Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Et løbende hash-forbrug i dine unge dage smadre sgu' mere end hvis du prøvede amf. et par gange..

Stop dog med hash'en også!..

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg mener ikke at hash alene kan give dig varige psykiske skader, men det kan muligvis give dig voldsomt ubehag op til et halvt år efter du har røget den sidste joint, eller noget. Desuden mener jeg ikke at du skal bruge hash i den periode hvor din hjerne er i udvikling og det er meningen at du skal lære noget. Jeg er trods alt glad for at vi fik dig talt fra at bruge svampe, håber du står ved din beslutning. Fred dér!

-Psyko

!!!!!!!!!!!

[ 11 April 2002: Besked ændret af: Elven Raver ]

In our memories

Okay okay, hashpsykoser er måske ikke lige så lette at slippe af med, men hvis man passer på mener jeg faktisk ik at man behøver lide unødig overlast pga et cannabis forbrug (eller misbrug for den sags skyld). Alt handler om mængder og om at kende sine begrænsninger...dér!

-Psyko

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg startede selv i en alder af 11 år. Ikke det smarteste synes jeg. Har tit og ofte set at folk starter for tidligt og synes bestemt ikke at man skal være under en 17-18 år før man piller ved psykedeliske stoffer.

Indbyder til voldtægt? - Psyko, kan du ikke gå til en luder og få taget trykket så der ikke er nogen 13-års piger er kommer til skade?

In our memories

Slap af Dankdawg, jeg har skam ikke pillet ved nogen 13-årige, jeg siger bare at jeg godt kan forstå de drenge der misfortolker signalerne...

-Psyko

Medlem

Jeg er ret sikker på at sådan cirka lige meget hvem man spørger, "syntes du ikke jeg skal begynde at eksperimentere med stoffer?"
Så er der temmelig stor sandsynlighed for et rungende NEJ [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] . Her på boardet er der så bare den forskel at dem der svarer virkeligt ved hvad de taler om [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Derfor bør deres svar ifølge almindelig sund fornuft at vægte tungere. Når cirka 80% af svarende eller noget i den retning fraråder eksperimentering i en alder, så prøv lige at tænk over hvorfor [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

MUUGOR - læs!!!!!
http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000470&p=2

[ 11 April 2002: Besked ændret af: Elven Raver ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kokain......This board is completely FUCKED!!!
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Hvad fanden er det for noget at råde en 14årig til? [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

DR-D - gider du godt læse før du flipper - FJOLS

han kan ikke stoppes - så kan man ligeså godt tilråde ham det som der er "MINDST" skadeligt for ham..

I sidder og snakker afhængighedsproblemer - underligt nok så ved jeg hvad det vil sige at blive hooked på coka - been there done that - det bliver man ikke ligeså let - der gik ihvertfald 14 dage inden jeg begyndte at have det skidt når jeg ikke var på coka...

EN ANDEN TING ER AT COKE ER SÅ DYRT AT EN 14 ÅRIGE IKKE HAR PENGE TIL ET MISBRUG..

Men du kan jo fucke op i det hele DRD - ikke - totalt fucke op - men det er menneskeligt..

Tag jer ikke af den hårde tone - i kan altid takke punk for den....

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Punk:

LOL, i et andet topic går du helt amok fordi du synes at hash er pissefarligt og nu siger du at kokain ikke smadrer hjernen særligt meget.........
<HR></BLOCKQUOTE>

JENS gider du godt tage den finger ud af din røv og sætte din hjerne tilbage hvor den skal være - hvordan er det at være så LAM!!!!!!

Jeg har aldrig sagt at kokain ikke smadrer hjernen særlig meget - jeg har fucking sagt at det er den som der smadrer det mindst af de harddrugs han gerne vil lege med - SÅ FUCK DIG DIN LILLE MØGHVALP - gider kraftedme snart ikke høre på dig fucking pis mere...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Så du synes at det er bedst, at drengen begynder at bruge et af de mest afhængighedsskabende og dyre stoffer der findes?
Du synes ikke at det er et problem at han skal bruge stort set alle sine penge på stoffer?
Du synes ikke at det er et problem at han kan få så meget smag for det, at han ikke kan holde op?
Du synes ikke at det er et problem at han skal til at skaffe coke og hooke up med pushere der tilbyder ham E, speed og mange andre ting.
Hvem skulle han tage coke med? sine jævnaldrende? Tror du at det er et stof der er socialt acceptabelt blandt 14-årige? Tror du at han vil skabe nye venskaber og være en social succes, når han sidder og sniffer baner til ungdomsfesterne ?

Lad dog for helvede være med at råde ham til at tage hårdere stoffer - det kan umuligt være sundt, specielt ikke i en så ung alder.
Hvis man vil være rebelsk og/eller beruse sig, bør man drikke eller ryge hash - specielt når man stadig er ung og ikke har "fundet sig selv".

Insane psychedelia user!

Off topic, men alligevel;

Hvornår finder man sig selv?

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
JENS gider du godt tage den finger ud af din røv og sætte din hjerne tilbage hvor den skal være - hvordan er det at være så LAM!!!!!!

Jeg har aldrig sagt at kokain ikke smadrer hjernen særlig meget - jeg har fucking sagt at det er den som der smadrer det mindst af de harddrugs han gerne vil lege med - SÅ FUCK DIG DIN LILLE MØGHVALP - gider kraftedme snart ikke høre på dig fucking pis mere...
<HR></BLOCKQUOTE>

Skal vi nu til den igen?! Det kan godt være at DU er træt af mit fucking pis, men hvor mange på boardet er egentlig ikke træt af din utrolige barnlighed, lamme kommentarer og meningsløs flamming til højre og venstre?!
Mens at du konstant snakker om dit fucking PLUR, hykler!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Daffy: Man "finder sig selv" når man er blevet voksen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] (og hvornår bliver man så voksen???)
Ej, jeg ved sgu godt at man ikke kan sætte alder på, og at mange sikkert aldrig kommer helt i balance/harmoni med dem selv.
Jeg ved godt at det er en kliché jeg bruger, når jeg skriver "finde sig selv" og det er derfor jeg sætter det i citationstegn. Ikke desto mindre er der noget om snakken.

Jeg er rimelig sikker på at man IKKE har lært sig selv helt at kende og har "afbalanceret sig" når man er teenager.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg er også træt af Punk/Jensus

Insane psychedelia user!

*middlefinger response*
/out

Dedikeret medlem

Hvor er i dog nogle kællinger [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]