselsdag.

Triprapporten
det var blevet fredag og jeg vidste ''k'' var i bessidelse af 100 dråber syre.
jeg skulle til fødselsdag hos en veninde, som blev holdt hos en anden veninde

vi var ca. syv mennesker der begyndte at drikke og der blev pakket gaver op, drukket lidt mere o.s.v. en fødselsdag som man nu kender dem når folk fylder tyve. :cheers:
da bajerne var drukket og sprutten sagde stop, kom vi i skoene og smuttede ned på den lokale, hvor der var okay gang i den i forhold til hvad der plejer, men det var også første weekend i måneden så alle havde lidt på lommen.

her fik vi lidt eksta indenbors og det var også her jeg mødtes med K, vi skulle ud til ham og hente LSD'en, men han havde en kammerart derhjemme som gerne ville gå os i møde med det.

så ca. halvejes inde på nykøbings nørrebro mødte vi fyren, som bare afleverede og vendte om igen. jeg fik en dråbe under lyset fra en lygtepæl, og det var fandme med pebermynte smag :rocking:

vi bevægede os tilbage til værtshuset, men da vi kom frem var de fleste fra fødselsdagen gået undtagen tre stykker, men der var heldigvis masser af mennesker jeg kendte alligevel.

jeg satte mig ned og fik serveret en øl og der gik vel noget der lignede halvanden time før jeg rejste mig igen, og da kunne jeg godt mærke at det ikke bare var alkohol der fik mine ben til at træde på jorden som var den lavede af noget MEGET ujævnt.

jeg kom ud på toilettet og stillede mig til at pisse og jeg syntes gost nok at det hele var lidt underligt i forhold til hvad det plejer. en anelse visuals på tapetet, ikke noget voldsomt men det var der. - altså var jeg slet ikke i tvivl om at jeg skulle da redusere.

så da jeg kom ind igen lagde K en dråbe på et stykke lukoms papir og det røg da op i ganen og fik lov til at sidde indtil det sidste af min øl skyllede det ned i maven på mig.

vi sad og snakkede og jeg syntes selv jeg lød pisse fornuftig men folk valgte af en eller anden mærkelig grund bare at snakke videre uden om mig, de kiggede på mig med det der FREMMEDE blik hver gang jeg sagde noget, men før de nåede af svare mig, sad de allerede og snakkede med hinanden igen.

jeg sad i noget der lignede ti timer og tænkte på den der med kålhovedet, gåsen og ræven.
altså du har en båd hvor i du og en ting kan være, du skal fragte de tre ting over på den anden side af floden, men hvis du efterlader ræven og gåsen sammen, så æder ræven gåsen og hvis du efterlader gåsen og kålhovedet sammen æder gåsen kålhovedet.
jeg fuckede fuldstandig op i den her gåde og jeg fattede slet ikke hvorfor ræven ikke bare kunne ride på bjørnen, men så ville kålhovedet jo blive vådt.

SHIT SON!

da værtshuset lukkede klokken 05:00 gik vi over på den endnu mere lokale, men der var desværre ikke åbent, så vi gik tilbage til hvor fødselsdagen var blevet holdt, og herfra blev det hele temmelig underligt.
ja endnu mere fucking underligt end det allerede var.
jeg kan ikke rigtig huske rækkefølgen på de forskellige ting men jeg skal prøve at foklare det så godt som mit sind nu tillader det.

jeg kom indenfor og var nød til at have en helvedes masse hjælp med at få mine sko af.
de andre der var med os begyndte at sidde og snitte, og da jeg troede det var kokain sagde jeg ''hep hey, stik mig en snit'' og jeg blev selvfølgelig ganske skuffede da jeg mærkede den frygtelige fornemmelse af amfetamin i mit næsebror. - jeg røre normalt ikke amfetaminer.

stille og roligt blev mit sind mere og mere ligegyldigt og fucked up, denne syrefornemmelse som ikke kan beskrives men bare skal opleves skyllede ind over mig som enorme bølger, ekstrem eufori det ene sekund og før jeg så den næste bølge i horisonten havde den allerede skyllet ind over mig og gav mig en ganske ny fornemmelse som i en gammel sort hvid gyser - bare i farver. men denne følelse blev allerede erstattet af en helt tredje, ja sågar en helt fjerde.

