Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 jan 2009 20:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jan 2009 20:15
Indlæg: 3
Substans/er: LSD
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
150 Mikrogram

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Trip Rapport. Roskilde Festival. Lørdag d. 05.07.08

Mig og min ven drager ud på festival for at finde nogle mærker, efter 15min finder vi en person som viser os et sted hvor de har det vi leder efter. vi køber det og tager til koncert. efter en fantastisk Albertslund Terror Korps koncert, går vi hen i loungen for at tage vores mærker. (et mærker med 3 dråber på som vi har delt) ca. 150 mikrogram . det begynder at sparke ind (tror vi) vi får en MDMA ligende efekt, og tænker det var da ikke så galt. så vi tager over for at hører Magnetic Man (Skream, Benga og Artwork) på Cosmopol. vi venter og venter på at de skal spille.

01:30

Så begynder mærkerne at virke, visuals og lysten til at løbe og lege. vi skynder os ind for at hører Magnetic Man da det pludselig begynder. det er overvælende, alt lyset og alle menneskerne. det vælter ind med indtryk. men heldigvis har vi hinanden og en ven som konstant beroligere os. vi skriger og råber, da det er vildt visuelt og overvælende. har det enlig okay, det er som om at alle mine ting flyder ned af mig, som om at jeg taber alt hele tiden. gløder og røg føles flydedene. er bare vildt forvirret. det hele er bare et stort rave som vælter rundt i vores hoveder. helt fantastisk. efter 1 en halvt time med kæmpe rave, slutter det brat og vi er skuffede over det.

02:30

Venter på Shackleton går på og har sat os for at drikke noget vand i alt skraldet, det hele begynder mere og mere at tage fat.

03:00

Shackleton gå på scenen og vælter os med monster bass. alt lyden føles flydene og det hele er bare fantastisk, det er ikke så tæt som til Magnetic Man og føles mere trygt, jeg danser rundt med alle helt oppe foran scenen, det føles som om alle er i den samme verden (væk på syre) som om at det Shackleton har suget alle folk til sig. jeg ser ud af øjenkrogen at en pige som står oppe helt oppe foran, bliver taget bagfra en gut mens de står og flager med et flag, der er ikke rigtig nogle der reagere på det, hverken vagter, gæster eller shackleton. folk er tydeligvis helt væk. fantastisk.

04:00

Koncerten slutter og vi beslutter os for at tage på opdagelse på festival pladsen. vi drager hen mod et sted hvor man kan læse og få viden om stoffer. de bliver sure og irriterede på os og vi forstår det ikke helt og undre os enlig over at mennesker som dem, ikke kan se at vi er så langt væk. vi vælter rundt i et par timer og kigger på graffiti og snakker med tilfældige mennesker. så vi beslutter os for at skilles og gå i seng hver for sig.

Klokken er omkring 6-7 og jeg vil enlig bare gerne sove. så jeg drager hen mod en lejr som jeg har været i tidligere (da jeg ikke har noget telt at sove i (bums) ), der finder jeg er tæppe og ligger mig ned for at sove. efter kort tid med lukkede øjne bliver alle lyder forvrængede og visuals i mine øjne. så jeg rejser mig hurtigt op for at se om det kan passe med lydene og det hele, men så bliver alt normalt igen. det gentager jeg 5-6 gange og bliver enig med mig selv at må finde et bedre sted at sove. så drager hen for finde noget vand i nærheden. så finder jeg et af de store telte hvor der ligger en masse andre og sover, og jeg tænker selvfølgelig, der skal jeg sove. ligger mig godt til rette, men nu skal jeg pisse, (er ved at være godt træt af at jeg ikke kan sove) så jeg går hen for at pisse, jeg pisser og så kaster jeg op og slå en masse prutter på samme tid. puuuuuuha det lettede og jeg har det meget bedre.

Klokken er omkring 7-8 og jeg tænker jeg vil gå hen til en sød pige jeg kender og sove hos hende. så jeg drager afsted for at finde hendes telt, på turen der over begynder jeg tænke at jeg lige så godt kan slå mig selv ihjel og det ikke er værd at leve, men det er får jeg tankerne væk fra og begynder at børste tænder (hver gang jeg børste tænder siden, får jeg flashbacks) og gå videre, så ser jeg nogle first aid gutter og tænker at de kan hjælpe mig med at få mit trip lidt ned. I stedet fortæller de efter lange diskutioner at jeg har brug for psykolog hjælp. jeg bliver virkelig sur på dem og går min vej for drikke noget mere vand og gå på toilettet, jeg gå direkte mod en lejr hvor der sidder en masse skaldede mænd ved et stort sydstatsflag og jeg bliver rædselslagene og vender mig om for at tisse. men mit tis får en slim-grøn farve og synes det virker sjovt.

klokken omkring 8-9 og jeg har fundet det telt med min veninde og ligger med ned til hende. hun er lidt vågen og jeg begynder at snakke med hende og er stadig sur over de first aid gutter, og hun forstår mig og mine tanker begynder at flyve, jeg vil gerne sove, fuck nogle idioter, jeg vil gerne sove, fuck nogle idioter, og det hele går op for mig. systemet, det hele, det er jo bare nogle der sidder og bestemmer hvad der er rigtigt og forkert, jeg bliver glad inden i og tegner nogle tegninger. lige så stille falder jeg til ro.

Dagen efter havde jeg det helt fantastisk og jeg følte mig frisk og klar i hovedet. Som om at den jeg var gav mening!

Det var mit første LSD trip og det varende omkring 9-10 timer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team