Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: BZP og søvn
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Heldige svin - som du kan læse i min triprapport havde jeg det ret dårligt i går.

Kan du sove på BZP? det kunne jo have noget med søvnen at gøre, at du havde det ok næste dag.
Har du ellers nogen idéer til Harm Reduction på BZP? Energidrikke, masser af vand, salt eller lignende?

Insane psychedelia user!

Jeg har også problemer med at sove, det er dog ikke så svært som på amf.

De gange jeg har taget det, har det som regel været i byen = massere af sprut, og stadig, efter at været kommet hjem og 5-6 timers "prøve-på-at-sove", har jeg kun den selvvanelige ubehag i kroppen som hvis jeg kun havde holdt mig til spruten..

Jeg har også en enkel gang prøvet at slå det ned med kodein, det hjalp ingen vejne, men gav mig en kraftig hovedpine dagen efter.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zarathustra:
Energidrikke<HR></BLOCKQUOTE>

Hehe, somom man ikke får nok energi af det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
@Zara (og alle andre): HR ved BZP er, efter min konklusion, at man får ikke bare en masse kunstig energi, man får faktisk en energi. Og efter hvad jeg har kunnet læse ud af din triprapport, har du siddet det meste af aften og haft snakkeren på, og lige gået op til bussen og tilbage igen...

De par gange jeg har taget BZP, har jeg lavet noget aktivt, altså været til Rave eller fest, og danset og løbet rundt, og slidt min krop. :) Så har jeg ikke haft problemer med at sove kl 6 - 7 stykker om morgen efter indtagelse ca kl 24:00.

Men her i fredags, var jeg sådan lidt træt, og skulle se frem til et natarrangement på en computercafe. Så omkring kl 9 tog jeg 250 mg BZP, og GHB og GBL i løbet af aften til ca kl 24, hvor jeg igen tog 250 mg BZP. Og så på computercafe hvor jeg var dejligt stimuleret for at sige det mildt...:) Det var skide sjovt, men så blev klokken halv syv, og vi fik morgenbrød, men jeg havde absolut ingen appetit. Klokken blev 7, og vi blev smidt hjem. Der havde jeg siddet stille ned hele aften. Og lige været udenfor og ryge nogle joints med drengene...:) Lige for at slå det værste ned ved BZP'en...

Jeg købte noget morgenbrød med til kæresten, og selvom jeg ikke var specielt træt, lagde jeg mig til at sove, og hun stod op. Jeg plejer at falde i søvn med det samme, men der kunne jeg sku ikke falde i søvn, og et par timer senere kom hun ind til mig og spurgte om jeg ikke kunne sove...:) Så foreslog hun at hvis jeg nu fik udløsning, som hun gerne vil stå for, kunne det være jeg kunne sove bagefter...:) Et par timer senere måtte vi give op. Der var altså ikke noget at gøre. Så jeg stod op, og prøvede med at varmt og koldt bad.

18 timer efter indtagelsen var mine pupiller stadig udspilede, og jeg sov først kl 01:00 lørdag nat. Men så vågnede jeg kl 10:00 søndag morgen med 110 km/t, og ræsede rundt i hele lejligheden, så katte og møbler stod til højre og venstre...:)

Men næste gang jeg skal på computercafe, eller bare lave et eller andet, hvor jeg ikke får danset, skal jeg ikke indtage nogen som helst dobbelt dosis af BZP...:) Det er røv irreterende ikke at kunne sove.

- Rylle

PS: Renegade er det sygeste spil i verden...:)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Renegade er alt for let at gennemføre i single....

Multiplayer-delen har jeg desværre ikke haft mulighed for at prøve endnu, kun det der practice halløj som jo sutter mås....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Når man er en masse drenge på computercafe, sidder vi jo heller ikke og spiller det single player...:) Desværre har jeg ikke været så meget hjemme på det sidste, så jeg har slet ikke fået spillet det single player... Men hvis du syntes det er for let single player, så lad være med spille det på Rookie level din lille newbie...:) Hehe...:)

Jeg spår, at det er bestemt ikke det sidste spil som af tidligere strategispil, som bliver lavet om til actionspil... Det bliver den nye trend inden for et års tid. For Renegade er gennemført godt lavet. Også i den nye patch, hvor man kan fly helikopter i multiplayer...:)

Medlem

Geografisk sted: DK
Jeg har det sådan med BZP, at det er ikke det værd...... Sat op på en vægtskål synes jeg at de negative virkninger/efter- virkninger overstiger de positive effekter under rusen. Sammenlignet med et stof som E, hvor jeg stort set ikke har tømmermænd - men RUSEN er intet mindre end alt for dejlig.... Og dagen efter amf er jeg nok også ret fucked, men til gengæld er rusen federe end BZP så der synes jeg det er det værd..... Nå men det var bare min holdning [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mht til copmuterspil så skal man spille STARCRAFT, UNREAL TOURNAMENT, eller YURI'S REVENGE, det er de syyyyyyyge spil multiplayer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Lol, taberspil, CS er det eneste der duer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Det bliver ikke særligt meget sværere på et højere level [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Ellers så ruler jeg bare FPS! Man har jo ikke spillet Q2 clan på "højt" niveau (for nogle år siden ;o) for ingenting [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Må næsten give Punk ret at CS er det fedeste (lige nu)

Ellers er Tekken3 det fedeste spil nogensinde (selvfølig på PSX [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Jeg glæder mig SÅÅÅÅ vildt til 4'eren kommer!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Hvis jeg gerne vil flippe totalt hårdt ud på et dansegulv, kan jeg gøre det ligegyldigt om jeg er på drugs eller ej...

Er jeg den eneste, der har det sådan ?

Og hvis jeg skal være vågen en helt nat, kan jeg også sagtens det uden nogen påvirkning fra stoffer. Der skal bare masser af stimulens til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Her mener jeg STEMNING.

Insane psychedelia user!

Tror du ikke du har valgt det forkerte board? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]