<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Rylle: Nede på Camp E, fik min daværende kæreste tørke, imens jeg havde come-up på syre... Så jeg var ikke lige helt opmærksom, og hun tumlede jo bare rundt... Men så så jeg hende henne ved en gruppe israelere, og hun var igang med at drikke noget... Jeg gik hen og fik fat i hende, og hun fortalte hurtigt at der var noget galt med den cola hun havde drukket af...
5 minutter senere knækkede hun sig i stride strømme... Det kunne have været alt det hun indtog før det (Vodka, ephedra, et par svampe), men der havde helt sikkert også været noget i den cola... Nervemedicin har jeg hørt er meget brugt...
Det gør pigerne (og fyrene) mere modtagelige, overdrevet stive og har hukommelsestab dagen efter... Altså sårbare...
Hvis ikke det var fordi mit syre var ved at virke, ville jeg nok have brækket begge hans arme... For er der noget, jeg ikke kan snuppe, så er det krafteddeme det der... Det er sku det laveste af det laveste jeg overhovedet kan forestille mig... Og hvis jeg er i byen, og opdager en der gør det ved en hvilken som helst drink/øl... Så først så passifisere jeg ham... Så tvinger jeg resten af hans medicin ned i gabet på ham, og så smadre jeg ham fandme...
Jeg har virkelig ingen respekt for folk, der gør sådan noget... Det er usle hunde, der egentligt ikke fortjener at leve blandt normale mennesker. Jeg får flashback til PulpFiction med en stor ond neger, med et par bøsse-crack-junkier, og en ussel white boy...
Just my two cents.
- Rylle<HR></BLOCKQUOTE>
hørt
|