Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hejsa!

Nu da der så småt er planer om at gøre noget ved psychedelia.dk siden, som opgradering og lækkert programmering etc, har vi admins talt lidt sammen om at gøre det til en momsregistreret forretning, så man kan "tillade" sig at bruge mere tid på det.

Planen skulle så være, især, at sælge HR ting og sager, som feks billige test kits, 5-HTP, evt lovlige SSRI'er og hvaf man ellers kunne finde på. Det er ikke med henblik på at tjene penge, men mere så psychedelia ikke er en udgift for os i dagligdagen. Desuden ville de bidrage til psychedelias HR image, hvis der blev solgt netop dette til billige penge(MEGET billgere end ethno feks).

Fordelen er jo åbenlys: Der bliver lavet mere på siden og der kommer mere aktiv tilgang til HR i Danmark og "budskabet" bliver mere aktivt spredt. Tilgengæld kan man så også tillægge dette en negativ holdning, da der jo kommer flere brugere etc, som måske kan fjerne det lidt private feel man har af siden nu.

Hvad siger folket? God eller dårlig ide?

MVH Voorhees & Co!

[ 21 April 2002: Besked ændret af: Voorhees ]

Insane psychedelia user!

Så snart der ville være salg af "suspekte" ting, kommer der jo en del mere opmærksomhed fra myndighederne, men så længe der kun er HR ting der bliver solgt kan det vel kun give positivt opmærksomhed.

Så, billigt salg af test kits, 5-HTP etc. = [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 21 April 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Jep! God ide, hvis det altså holder sig til litteratur, testkits osv.

Men hvordan vil i få tid til at køre det? I fritiden eller hvad?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
You've got my support...... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg tror ikke umiddelbart at det vil skabe problemer, da der jo er nogle UDEMÆRKEDE admins med fornuften i behold. Jeg tror sagtens de kan styre det...

Og så ville det jo være lækkert med nogle billige goodies... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hygge........

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg tror nærmere at det skulle sættes op på et søster site, for ellers kommer jeg sq til at savne den "hjemme" følelse jeg har herinde som Vorhees også omtalte.
Medmindre at vi laver et forum hvor besøgende købere kan stille spørgsmål, og ikke behøves at blive registrerede, så vi kun ser til dem en gang imellem når de alligevel køber noget.

Men ellers er ideen super! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Har i ellers nogle gode ideer til hvad psy.dk skulle sælge(NEJ, ingen research chems)?

Hvad kunne I tænke jer a kunne købe via psychedelia?

Insane psychedelia user!

aMT er da ikke et researchchem. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hvad med rygeinstrumenter? Eller stof relateret tøj? Eller skal der ikke gå for meget headshop i det?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
fin nok ide.

men ærligt talt bandil det burdte da være en afgørelse som ejeren af psy burdte tag det er jo hans side på papirerne,
jeg ser da heller ingen sten på vejen for at der bliver tjent lidt ind serveren er jo heller ikke en gratis affære.

hvad blev der af snakken om de der trøjer

hmm. byg nogle hjemme lavet hydroponics systemer og så fuck hydroponics of danmark op giv dem noget kongorance så de bliver nød til at sænke de høje priser til fordel for forbrugerne

Medlem

ejeren af psy? Siden står i mit navn, så det er vel intet problem... Vi er pt tre(dopestar og TM) der betaler for den, så vi tre er jo ejerne.

Men det bliver som sagt hovedsageligt trøjer, HR og lignende ting der kommer til at blive solgt...

Medlem

Geografisk sted: DK
Lyder som en cool idé, thumbs up [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det kunne da være fedt hvis i kunne sælge ting som Marquis-testsæt, 5-htp caps o.lign.

Men ting som tøj og ryge-tools, de findes jo massere af sider der sælge sådan ting..

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Super fed idé, thumbs up til jer. Kan godt lide ideen om sister-sitet også, da det jo ville være en skam at miste den gode følelse siden giver nu. Men ellers en super fed, super cool, alt for lækker idé.

Smæk da også bare et par bannere på sister-sitet (hvis det kommer) jeg skal da gerne klikke ind og surfe lidt rundt.

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
Yeah voorheers det er fed idè !

men jeg må indrømme at jeg også syntes at en søster side ville mest ideèl.

Jeg syntes det ville være ærgeligt hvis vi ikke forsat kunne ytre os som vi gør den dag i dag. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

go for it !

(og mon ikke salget ville kunne dække udgifter til begge sites?) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Kanon initiativ. Trøjer har jeg i hvert ventet længe på, så det skal der til!

Jeg kan ikke rigtig tage stilling til det med et søster-site. For jeg ville sq være ked af miste det "private feel", som vi så flot kalder det, men samtidig ville det være synd at dele psy.dk op i 2.

En ide kunne jo være at bygge forummet lidt om, fx. et member-medlems tingest halløj forum, så os "gamle" (dem der er meget aktive lige nu her) stadig har fri plads og boltre os på. Men det ville jo nok alligevel være noget bøvl nu jeg tænker over det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg synes også det er vigtig at beholde "the private feeling". Det ville være ærgeligt ikke at kunne diskutere Jens's problemer med pigerne og Tia's kæreste's problemer med hendes kønsdele mere.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

jep, agreed. men "søsterside" idéen er AAAALT for fed

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Det ville være ærgeligt ikke at kunne diskutere Jens's problemer med pigerne <HR></BLOCKQUOTE>
Det er sgu da pisselamt! og jeg er ikke sur på dig daffy, jeg er sur på mig
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har det dårligt med det. Antallet af medlemmer vokser hurtigere og hurtigere, og selvom jeg er et "sent medlem" synes jeg at det er gået for vidt, lidt tid efter at jeg kom ind. Man kan ikke huske folk, og kan derfor ikke bedømme det de skriver.

"If it aint broke then don't try to fix it"

Insane psychedelia user!

@Punk; Det kunne jo være at det ikke var dig der var noget galt med, men de piger du omgåes?!

Ellers har Dex jo givet dig løsningen på problemet; Amphetamine! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
@Punk; Det kunne jo være at det ikke var dig der var noget galt med, men de piger du omgåes?!
<HR></BLOCKQUOTE>

Næh.

Ellers har M.Strunge jo givet mig løsningen på problemet : Vinduet på 4. sal

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]