@Zara (og alle andre): HR ved BZP er, efter min konklusion, at man får ikke bare en masse kunstig energi, man får faktisk en energi. Og efter hvad jeg har kunnet læse ud af din triprapport, har du siddet det meste af aften og haft snakkeren på, og lige gået op til bussen og tilbage igen...
De par gange jeg har taget BZP, har jeg lavet noget aktivt, altså været til Rave eller fest, og danset og løbet rundt, og slidt min krop. :) Så har jeg ikke haft problemer med at sove kl 6 - 7 stykker om morgen efter indtagelse ca kl 24:00.
Men her i fredags, var jeg sådan lidt træt, og skulle se frem til et natarrangement på en computercafe. Så omkring kl 9 tog jeg 250 mg BZP, og GHB og GBL i løbet af aften til ca kl 24, hvor jeg igen tog 250 mg BZP. Og så på computercafe hvor jeg var dejligt stimuleret for at sige det mildt...:) Det var skide sjovt, men så blev klokken halv syv, og vi fik morgenbrød, men jeg havde absolut ingen appetit. Klokken blev 7, og vi blev smidt hjem. Der havde jeg siddet stille ned hele aften. Og lige været udenfor og ryge nogle joints med drengene...:) Lige for at slå det værste ned ved BZP'en...
Jeg købte noget morgenbrød med til kæresten, og selvom jeg ikke var specielt træt, lagde jeg mig til at sove, og hun stod op. Jeg plejer at falde i søvn med det samme, men der kunne jeg sku ikke falde i søvn, og et par timer senere kom hun ind til mig og spurgte om jeg ikke kunne sove...:) Så foreslog hun at hvis jeg nu fik udløsning, som hun gerne vil stå for, kunne det være jeg kunne sove bagefter...:) Et par timer senere måtte vi give op. Der var altså ikke noget at gøre. Så jeg stod op, og prøvede med at varmt og koldt bad.
18 timer efter indtagelsen var mine pupiller stadig udspilede, og jeg sov først kl 01:00 lørdag nat. Men så vågnede jeg kl 10:00 søndag morgen med 110 km/t, og ræsede rundt i hele lejligheden, så katte og møbler stod til højre og venstre...:)
Men næste gang jeg skal på computercafe, eller bare lave et eller andet, hvor jeg ikke får danset, skal jeg ikke indtage nogen som helst dobbelt dosis af BZP...:) Det er røv irreterende ikke at kunne sove.
- Rylle
PS: Renegade er det sygeste spil i verden...:)
|