Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

14, christ knægt, lad dog være med at starte så tidligt! du fucker dit liv up!

Zikterion, som fornylig truede med at banke sin 14 årige fætter,(+ hans venner), da han troede at han skulle drikke og ryge med......

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg tror godtnok ikke meget på korporlig afstraffelse af mindre søskende og lign. Det ødelægger sgu bare familien og de vil jo alligevel ikke lytte. Btw synes jeg ikke kun det er stoffer der er problemet, hey jeg startede da også med at drikke som 13 årig, men jeg udviste langt mere mådehold en størstedelen af dem der vokser op i dag. Jeg hader de trettenårige poptøser der vælter pissestive rundt fredag og lørdag. Hader deres fremtoning og den måde de indbyder til voldtægt. Selvfølgelig er det også et problem med alle de andre der drikker, osse drengene-lod bare lige associationerne flyde frit...

-Psyko

Indbyder til voldtægt <--- NIIIICE [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men jeg kan squ kun give manden ret!
Osse i at vold ikke løser nogle problemer - dog vil jeg nok hakke min fætter nogle hvis han begyndt at tage dope nu (ham på 13) - og jeg vil ikke have seriøse moralske skupler over at smække en dealer der sælger til "mindre"årige.......

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Indbyder til voldtægt? De indbyder sgu da ik til voldtægt! Man skal sgu da være syg hvis man begynder at pille ved en trettenårig.
Man kan da hellere ikke score damer hvis man er kæmpe baske og det er da sådanne en ting du burde koncentrere dig om Muugor! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Det er nok ikke det smarteste at sige. Men jeg startede også som 15 årige (med drugs, drak også ca fra 13) som så mange andre herinde, men jeg fortryder det ikke.
Det har ikke påvirket mig negativt på nogen måde, skolen passer jeg og jeg har ingen problemer med at huske eller alt andet i den dur.
I det hele taget har jeg det fint. Jeg startede også med det hele på en gang. Først prøvede jeg at ryge,
synes ikke det var så fedt da jeg var ikke-ryger og derfor ikke rigtig fattede at inhalere (DOH!)
nå men så gik der ikke lang tid så prøvede jeg amf og E + alkohol, hey jeg tænkte jeg fed kombo, totalt blæst,
men der må sq være en fælde når det er så fedt så det droppede jeg (og så var det ikke rigtig til at få E når man var 15)
lige omkring 16 +/- en månedes tid, så var det svampe, en måned efter det syre, efter syren var det udelukkende svampe
(godt nok efter par måneders pause) men det blev da i hvert fald til så mange gange at jeg ikke har tal på det mere.
Også lige efter syren blev der også smidt en MASSE Ephedra ned sådan on/off hele tiden. Sidst jeg tog svampe var sidst på sommeren 01.
Fra der og til nu har jeg kun været på E 4-5 gange, ædt noget fed en gang imellem (hehe) og haft en enkelt amf tur (hehe tur og tur,
bombede ca ½g, stenede musik og snakkede med nogle venner ;o)
Men alt i alt har jeg haft et løbende forbrug fra jeg var ca 15½ til jeg har været lige over 17.
Og det må man jo sige er den kritiske alder ;o)
men når jeg ser tilbage har ikke engang taget særligt meget, men jeg har fået nok til at stille sulten.
(godt nok er jeg ved at være sulten igen men hvaa ;o)

Det jeg mener med det hele er at man behøver ikke gå helt ned bare fordi man starter med stoffer når man er 15.
Jeg har så også haft et rigtig dejlig forhold til alkohol fra jeg var 14 til...ja i hvert fald stadig ;o) Alkohol er nu et lækkert drug!
Damn en smøre, håber i fik noget udaf den

LiquiD Hilser!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DR-D:
Indbyder til voldtægt? De indbyder sgu da ik til voldtægt! Man skal sgu da være syg hvis man begynder at pille ved en trettenårig.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg sværger! Jeg troede hun var 15!

