Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har et tilbage vendene (eller noget i den henretning). Jeg har svært ved at falde i søvn nogle gange. Lægen vil helst ikke ordinere sovepiller og jeg kan godt forstå ham. Det kan man jo blive afhængig af. Så jeg tænkte om der var nogen der kunne hjælpe mig med at finde noget jeg kan bruge til at falde i søvn på. På forhånd tak.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hmm... Lidt mere info kunne hjælpe...:)

Hvad laver du til dagligt? Altså sport? arbejde? Stener? Hvad laver du om aften? Sport? Arbejde? Stener? Hvor gammel er du? I hvilken del af landet bor du? osv osv...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
slå dig selv bevistøs !!!

jeg har en gang købt nogle piller lavet af baldrian og humle (de virker ihvertfald ikke på mig) så fuck det, det kan heller ikke passe at man ikke kan sove hvis man ikke har røget sin go'e nat pibe eller spist piller

måske skulle du bare få noget motion så plajer man sku at gå hurtigt til ro

In our memories
Brugeravatar

HAAAAAASH! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Når jeg ikke kan sove så er et hovede på bongen altid godt! så går det en ½-1 time før jeg falder i søvn! +man er dejligt LAM!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Så mit råd er meget simpelt! RYG NOGET TJAL!!!!!!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg må give guffe ret, HOLD DIG LANGT VÆK FRA BALDRIAN, jeg får faktisk den modsatte virkning, jeg har meget svært ved at falde i søvn og sover utroligt uroligt. Måske melatonin var en mulighed (selvom det ikke sælges i DK desværre). Når du sidder i et mørkt rum så frigiver hjernen melatonin, det er det der gør dig træt.......

men ellers er passionsblomst også ret afslappende....du kan både lave the og ryge det....også har det sådan en dejlig sød frugtagtig smag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Måske der er nogle muligheder der ikke indvolverer at man lammer sig? Måske man skulle prøve at granske lidt i sin psyke og se om man havde et eller andet der forstyrrede ens englesøvn. Hvis der ikke er det er motion også et ganske godt bud.

-Psyko

Dedikeret medlem

Søvnproblemer kan skyldes så mange ting: mangel på motion, for meget koffein (Og sukker, har jeg hørt), og i den rigtigt kedelige ende også depression/mani. Selvfølgelig kan det også en sjælden gang imellem skyldes at kroppen simpelthen ikke har brug for søvn.
Så tag en grundig snak med din læge om det, og find evt. en anden en hvis han ikke kan hjælpe dig.
Nu siger du at det er engang imellem at du har problemer med at sove, og hvis du tager en sovepille en gang eller to om måneden, så skulle der ikke ske det store ved det.
Der findes nogle udmærkede sovepiller nu til dags som ikke er så afhægnighedsskabende som de gamle, prøv at få Imozop hvis du er frisk på det...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En kop varm mælk [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
SEX så sover man godt :0)

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hvad med Kava kava, så man kunne få en smart spray på maya.

Insane psychedelia user!

Som Psyko skrev, lad dog vær med at bruge stoffer til at falde i søvn!!!

Begynd at dyrke sport! Det tror jeg hjælper på alle..

Junior medlem

Det er bare det at jeg for det første hader at dyrke sport, lige med undtagelse af fægte træning som er fedt. Jeg tror ikke det kan være kaffe/sukker da jeg ikke drikker det så meget. Kan det muligvis være fordi at jeg ikke har røget fee den/de aftner jeg ikke kan sove??? Jeg fik engang for længe siden nogle penge der hed stilnox. De var totalt fede. Hvis man bare tog en enkelt faldt man i søvn. Men hvis man havde røget for inden fik man også hallu'er inden man skulle sove. Men deet kunne være at jeg skulle til at dyrke lidt sport og mere SEX. Off topic, jeg har føsdag idag. Bliver 20. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

ikke penge men piller der hed stilnox

Medlem

tillykke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg holder nu også på den fede.
Nogen gange, hvis jeg er for aktiv lige inden jeg skal i seng, har jeg svært ved at sove et par timer

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Daffy: Yeah, medmindre du har en depression!

-Psyko

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg har stort set aldrig problemer med at sove... Men det er nok også fordi jeg lever et ret aktivt liv.

Jeg er en blanding af et A og et B menneske... Sent i seng, og tidligt op. Så når jeg kommer sent hjem, og gør mig klar til at sove, altså børster tænder og sådan noget... Så begynder jeg at analysere hvordan min dag er gået... Sender nogle tanker til dem jeg har kært, og lige så snart jeg ligger mit hovede på hovedepuden, så er jeg klar til at sove. Tænker de sidste begivenheder igennem, og tømmer min hjerne for tanker... Så går der ikke mange minutter, så sover jeg...

Hvis man ikke lige har en kæreste at få sex af, så onaner. Det er også afslappende for kroppen og sindet. Men luk øjene. Tøm hjerne for tanker. Slap af i hele kroppen, og ikke mindst i øjene. Lig godt.

Og husk, ikke at drikke en kande kaffe lige inden du skal til at sove. Eller bælle en stor cola... Det er vist min opskrift på at sove godt, hvis man ikke lige er det store sportsmenneske...:)

Dedikeret medlem

Heh, jeg bliver sgu altid friskere af at spille den af hvis jeg skal lige til at sove [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Tzad: Hvis du ryger hver dag i en periode kan det være at din krop har vænnet sig så meget til det at du ikke kan falde i søvn uden...
Måske er det der problemet ligger?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tzad>> Tillykke! Umiddelbart vil jeg sige at masser af sort hash kan afhjælpe dit problem! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MEN, og der er et men, hvis man tit ryger hash inden man sover, så kan man lide endnu værre af søvnløshed de aftener man ikke ryger. Jeg ved ikke helt hvorfor, men har selv døjet meget med dette problem.

Såeh, hvis det varer ved er hash nok ikke svaret. Selvom det lyder lidt åndet, er det bedste til at skabe naturlig træthed: Aktivitet!

Jeg ser tit at hvis jeg har dyrket sex(okay, en orgasme er også en mild morfin-rus, så måske er det bare flere stoffer.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]), været til træning(jeg dyrker kung fu) eller cyklet/gået meget, så knalder jeg brikker på ingen tid!!!!

Nå, håber det hjalp. Undskyld hvis det ikke giver mening, da jeg er pattestiv [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias.

Insane psychedelia user!

Jeg synes altså stadig at mit svar er det bedste.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]