Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey all!

Nu ved jeg ikke om vi bør tage dette som et eller andet slags sygt kompliment, men regeringen får åbenbart information om lovlige stoffer fra DENNE site, da deres egen rådgivere tydeligvis er dybt inkompetente. Feks kan jeg citere Henrik Rindum fra tv2 chatten igår:
spg:"hvad er DXM"
svar:"DXM er noget de unge tager når de kommer hjem er en 'hurtig' aften i byen". Jeg ved ikke om de nuværende rådgivere får penge for at slå folk ihjel, for det er lige det han gør hvis han forslår at folk slår deres speedrus ned med DXM. Det er da så uforsvarligt som noget kan blive!

Det var lidt offtopic for hvad jeg ville frem til. Vi kan tydeligvis KUN tale om ulovlige stoffer, da andet vil føre et lovforbud. Så derfor opfordres i alle til at undlade at diskutere stoffer der pt er lovlige! Ihvertfald ind til vi får et krypteret forum på psychedelia, da vi ellers vil lække information til den mindre kvikke regering.

Med deres fremstilling af 2CI har de stort set sagt at folk hellere skal tage LSD, heroin, kokain, og dræber ecstasy for det er jo sundere.

Nok brok for nu!

Men ingen snak om lovlige stoffer!

MVH
Voorhees

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Er ikke enig Voorhees, da sitet her jo drejer sig om harm reduction. Hvad hvis der er nogen der har spørgsmål omkring research chemicals? Så må og skal vi sgu hjælpe dem, så der ikke er nogen der kommer til skade. Jeg forstår din bekymring, men vi er nok nød til at fortsætte som om intet var hændt.
Rindom> han skal bare holde sin uvidende kæft. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hørt...Men Voorhees, kan du ikke lige slettet de øverste topics hvor der bliver diskuteret lovlige drugs? Bare sådan så folk ikke finder dem, bigbrother is watching ya!

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: DK
Det lyder fornuftigt Voorhees.. Men hvor hurtigt tror du boardet bliver krypteret? Og hvis nu nogle "stikkere" allerede HAR næsen indenfor - så gør det vel hverken fra eller til.........??????

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Henrik Rindom ER desværre ikke så hurtig oppe under håret.
Han har læst lidt om Amf,og har behandlet nogle med psykoser.Men almen viden om stoffer,så spør han...hvem?
Det samme med Peter Ege.Han er altså heller ikke for kløgtig.
Det er en skam at sådanne menesker,får en bunke penge,når deres kendskab er så begrænset som det rent faktisk er. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Jeg tror også at undertegnede og Dopestar ville være væsenligt mere egnet til posten som rusmiddelsekspert! Så kunne vi i det mindste få gang i lidt pregresseiv politik på området. Der er brug for nyt blod i dansk rusmiddel lovgivning/rådgivning.

MVH
Voorhees

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Som en sagde, "Det er vel bedre hvis der er 3 der tager stoffer 'rigtigt' end én der dør" ... så alt magt til harm reduction, og køre denne site videre - nu må vi jo se hvad politiet siger til sitet, håber de kan se ud over mediernes meget forkerte svar.

For seriøst, jeg sad og hørte Rindom på chatten / tv ... det kan godt være han er god til at hjælpe folk, men stofmisbrugsexpert skulle han sku ikke være, han tror jo nærmest at 2C-I er E lign. ... hov! ... det var jo liiige det han sagde, damn. meget forkert titel til den person.

Dedikeret medlem

SKRID.-.. VATPIK..

Vorheess> du har tydeligvis ikke fattet konceptet med psychedelia... ærgeligt at vi skulle trækkes med sådan en vatpik-admin..

desuden .. har vi gamle diskutere på denne side i snart 3 år .. og på en anden inden det.. og det har da aldrig været noget problem tværtimod...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]