Det er nok ikke det smarteste at sige. Men jeg startede også som 15 årige (med drugs, drak også ca fra 13) som så mange andre herinde, men jeg fortryder det ikke. Det har ikke påvirket mig negativt på nogen måde, skolen passer jeg og jeg har ingen problemer med at huske eller alt andet i den dur. I det hele taget har jeg det fint. Jeg startede også med det hele på en gang. Først prøvede jeg at ryge, synes ikke det var så fedt da jeg var ikke-ryger og derfor ikke rigtig fattede at inhalere (DOH!) nå men så gik der ikke lang tid så prøvede jeg amf og E + alkohol, hey jeg tænkte jeg fed kombo, totalt blæst, men der må sq være en fælde når det er så fedt så det droppede jeg (og så var det ikke rigtig til at få E når man var 15) lige omkring 16 +/- en månedes tid, så var det svampe, en måned efter det syre, efter syren var det udelukkende svampe (godt nok efter par måneders pause) men det blev da i hvert fald til så mange gange at jeg ikke har tal på det mere. Også lige efter syren blev der også smidt en MASSE Ephedra ned sådan on/off hele tiden. Sidst jeg tog svampe var sidst på sommeren 01. Fra der og til nu har jeg kun været på E 4-5 gange, ædt noget fed en gang imellem (hehe) og haft en enkelt amf tur (hehe tur og tur, bombede ca ½g, stenede musik og snakkede med nogle venner ;o) Men alt i alt har jeg haft et løbende forbrug fra jeg var ca 15½ til jeg har været lige over 17. Og det må man jo sige er den kritiske alder ;o) men når jeg ser tilbage har ikke engang taget særligt meget, men jeg har fået nok til at stille sulten. (godt nok er jeg ved at være sulten igen men hvaa ;o)
Det jeg mener med det hele er at man behøver ikke gå helt ned bare fordi man starter med stoffer når man er 15. Jeg har så også haft et rigtig dejlig forhold til alkohol fra jeg var 14 til...ja i hvert fald stadig ;o) Alkohol er nu et lækkert drug! Damn en smøre, håber i fik noget udaf den
LiquiD Hilser!
|