Du har høje tanker om dig selv og din egen Ufejlbarlighed må jeg sige. Det er ok, det har jeg også om mig selv. Du tror kun det er mig der misforstår, og kigger slet ikke på dig selv. På det punkt er det dig der er ligesom DF; så skrå-sikker i din sag at du har en Ubrydelig skal omkring dig.
Nå, men det ka' vi mund-hugges over til evig tid sikkert, hvis ikke jeg mistolker din personlighed meget

Afghanistan-invasionen er jeg helt med på er legitim, oprindeligt betragtet. Dvs INDEN det blev til en narko-krig, som nato jo HAR indrømmet det er blevet til nu.
Da den handlede om at fange den mistænkte bag 911.
Ingen problemer lige dér.
MEN... det udelukker ikke at bush og co har siddet og tænkt, inden 911, "vi vil gerne ha' tropper ind i området omkring iran... hvordan gør vi det uden at befolkningen er imod det?"
Og så kom 911, enten MED eller UDEN bush og co's vidende. Det er det åbne spørgsmål såvidt jeg ved.
Men Uanset om de vidste noget på forhånd eller ej, så gav det dem en god grund til at sende styrker til området. Det ka' ikke bestrides.
Irak-krigen er derimod IKKE legitim. Den er i bund og grund at sammenligne med Uagtsomt-manddrab. Bush troede saddam havde farlige våben og farlige planer, og slog ham derfor ihjel (ikke at jeg savner ham altså, men som modstander af døds-straf er det jo stadig Uacceptabelt at den slags finder sted). Saddam havde hverken farlige våben eller farlige planer, og var derfor teknisk set Uskyldig.
Det er et simpelt teknisk faktum.
Dermed er bush automatisk skyldig i at ha' myrdet en Uskyldig; ergo Uagtsomt manddrab (murder-one hvis bush selv havde trukket i udløseren til hængnings-mekanismen, men det gjorde han jo trods alt ikke)
Det er et simpelt juridisk faktum.
Hvem bush eller saddam repræsenterer er irrelevant; at myrde et menneske er FORKERT! Længere er den bare ikke i min verden. Måske i din, men ikke i min.
Så du ta'r fejl når du si'r min mission kun er at tegne et billede af bush som idiot. Min mission er kun at fokusere på det der betyder noget; nemlig mennesker's handlinger. Og da jeg har den grund-holdning at mennesker er lige, så opstiller jeg selvfølgelig bush, saddam og bin-laden efter de samme mål, og vejer dem efter samme skala.
Gør man ikke det, så gør man forskel på mennesker, og så får man den klasse-tænkning jeg talte om tidligere.
Og så er vi ovre i nazi-tænkning; under-mennesker vs over-mennesker. Dem der har ret til at slå ihjel, og dem det er lovligt at slå ihjel.
Prøv i den forbindelse at læs lidt om spartanerne, det folk der havde love i deres stat der tillod dem at myrde deres slaver som de havde lyst til. Sæt det i relief til dine abstrakte stats-begreber og se om det gør nogen forskel for de døde.
Det handler om mennesker, og ikke en skid andet.
Og at du overhovedet når frem til at konkludere at jeg nok bare er ude på at få bush til at ligne en idiot, viser jo at du slet ikke forstår alvoren i det der sker.
Hitler var demokratisk valgt, lovligt valgt, præcis som bush.
Hitler følte det var iorden at angribe et land Umotiveret, præcis som bush.
Det er 2 ting de har til fælles.
Hitler følte fjenden ikke behøvede blive behandlet ordentligt, præcis som bush.
Endnu en ting de har til fælles.
Det er altså alvorligt.
Den slags mennesker's handlinger, forbrydelser mod menneskeheden, er altså noget alvorligt.
Og alligevel har du kun travlt med at sige at JEG misforstår alting og er som DF, underforstået; en idiot, fordi jeg ikke vil bruge tid på at snakke om tomme begreber som stater.
Beklager poke, men jeg tror altså det er dig der mangler noget forståelse for din virkelighed. Måske du lever for beskyttet her i danmark? Ikke forstår hvad undertrykkelse vil sige?