Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: CREAMCROP
Insane psychedelia user!

Jov, det er da vist Crack de snakker om!

De er jo syge i hovedet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Jeg må indrømme at jeg aldrig selv har foretaget selve processen; men min roommate, plejer at gøre det når han nogle gange har lidt til overes.

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Man bliver man fandme blæst af det; så meget at min roommat, hårdnakket påstår at coke ikke virker når han snuser det mere.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Bøsser, i tror i ved det hele. Det er FREEBASE, ikke CRACK. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Crack laver man med bagepulver...ved i ingenting?

Medlem

Geografisk sted: DK
http://www.erowid.org/chemicals/cocaine/crack_info1.shtml

Til dem der vil vide mere om kokain -crack/ freebase-form.

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

@dank> bøsse selv og luder til din mor!!! Hvad tror du man bruger bagepulveret til? Til at freebase det!!

Så freebase = crack!!

Man kan også lave crack med ammoniak feks, bare det er en base...

Hilsen Voorhees

*lol*

elveren vidste godt det med cracken - men han vidste ikke det med salmiakken - NIIIICE - nu skal jeg eddermanme blæses ad helvede til....

Hvordan var det man gjorde???

1g coke i en stålbeholder - salmiakspiritus ned over - og så i vandbad for at dampe det væk... har man så freebase????

Og hvor meget skal man ryge af det??

ehm - det vil altså sige at forskellen på freebase og crack er den samme?

Hvorfor kan man så osse bruge bagepulver?

Medlem

@ER> Man kan bruge bagepulver, fordi det er en svag base, ligesom ammoniak er. Du kan se på lycaeum/rhodium efter hvordan man gør. Crack er ikke lige det jeg gør mig mest i, så du bør nok spørge andre...

Men for satan da! Drop lige det crack! Det er da det mest djævelske man kan ryge...

Hvis det er federe end coka - well - så kan det da ikke være så djævelsk at ryge - man bliver vel blæst - desuden syntes jeg at herodero er noget rod - faktisk syntes jeg kun at det er herodero og natskygger der burde fjernes heh heh - det er nemlig noget ROD..

COKA ER GODT - og hvis man kan gøre noget ved det så det bliver sjovere at ryge - well - så gør man det...

Medlem

Coke IN(næsen) bliver betragtet som mere vanedannende en heroin... Kan du så gætte hvordan rygbar Coke vikrer?

Det er et af de få stoffer der VIRKELIGT fortjener dets dårlige rygte! Det kan godt være det er 'fedt og dejligt at ryge' men det er heroin sikkert også, hvilket ikke gør det mere safe at ryge!

Folks, hold jer fra crack/freebase kokain uanset som enkelte individer synes det er skide sjovt at ryge, for de har desværre sikkert mere ret, end de selv har ide om...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er en del forskel på at ryge pulver Coke,og så free base.
Free base rammer dig på en anden stærkere måde.
Jeg selv holder mig fra det,jeg kan sq ikke styre det,så jeg har valgt at holde mig helt væk fra det.
Noget andet er en line,sammen med den langhårede før man skal sove(..) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Livet er fedt! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hæ - efter jeg læste at man let kunne fatal OD'e sig selv med freebase mistede jeg lysten - jeg har ca. styr på hvad jeg kan klare at ryge af pulver - ikke ligesåmeget som jeg sniffer i en line - men lines har det jo osse med at være store *gg*.

Så at skulle lege med noget mere potent end det coka jeg allerede får vil kraftedme være forkert - one thing - man kan ryge freebase!

Kan man osse sniffe det???

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Freebase, som at blive ramt af et tog, ringen for ørene, verden som blir flået i stykker, ekstrem nydelse, nice
syns det er syndt at ryge pulveret når man kan gøre det så meget mere potent [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

jaeh man kan osse bare ryge noget mere af det ikke?

men lad nu være med at peppe mig op ikke?

nu har jeg lige talt mig selv ned [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
*lol*

elveren vidste godt det med cracken - men han vidste ikke det med salmiakken - NIIIICE - nu skal jeg eddermanme blæses ad helvede til....

Hvordan var det man gjorde???

1g coke i en stålbeholder - salmiakspiritus ned over - og så i vandbad for at dampe det væk... har man så freebase????

Og hvor meget skal man ryge af det??
<HR></BLOCKQUOTE>

JAEH!!!!!

Psychedelia Gay Overlord

Fuck dig Vorhees, din barneskænder> Ja, det er en form for Freebase, MEN det er KUN CRACK HVIS DET ER LAVET MED BAGEPULVER! Ellers er der jo ikke bagepulver resterne i der giver knitrelyden vel? Med ammoniak bliver det jo alt for rent til at være crack. Så få luge chillumen ud af røven ikke ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

@dank> din mor er så billig at... og din far lugter af sure sokker og din hund babber dårlig gren etcetcetc...

Jo, du har ret i at crack teknisk set er versionen lavet bagepulver, men produktet er jo i sidste ende det samme(bortset fra at "rigtig" crack er mere urent). Men er det meste købe-crack ikke bare ren freebase?

MVH
Voorhees

PS: Din hamster er dårlig i sengen og dit marsvin har et grimt lem!

Psychedelia Gay Overlord

Måske idag, det ved jeg ikke. Men dengang i firsernes USA, da det boomede, der var det jo den bagepulver udgave der rev. Og crack fik netop navnet på grund af den lyd som der opstår når man forbrænder de urenheder dér.

Fuck dig, robotluder...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]