Troede du osse det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
giver de andre ret! der kommer en tid hvor du kan prøve alt det du vil! men jeg kan også godt se hvorfor du gerne vil prøve det! jeg begyndte at ryge hash da jeg var 14! jeg er 17 nu! og jeg kan mærke at jeg ser anderledes på tingene end jeg nok ville have gjort hvis jeg ikke havde prøvet det! det lyder måske lamt!
Vent til du kommer i 9.-10 klasse eller måske senere med de store ting!!
"Nyd livet mens du, lige med et er det slut!" citat - mig selv!

vent til 9-10 klasse - allerbedst ville at vente til at du er godt igang med din udannelse og ligesom har styr på den - så kan du lamme dig--- NOOOOT

vent til du bliver en 17-18 år

Det der med børnenarkomaner er ligeså lamt som børnetv

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
I har desværre ret i at jeg ikke har tænkt mig at rette mig efter jer. Men jeg er allerede begyndt at slappe af: Tager ikke amf mere, og der går lang tid før jeg gør, er næsten stoppet med hashen ind til sommerferien, svampe regner med lige at tage en sidste gang, og så gøre mit bedste for at få et godt trip ud af det, ephedra gider jeg heller ikke rigtig mere og så skal jeg sku lige prøve et eller andet nyt, bare en gang. Kan ikke forhindres. Jeg håber sku på at kunne mærke en forskel efter at være stoppet med hashen, efter sommerferien stopper jeg måske helt? Men i skal sku have tak for jeres hjælp, hvis man kan kalde det det.
Muugor
Skitzo tjek lige din PM

[ 05 April 2002: Besked ændret af: Muugor ]

Siden det ikke kan forhindres at du prøver noget nyt så er her en lille liste over hvad der nok er bedst du prøver...

Kokain

det eneste jeg kan se der ikke kan skade dig på nogen vild måde...

Hvis du tænker på at gå i SOMA og købe dråx - well - rygterne vil at de ikke er klare på deres doser - ikke aner en skid om deres stof.

Men well..

Phenyltaminer og Tryptaminer er ikke legetøj for børn.

Så køb dig noget kokain - ikke at det er legetøj for børn - men det er nok det der hakker din hjerne mindst i smadder...

XTC skal du holde dig fra ellers tror jeg din gyldne drøm om at stoppe forbliver ved drømmen.

Dedikeret medlem

Jeg havde nu tænkt mig noget i form af hallucinogener. Er 2-ci for vildt, eller?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis jeg kender SOMA ret, så er de fuldstændig ligeglade med hvem de sælger til, og hvor gamle de er. bare de kan tjeme penge, så er de ligeglade.

In our memories
Brugeravatar

Muugor : det er aaalt for tidligt at begynde med tjald og stoffer i en alder af 14 år. Tro mig, om et par år sidder du sammen med dine stjernelamme bongvenner og indser at du deltager i livet mindre og mindre aktivt. DET ER DUMT AT RYGE HASH NÅR MAN ER 14!
ANDRE PSYKEDELISKE STOFFER ER HUNDREDE GANGE MERE DUMT!

-----
drik nogle øl for fanden...

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:

Så køb dig noget kokain - ikke at det er legetøj for børn - men det er nok det der hakker din hjerne mindst i smadder...

<HR></BLOCKQUOTE>

LOL, i et andet topic går du helt amok fordi du synes at hash er pissefarligt og nu siger du at kokain ikke smadrer hjernen særligt meget.........

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
jeg synes at tonen på boardet er ret langt fra Harm Reduction, når man råder 13-årige drenge til at tage kokain.

Medlem

13-14 årige skal holde sig LANGT fra alt der ikke hedder bajer!! Hvis jeg opdagede at de 13-14 årige i min familie gik og rodede med sådan nogle sager, tror jeg helt alvorligt at jeg ville give dem en gang klø!!

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Muugor, du skal sku heller ikke tage kokain !
det er det næst mest vanedannene stof efter heroin ! Du burde gøre som Voorheres og stort set alle de andre siger, HOLD DIG LANGT VÆK FRA DET !

Hvorffor tror du at hele boardet fra råder dig at eksperimentere ?

Din psyke er ikke udviklet nok, det kan godt være du føler dig voksen, men man er altså langt fra voksen når man er 14.

Hold dig heller til øl lege/stafetter, sprut og damer i massvis !!! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] du ha rlige alderen der hvor pigerne blvier hlet rundt på gulvet i hovedet, scor nogle tøser, det er et fedt trip !

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Kokain er faktisk det mest vanedannende, mere end herion. Det er en general fejlopfattelse at kokain er mindre vanedannende en herion.

Dedikeret medlem

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg hader at drikke. Tror også det var derfor jeg begyndte så tidligt med ryger. Men i er sku efter hånden ved, at have overbevidst mig om at lade være. Tror jeg stopper med alt... ud over hashen. Da jeg ikke er så vild med at drikke så er der jo kun at ryge i stedet for, selvfølgelig i begrænsede mængder. Har aftalt med mig selv at tage et sidste svampe trip i næste weekend og efter det, kun hash og bajer. Muugor

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]