yep,og som liderl..liden Poul Reichardt sang:"Er du dus med himlens fugle,og skovens grønne træ´r,så har du nået ind til det,som gør livet etc etc"
Nu er jeg ikke så meget for alle de gamle travere,men hvis de "skovens træ´r" var nogle potente skunks,og man iøvrigt havde en rimelig dag,så er der da en helt god chance for,at "man nåede" et godt stykke ind i gufland. Jeg ved ikke om det her giver nogen mening.Jeg er skæv som en krage,men syntes lige jeg ville skråle mit besyv med. En anden god måde at finde sig selv på,er hvis man har været hooked på Opiater(Heroin,Morfin osv).Når man lander fra dem,er man temmelig hudløs(ikke i røven) men i hovedet,og det tvinger en til at se tingene fra nogle nye vinkler. Det ka godt være en barsk oplever,men den giver pote. Men lad nu være med at gøre dig hooked for at få klarsyn. Det er hvad jeg ville kalde overkill(osse i den grad)! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
[ 12 Maj 2002: Besked ændret af: Gonzo ]
|