Jeg er selv sytten, så det er ikke fordi at jeg er nogen senior, meeeeen som tretten årig er det måske en fed ide at vente lidt. Men da jeg med næsten 100% sikkerhed ved at det ikke vil stoppe dig vil jeg bare sige at du ikke skal ryge sammen med svampe, ihvertfald ikke efter min mening. Måske skulle du bare tage en meget mindre dose. Første gang at jeg trippede shroomz åd vi nogle danske som vi ikke kunne mærke, dagen efter høvlede vi løs, i den tro at man kunne klare en hel masse. Efter en halv time hvor vi ikke kunne mærke noget, røg vi en masse skunk, og det hele fuckede godt og grundigt op!!! Lad være med at ryge samtidig! Et års tid senere hvor jeg havde modet igen lagde jeg ud med et halvt gram cubensis ( samme art som amazon svampe, skulle jeg da mene! ), og så prøvede jeg mig stille og roligt frem. Og ellers betyder selve stedet og omgivelserne meget. Lad være med at sidde hjemme på værelset en kold vinteraften og høvl 3 gram. Vent til vejret bliver lidt federe og tag en tur i skoven om formiddagen, sammen med en af dine gode kammerater, pak en taske med lidt proviant ( drikkelse og lidt spiseligt, samt musik og hvad man nu synes er skægt.) og ellers gå derud af! Men lad være med at gøre det i kedelige omgivelser, alle de gange jeg har gjort det om sommeren i fedt solskin ( og ferie dvs. ingen forpligtelser ansvar osv [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] ) har det været rigtig cool, og de gange jeg har gjort det en kold vinter aften og lign. har det været nedren!( eller blevet nedren, zarathustra!!he,he,he), jeg kan selvfølgelig kun snakke for mig selv, men sådan har jeg det altså!!! Men pas på med det, og det skal passe på dig...eller noget [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] !!!
|