Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Man bliver måske mere vågen lige i det øjeblik man spiller den af, men når man så kommer begynder man da at slappe af. I min alder er den seksuelle drivkraft stærk, så jeg kan sgu' ikke rigtig undertrykke den. Mindst en daglig spiller er essentielt. Ej okay, selvfølgelig kan jeg leve uden, men det kan være godt at sove på, for så er der ikke noget der forstyrrer en i at sove!

-Psyko

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Prøv sex eller arm/mave-bøjninger til du ikke kan mere! Så kan jeg godt love dig at du falder i søvn! Det første er btw. at foretrække!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Cph
Jeg har også haft søvnproblemer, men efter at jeg er begyndt at gå til noget træningshalløj sover jeg meget bedre og ikke nær så mange søvnproblemer!!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har ofte problemer med at falde i søvn.

Jeg plejer at lave 1 kande "go'nat-the" (sådan noget urte-shiat med bl.a. passionsblomst) , drikke den, drikke noget vodka (vel ca. 1-3 genstande) og så sluge 4-5 baldrian-piller fra Matas. Denne kombination plejer at være nok til at kunne sove på.
- Hvis jeg stadig er lidt rastløs tager jeg mig en spiller i sengen og hvis der stadig er lidt energi tilbage tager jeg en ekstra lidt tid efter - det plejer at sende mig ind i drømmene [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg regner med at du er fortrolig med multiplikation, kære Zarathutstra!
3 genstande*7dage=21 genstande, dvs max. for en fuldvoksen mand. To ting; for det første er du ikke færdig med at vokse, for det andet nøjes du sikkert ikke med tre genstande fredag og lørdag.
Konklusion: Du er alkoholiker, søg hjælp!

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

[ 22 Marts 2002: Besked ændret af: Psyko ]

Insane psychedelia user!

Hehe - det sidste jeg er er sgu alkoholiker - jeg bryder mig ikke særligt meget om alkohol og ryger eller tager andre drugzzz i stedet for [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg plejer kun at have problemer med at sove omkring 2 dage om ugen, så jeg er ikke ude i et misbrug [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Tak for omtanken [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Prøv at tage lidt Meth, det plejer altid at hjælpe på søvnløshed! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hmmm har du lånt en bog om urter, der står at anis eller lindeblomst hjælper mod søvnløshed, fremgangsmåden er som følgende:

Brug 1 teskefuld te til 1 dl vand.
Kom teen i en varm tekande, hæld varmt vand på og sørg for at låget er på, så de aktive stoffer ikke fordamper.
Lad altid teen står og trækker i ca. 10 min. før du drikker den. Hvis du drikker teen som behandling mod underlivssmerter, skal du huske at drikke teen lunken eller kold. I bogen får du oplysninger om flere urter med næsten identiske egenskaber. Bland dem gerne i samme tekande. Du kan også sætte færdigkogt te i køleskabet og drikke den som iste. Den smager bedst de første to dage.

Taget fra "Den lille bog om urte-te" af Ove Sjønhaug

Dedikeret medlem

Jeg synes det er noget hyklerisk(?) at se nogen poste imod at bruge medicin til at falde i søvn, og samtidig promovere anden medicin som urter, te, hash, osv.

In our memories
Brugeravatar

hellere urter end syntetiske stoffer

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@Psyko *LOOOOL*

hmm... mit bedste bud er sq også aktivitet, som før sagt så tag arm/mave bøjninger til du ikke kan mere, så er du 99% sikker på at sove, samt det ikke er det værste der kan ske for dit udseende eller krop.

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Eleusis:
Jeg synes det er noget hyklerisk(?) at se nogen poste imod at bruge medicin til at falde i søvn, og samtidig promovere anden medicin som urter, te, hash, osv.<HR></BLOCKQUOTE>

Har du nogensinde hørt om nogen der er blivet seriøst afhængige af anis????

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Har du nogensinde hørt om nogen der er blivet seriøst afhængige af anis????
<HR></BLOCKQUOTE>

Punk@ - alle her på boardet ved at du er en lille passionsblomst-junkie, så hold din kæft! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

i skal have mange tak for alle de råd, jeg håber at der er nogen af dem der virker. Jeg er tihvertifald begyndt at fægte træne meget og det hjælper faktisk en del.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Der er jo mange gode råd [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Efter sex sover man jo [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Efter en god koger sover man jo [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Eller hvad med GHB ... ved 2 tiden falder man hurtigt i søvn, totalt frisk ved 7 tiden - totalt træt om aftenen - ja så sover du også den dag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ... GHB igen, osv hehe men hvis du ikke vil ud i et misbrug ville jeg vælge at styrketræne senere på aftenen ved en 20-21 tiden, så gider man sgu ikke meget mere end at sove bagefter.

Jeg er et A/B menneske, går i seng ved 2 tiden hver dag. Kommer op ved 8 tiden og er på arbejde ved 9 tiden - ryger et par joints om aftenen ... hvilket ikke er noget problem, måske let fordi jeg bare sidder ved en computer på arbejdet ...

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] kunne du bruge noget af det ? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
Mod søvnløshed:
selvsuggestion virker enormt godt!
i.e. "kors hvor er jeg træt....og hvor ligger jeg egentlig behageligt.....min krop er totalt afslappet......alt er godt og roligt" osv.

Baldrian har jeg selv brugt en del, men fik tilsidst udslæt af det :-((

æteriske olier er også en mulighed!

Insane psychedelia user!

Når de negative tanker trænger en op i en krog og man ligger alene og ubeskyttet i mørket er det svært at finde fred...
det er svært at finde fred når man fortryder ugjorte handlinger og mistede muligheder.

Søvnmangel behøver ikke at være pga. fysisk rastløshed.

læg dig ned og sov - hvis du ikke kan er det fordi du ikke er træt nok - hvis du ikke er træt nok så skal du bare sørge for at æde godt med knalder torsdag-fredag-lørdag så er du helt sikkert træt nok...

Men ellers - kamillethe - varm mælk - en gok i nødden - sex - sex - sex

Medlem

Melatonin er verdens bedste stof hvis man har problemer med søvnrytmen! Det er bare så dejligt at sove på!

MVH

Voorhees

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt klart sex.Det er sq den bedste form for afslapning(altså bagefter) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
En lille fed er heller ikke dårlig,men hvis man gør det længe,og så holder et break,kan man godt få lidt søvnbesvær.
Hold dig til sex!Det holder. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 16 April 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]