Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@Sympozium, jaja fuck da' det om man ryger en lille pind dagen før man skal til eksamen. MEN! det er ikke noget problem for dig da' du vist er Skotte ikke din ged DET ER VI ANDRE SQ IKKE!!!

Men så vidt jeg ved er der ingen der har takket nej til at komme med, men de har takket nej til at ryge.

Ses i morgen.

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
@Daffy....det er en dag vi snakker om! som sagt ved jeg ik engang om jeg selv skal ryge! eller om jeg bare skal holde mig til øl'ene! det er en fucking skriftlig engelsk eksamen! næste dag kl. 09:00! Hvis de ik vil ryge så okay! men de ku sgu godt tage med bare for at drikke et par øl og have det hyggeligt!

hæ jeg kan da huske tilbage i 10 klasse (der er børn så grimme man squ tro det ik ku passe) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Inden min engelsk eksamen røg jeg mig skæv - og fik 10 i udvidet mundtligt - det samme gjorde jeg med fysik - rigtig godt basket - havde skimmet bogen igennem udenfor lokalet inden - og scorede et 9 tal.

Hvis man ikke kan score gode karaktere påvirket i folkeskolen så skal man nok ikke regne med at man scorer nogle specielt fede længere fremme - alt man kan gøre i påvirket tilstand kan man gøre bedre i upåvirket - og hvis man scorer under 8 i noget i upåvirket tilstand i folkeren kan man squ ligeså godt droppe at tage det fag på et højere niveau.

Men det er bare mit synspunkt.

Junior medlem

Jeg skal i mosen i odense. Jeg skal være totalt lam på BHWR og ryge en masse af det fede. Det skal nok gå hen og blive sjavt. Men i må alle have en rigtig god 1. maj og lad nu være med at være så lamme at i glemmer hvilken fed dag det har været (d. 1. maj). [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg har lige fundet ud af jeg skal på arbejde d. 1 maj! YES! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hehe, sådan går det når man tegner kontrakt på sin fritid! Gør som jeg, fuck ussel mammon og fuck alle dem der har klejner [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
ok jeg er klar på at mødes i aarhus, jeg har hørt at der ikke bliver holt første maj i botanisk have ? hvor og hvornår skal vi mødes, hvis vi skal jeg gir en jordfed

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det lyder da fedt Doeneg du siger bare til hvor du gir jordfed og hvornår så skal jeg nok komme forbi og nasse !

Dedikeret medlem

hehe den jord fed gik til jorden ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]