på et tidspunkt blev det en anelse for meget for mig og på strømpesokker kom jeg udenfor og fik ringet en af mine venner op ''S'' og jeg tror han fik snakket mig lidt til ro for alt var helt unikt og fantastisk efter det.

da jeg kom ind igen stod jeg længe for mig selv og røg den ene smøg på den anden og prøvede at drikke vand imellem så ørkenen i min mund ikke skulle vokse ud i resten af min krop.

musikken kørte og jeg var egentlig ligeglad om det var Mötorhead eller thomas helmig, bare der var en lyd jeg kunne læne min tankegang op af.
stilheden var min værste fjende, og samtidig min bedste ven, for hver gang et nummer stoppede og der ikke var nogen der snakkede fik syren VIREKLIG lov at arbejde!

K var faldet i søvn - eller han lå ihvertfald på gulvet, og jeg skulle sige til ham at ''det her syre, var det fedeste jeg havde prøvet til dags dato'' men i stedet råbte jeg noget i retning af: ''JEG ER DA FUCKING LIGEGLAD OM DU HAR SOLG PISTOLER TIL EN PRØVELØSLADT ESKIMO FRA SVERGIE!''

denne syre havde simpelthen slugt min hjerne, og de arbejdede hver for sig, syren havde overtaget mig og det var den spinkle hjene jeg havde tilbage der gjorde de mest basale ting som at sætte tankerne sammen, og ryge smøger.

hver gang jeg troede at jeg havde syren i min hule hånd, havde den mig så meget i sin hule hånd at den fik mig til at tro at jeg havde den i min hule hånd. hver gang jeg troede, at nu var trippet mit og ikke syrens kom den listende ind fra ryggen og skubbede mig ned i mudderet igen.

jeg var trængt op i en krog.

jeg havde ikke en chance.

jeg stod med et glas vand og en af mine veninder kom med faretruende fart hen imod mig, og det næste jeg hørste var en eksplosion af glas mod gulvet.
jeg var selvfølgelig fuldstændig overbevist om at det var hende der havde flået det ud af hånden på mig, selvom det ganske sikkert bare var mig der havde tabt det.

jeg stod på min plet og bare lod det ske, det varede i noget imellem 14 sekunder og 60 år, jeg havde ingen, virkelig ingen tidsfornemmelse.

da loftet var blevet lidt mere stift og det kunne lade sig gøre at snakke igen lagde jeg mig lidt og prøvede at sove, - det skulle jeg imidlertid ALDRIG have gjort, for lige så snart jeg lagde mig ned var der kun to personer tilbage der stadig var oppe.

og de begyndte selvfølgelig at kneppe, og jeg lå der, stadig helt blæst og kunne bare ikke få mig selv til at sige eller gøre noget, ikke fordi de skulle have lov at knalde men den pinlighed der ville opstå for os alle tre var jeg ikke sikker på jeg ville kunne bære, slet ikke i disse sårbare sekunder.

så efter noget der virkede som en evighed blev de da endelige færdige og jeg så mit snit til at rejse mig op og få det sidste ud af mit trip.
så jeg satte mig ned til dem og som jeg satte mig vågnede der endnu en person så vi var fire, der sad og snakkede lort og hørte lidt ''fald-ned-musik'' og det var blevet godt og grundigt lyst udenfor nu.

jeg besluttede mig for at gå en morgen tur men jeg kunne ikke finde mine sko, jeg ledte og ledte og ledte og ledte, indtil den ene vågne person fik mig forklaret at jeg havde taget dem på.

jeg gik ned i parken og morgendisen gjorde dette sted til en ganske rolig bobbel hvor jeg lige kunne sidde og beabejde alle de indtryk der vare blevet presset ind af mit ene øre og skubbet ud af det andet hele natten.

jeg gik op til en af mine venner bagefter og der faldt jeg endelig i søvn.

helt igennem ''Creame-de-la-Creame'' trip!
fantastisk!

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2008 14:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jan 2006 01:53
Indlæg: 1378
Geografisk sted: Helt væk
Det fede ved syren er netop at den er så uforudsigelig, man ved aldrig hvor den tager en hen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2009 03:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jan 2009 20:15
Indlæg: 3
Lyder lidt vildt med 2 dråber, 12 genstande og feta på dit første trip, Men du klarede den da meget godt :).


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team