Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: For groft
Har i nogen sinde, prøvet at nogen har givet jer, stoffer uden i vidste det eller sagt det var en ting, men var noget helt andet?

Man høre altid om unge der får piller osv. i deres drinks m.m. Jeg er intreseret i om det er noget der enlig sker meget af eller om det bare er noget mange siger for at lyde smart/intresante eller hvad de nu får ud af det.

Jeg har personligt prøvet at en hælte ryge heroin i min chilum uden jeg hviste noget og lod mig tænde den. Dårlig karma, men efter en halv time med opkastning og kvalme fik jeg det pisse fedt. Jeg forstår godt hvorfor det går galt for de fleste der prøver heroin. Men jeg har aldrig prøvet at nogen har hælt noget i min Øl/drink (de tænker nok at ham der er sq blæst i forvejen)

MVH
Piercer

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
hvis du tænker på sådan noget som E eller Amf. så skaæ man være MEGET stiv eller lam for ikke at opdage det! hvis man putter en E ned i et glas øl eller vodka bliver det en møg grim farve og det stinker af Apotek! så det er lidt svært at gøre det!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Nede på Camp E, fik min daværende kæreste tørke, imens jeg havde come-up på syre... Så jeg var ikke lige helt opmærksom, og hun tumlede jo bare rundt... Men så så jeg hende henne ved en gruppe israelere, og hun var igang med at drikke noget... Jeg gik hen og fik fat i hende, og hun fortalte hurtigt at der var noget galt med den cola hun havde drukket af...

5 minutter senere knækkede hun sig i stride strømme... Det kunne have været alt det hun indtog før det (Vodka, ephedra, et par svampe), men der havde helt sikkert også været noget i den cola... Nervemedicin har jeg hørt er meget brugt...

Det gør pigerne (og fyrene) mere modtagelige, overdrevet stive og har hukommelsestab dagen efter... Altså sårbare...

Hvis ikke det var fordi mit syre var ved at virke, ville jeg nok have brækket begge hans arme... For er der noget, jeg ikke kan snuppe, så er det krafteddeme det der... Det er sku det laveste af det laveste jeg overhovedet kan forestille mig... Og hvis jeg er i byen, og opdager en der gør det ved en hvilken som helst drink/øl... Så først så passifisere jeg ham... Så tvinger jeg resten af hans medicin ned i gabet på ham, og så smadre jeg ham fandme...

Jeg har virkelig ingen respekt for folk, der gør sådan noget... Det er usle hunde, der egentligt ikke fortjener at leve blandt normale mennesker. Jeg får flashback til PulpFiction med en stor ond neger, med et par bøsse-crack-junkier, og en ussel white boy...

Just my two cents.

- Rylle

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Rylle:
Nede på Camp E, fik min daværende kæreste tørke, imens jeg havde come-up på syre... Så jeg var ikke lige helt opmærksom, og hun tumlede jo bare rundt... Men så så jeg hende henne ved en gruppe israelere, og hun var igang med at drikke noget... Jeg gik hen og fik fat i hende, og hun fortalte hurtigt at der var noget galt med den cola hun havde drukket af...

5 minutter senere knækkede hun sig i stride strømme... Det kunne have været alt det hun indtog før det (Vodka, ephedra, et par svampe), men der havde helt sikkert også været noget i den cola... Nervemedicin har jeg hørt er meget brugt...

Det gør pigerne (og fyrene) mere modtagelige, overdrevet stive og har hukommelsestab dagen efter... Altså sårbare...

Hvis ikke det var fordi mit syre var ved at virke, ville jeg nok have brækket begge hans arme... For er der noget, jeg ikke kan snuppe, så er det krafteddeme det der... Det er sku det laveste af det laveste jeg overhovedet kan forestille mig... Og hvis jeg er i byen, og opdager en der gør det ved en hvilken som helst drink/øl... Så først så passifisere jeg ham... Så tvinger jeg resten af hans medicin ned i gabet på ham, og så smadre jeg ham fandme...

Jeg har virkelig ingen respekt for folk, der gør sådan noget... Det er usle hunde, der egentligt ikke fortjener at leve blandt normale mennesker. Jeg får flashback til PulpFiction med en stor ond neger, med et par bøsse-crack-junkier, og en ussel white boy...

Just my two cents.

- Rylle
<HR></BLOCKQUOTE>

hørt

Medlem

hørt her også!!!.... man er da lidt for latterlig hvis man ikke kan score en pige uden først at komme noget i hendes drink... det er bunden af bunden!!!... ja nærmest bundløst fristes jeg til at sige!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]