Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sverige
Jeg vil gerne opfordre alle til at tænke lidt over hvor I poster hen, når I opretter nye topics. Er det angående et bestemt stof, hører det sandsynligvis ikke hjemme under Generel diskussion, men under hhv. Hamp, Syntetiske drugs osv. Er det ikke angående et bestemt stof, hører det muligvis heller ikke hjemme her, men under Fuck-forumet... selvom det hedder Generel diskussion, er det ikke ensbetyndede med at alt mærkeligt ens sind kan finde på på alle mulige tidspunkter og bevidsthedstilstande bør postes _her_ [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Mvh Xanadu

Insane psychedelia user!

Well man kan nærmest sige at jeg er gået i kapzlucks fodspor, jeg er sgu også blevet træt af for mange lamme folk herinde bla. så derfor er jeg skredet...

Det passer sgu da ikke det der med pm'er, det har jeg fået konfirmeret! Hvad er det for noget hykleri? I tager sgu da selv ulovlige stoffer, men folk må ikke sælge stoffer til hinanden i beskeder som kun dem der skriver sammen (og jer) kan se, jeg kan ikke se hvorfor i skelner mellem de lovlige og de ulovlige, jeg mener om det er 2 CB fra den lokale dealer eller om det er muskatnød fra Ethno kan vel være ligemeget?

Men det her er sgu gået rimeligt meget over i jubii chat, måske vi alle er skyldige, måske nogle få har skylden ( [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ), ihvertfald....så....ja.

Medlem

@OP>

Hykleri, nej! Det er af lovmæssige årsager. Kan du regne ud hvad der ville ske hvis det blev opdaget at der blev solgt over PM på boardet?? Tror du at psychedelia.dk ville blive opgraderet til en ny og smartere version af UBB, eller ville siden blive lukket iløbet af to nanosekunder?? Tror næsten selv du kan regne den ud!

Det har intet med hykleri at gøre, men det er udelukkende for at undgå at boardet får dårligt ry.

Hilsen Voorhees!

Insane psychedelia user!

Dårligt ry? Hvordan tror du da at folk der ikke tar stoffer ser på siden? Tror du ikke bare at vi bliver opfattet som en flok misbrugere, som hjælper hinanden til bedst at misbruge ting?

Desuden, hvad mener du hvis nogle finder ud af at der bliver solgt?
Tror du at panserne sidder og prøver på at hacke vores pm boxe eller hvad?

OP: var du ikke skredet??? hyg dig... farvel - hej hej - vi hygger du smutter....

Jeg er enig med Voorhees om at salg på boardet skal væk - og ja der er en del semisalg på boardet - men det meste ender i - "vi snakkes over icq" og det er vel osse godt nok.

OP: politiet behøver ikke hacke noget - dette er virkeligheden og ikke en dårlig hollywood efterligning - det eneste de skal gøre er at få et dommerkendelse - og så kan de ligesom kigge det hele igennem - og ja siden bliver lukket hvis det - så fuck hvor er du naiv dreng....

Jeg er ikke skredet nogensteder - men jeg er klart med på at lave psy.dk til en side hvor vi distributere viden om stoffer - men isåfald - hvad bruger vi så generel diskussion til - eller psykedelisk filosofi - art forum - alt dette har ikke en skid med stoffer at gøre - men derfor har vi det stadigvæk - og hvorfor - aner det ikke - kunne sagtens undvære de ting - men det ville bare gøre boardet kedeligt og gråt - ligeledes vil forbud imod flaming helt sikkert være med til at smadre den stemning som der er her - og jeg kan squ godt lide den stemning - man skal squ kunne klare lidt tæv engang imellem - tag det som det er - det er nogle ord der er skrevet - andet er det ikke - jeg bliver squ aldrig ophidset over noget af det svinen der har ramt mig - jo imens jeg sidder og læser det - men når jeg træder ud af internettes verden så er jeg som jeg plejer - dem der ikke er det har squ nok nogle problemer med at skelne real life og en kold datastrøm fra hinanden aight...

Men lad os da få lavet nogle regler - helt sikkert - lad os gøre det mere reglstyret og kedeligt - damn - lad os da bare holde det som det er - der er squ da ikke noget galt nu - hvis en eller anden vil have information om stoffer - well - så spørger personen nok - ellers må vi bare lave noget i lexikaerne som dækker de stoffer som der bliver spurgt mest til - så kan folk kigge der og vi kan få lov at hygge videre - til dem der skrider pågrund af at det bliver for hedt - well - beats me - hvis jeg skulle være skredet hvergang jeg syntes det blev lidt for meget så skulle jeg løbe næsten hele tiden - der vil altid være en eller anden der er utilfreds med et eller andet - man må bare lære at alt ikke kan være som man gerne vil have det til at være - at tro på det modsatte viser squ bare at man er lidt stupid........

Medlem

Grunden til at der er blevet gjort noget ved al den flaming og hvad det ellers hedder er at det virker alt for internt på udefrakommende. Hvis der kommer en vidende person, der vil deles sin viden med os, ville det jo være ideelt. Hvis han/hun så kommer og ser hvordan folk bruger 80% af ALLE posts på at mundhugges, er personen jo nok skredet laaangt væk. Hvis jeg feks først havde set boardet nu og ikke for 1½ år siden, var jeg da aldrig blevet aktivt medlem.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg er stort set enig, men som Xanadu skriver så er vi efterhånden blevet vant til at poste omkring daglig dags ting med ligesindede. Jeg synes det ville være enskam hvis ikke det kan fortsætte.
Der bør slåes ned på offtopic, mis posts og personlige angreb.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Reglerne er som de er - og de bliver ikke ændret.

Mht til sjov og ballde på boardet - det kunne gå dengang vi ikke var så mange herinde. Nu hvor der efterhånden er en del besøgende, er der ved at være FOR MEGET sjov, ballade og mudderkastning. Dette er et seriøst board - ikke nogen legestue for useriøs snak, det findes der masser af andre sider der kan bruges til.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
oiiiiiiiiiii

Senest rettet af loader 07 mar 2005 23:14, rettet i alt 1 gang.

Ok enig - Mudderkastning - Flaming - Personlige ting - holdes til PM og ICQ - syntes squ det lyder ok - fordi jeg kan huske da jeg joinede engang for ca. 1 år siden - well - der åbnede jeg godt nok mine øjne for en ny side af hvad det ville sige at tage stoffer - og jeg syntes squ at alle de nye osse skal have den glæde af at blive klogere - so im done flaming....

Junior medlem

Geografisk sted: Koben from anarchysmoke.dk
stop censorship!

Kongekroner til alle brugere..... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

nørd

Kongekroner - fuck dem - hvad med rolex til alle brugere - anarchy giver.....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Tror ikke hun/han mente kix [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Bump!
Jeg syntes lige at jeg ville bringe denne tråd til overfladen igen!

Medlem

Genialt, Dopestar.

Jeg synes, det er ved at være på tide med en lige evaluering. Hvordan synes I selv, det går med at følge reglerne? - Personligt synes jeg, at det eneste, der er ændret, er, at der ikke er nær så mange flames som før.

Der er dog stadig ekstremt meget off-topic, og det er skide irriterende. Man er nødt til at kigge enhver post igennem og ikke bare kigge på emnet.

Hvad er jeres opfattelse? - Hvordan går det med at følge de 'nye' regler?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]