Hey all!
Nu ved jeg ikke om vi bør tage dette som et eller andet slags sygt kompliment, men regeringen får åbenbart information om lovlige stoffer fra DENNE site, da deres egen rådgivere tydeligvis er dybt inkompetente. Feks kan jeg citere Henrik Rindum fra tv2 chatten igår: spg:"hvad er DXM" svar:"DXM er noget de unge tager når de kommer hjem er en 'hurtig' aften i byen". Jeg ved ikke om de nuværende rådgivere får penge for at slå folk ihjel, for det er lige det han gør hvis han forslår at folk slår deres speedrus ned med DXM. Det er da så uforsvarligt som noget kan blive!
Det var lidt offtopic for hvad jeg ville frem til. Vi kan tydeligvis KUN tale om ulovlige stoffer, da andet vil føre et lovforbud. Så derfor opfordres i alle til at undlade at diskutere stoffer der pt er lovlige! Ihvertfald ind til vi får et krypteret forum på psychedelia, da vi ellers vil lække information til den mindre kvikke regering.
Med deres fremstilling af 2CI har de stort set sagt at folk hellere skal tage LSD, heroin, kokain, og dræber ecstasy for det er jo sundere.
Nok brok for nu!
Men ingen snak om lovlige stoffer!
MVH Voorhees
|