Jeg er så træt at unge mennesker og deres narko-fordomme. For eksampel; jeg står til en fest og nyder min GHB rus da en bekendt pige kommer over til mig. ”Altså, jeg har hørt fra en, der kender en, der har hørt at du har prøvet det der fantasy. ”Vil du ikke nok lad vær’, det er sindssygt farligt. Meget farligere end ecstasy. Du bliver jo bare afhængig af det og dør!” Så ser jeg på hende; Stangstiv, har drukket en halv flaske vodka, har et langt blødende sår på armen fordi hun faldt ned af en trappe og om lidt bliver hun gennem kneppet af Brian hvorefter hun vågner op i morgen og begynder at tude fordi hun har mistet sin mødom. Er det så vodkaen eller GHB’en der er farligst??!
Andet Eksampel; En af mine venner har hørt at jeg har prøvet amfetamin og flipper helt ud. ”Sniffer svin, du ender som narkoman, du er så langt ude.” En fest et par uger senere er han møjstiv, og en eller anden tilbyder ham en line som han sniffer. Da jeg prøvede amf. havde jeg læst alverdens omkring amfetamin og da jeg skulle prøve udvejede jeg en nøjagtig dosis og sniffede det.
Det kan godt være at det er fordi jeg bor lidt ude på landet, men det er komplet umuligt at overbevise at GHB er mindre skadeligt end at drikke en flaske vodka.
Det irriter mig en god del!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Regering har vel også en eller anden skyld i det, med alle deres skræmme reklamer! Mvh
Daffy duck
[ 11 Maj 2002: Besked ændret af: daffy duck ]
|