Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 07:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Kære alle!

På grund af den senere tids tilsvining i pressen, har jeg set mig nødsaget til at stoppe som admin og bruger på psychedelia.dk. Dette er jeg naturligvis meget ked af, da jeg har anset psychedelia som et andet hjem i det sidste år. Jeg er bare ikke interesseret i at der skal snages af ordensmagten og andre i hvad man nu skriver og man ikke kan være "sikker" i sit eget hjem(jf urban idag d. 21 maj), fordi man ikke ved hvad pressen nu skriver. Hvis pressen alene var problemet, kunne det jo naturligvis klares med lidt effektiv PR.
Desværre ser det ud til at pressen dikterer hvad regeringen/politiet skal gøre.

Psychedelia var/er et sted for progressiv narkotika rådgivning, der ikke kun baserer sig på bare-sig-nej, men mere en generel mere fornuftig holdning til stoffer i det hele taget. Denne "hjælp" har samfundet tydeligvis ikke været klar til at modtage, da de modarbejder os på det groveste og direkte krænker privatlivet. Desuden er pressen så sulten efter nyheder at det kan skade ens fremtidige karriere at have den
post som jeg besidder på psychedelia.

Vi arbejder for tiden på at finde ny(e) admins, der kan overtage posten og før psychedelia videre.

Kan i allesammen have det rigtig godt og føre psychedelias ånd videre på en god og fornuftig måde!

KH
Voorhees

Dedikeret medlem

damn!!! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] neder!

Hmm, jeg kan sq godt forstå dem med admin, der er du meget udsat men som bruger? kunne du ikke lave en ny bruger evt? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
du kan sq da ikke forlade os [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

Din styrke er i sandhed stor, Voorhees, men trods den senere tids turmult håber jeg, at du til tider vil kigge forbi siden.

Du har betydet meget for siden, og du har været med til at starte mange nye ting.

Vigtigst af alt har du aldrig været bange for at sige din mening om tingene, og det er noget, du skal huske på fremover.

Jeg håber ikke, dette lyder for meget som en nekrolog.

Peace out. - Forever?

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Jeg er nok ik den eneste som fælder en lille tåre nu! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Jeg sys at du har klaret sagen med Urban rigtig rigtig flot! flotere end nogen andre kunne have gjort det! Og jeg ved at vi alle sammen komme til at savne dit gode humør!
Men jeg forstår også godt hvorfor du bliver nødt til at gøre det!
jeg vil ønske dig al held og lykke i fremtiden! Håber stadig du vil kigge ind på siden og se hvordan hvorfor vi klarer den!
Good Luke My Freind! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
All The Best ^Misfit^ [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Ærgeligt at du ser dig nødsaget til at forlade siden...

Så er vi en dygtig og erfaren person med masser af baggrundsviden færre hér på siden, og vores råd bliver derfor en lille smule mindre kompetente.

Jeg siger "Tak for lort!" til Urban, regeringen, Henrik Rindom og alle de andre der har fordrejet sandheden og ødelagt et godt initiativ

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg er dybt rystet, og håber fandme AT DE FUCKING PANSERE KAN TAGE SIG SAMMEN OG BRUGE TIDEN FORNUFTIGT I STEDET!

Damn al respekt til hvad du har gjort for os, og jeg håber ikke at dette fører til total nedlukning, men jeg må erkende at jeg da' overvejer at følge dine fodspor, og og der sikkert er andre der har haft samme tanke. Det er sq noget lort, men takker for alle de indtil videre hyggelige år, og sjove små fights vi ind imellem har haft.

Jeg håber fandme at du kommer igen! INGEN kan overtage den post du besad, som den retfærdige og udadvendte admin, som var ABSOLUT angageret i dit arbejde med siden.

/me fælder en tåre for dig, og måske starten til fællesskabets forfald.....
[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
You will be greatly missed. What else to say [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det var så dagens nedtur, er der nogle der har lyst til at bidrage med noget mere så vi må gå på anti-depressiv medicin for at klare tilværelsen? Forhelvede hvor jeg hader det rådne hykler samfund vi lever i!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

-Psyko

Ps. Må Urban folkene brænde op i helvede!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Og forresten, lad det ikke blive en bølge, for så får de det jo lige som de vil have det. Hvis vi stopper nu viser vi at vi er en flok uengagerede stenere uden rygrad og nosser, det skal vi ikke.

-Psyko

Dedikeret medlem

sorry dette er offtopic, svar ikke, vil ikke ødelægge mindes posten men:

@ Psyko, jeg ved ikke med dig, men jeg ville sq ikke blive glad hvis politiet en dag stod og bankede på min dør, ikke at der er noget galt i at de kommer her og kigger og går igen, men jeg kunne forestille mig at der var nogle stykker imellem herinde hvor det ikke ville være så godt igen....

Husk det nu, IKKE SVAR ellers så opretter vi sq en anden post.

endnu engang vil jeg lige sige damn det er SAD! at du bliver nødt til at trække dig...
PS. nogen der lige gider oprette en ny post og smide linket til dagens Urban artikel?

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
NEJ hvad sker der mand?? Det holder da ingen steder at de fascister skal tvinge vores admins væk fra boardet, og alle brugerne. Vi må da kunne gøre noget. Hvad med vores grundlovssikrede rettigheder?? Kan de ikke kastes ind i sagen?? Politiet kan sgu da ikke bare ransage i vildskab, fordi en flok unger skriver på nettet, det holder bare ikke!!!
Kan man ikke sløre sin ip?? Eller kryptere boardet i vildskab??
Det holder bare ikke det her, hvem skal så føre psy.dk's ånd videre?? Hvem skal skære igennem når vores diskussioner kommer for langt ud? De kaster simpelthen Psychedelia ud i kaos og anarki. Jeg stemmer for vi alle køber et domæne, og laver 600 boards. Vi kan ikke slås ihjel, vi vil ikke gå stille ind i natten!!
Voorhees du vil blive savnet, håber du vender tilbage med hævn, når medierne har fundet en ny sensation, og politikerne har noget nyt at score popularitet på. Brixtofte vi sætter vores lid til dig!!
Nej seriøst, start en ny profil, og skriv fra skolen eller et bibliotek eller netcafe, måske ikke som admin, men bare for at holde øje med os.

Snakkes på icq. Håber vi stadig kan handle store mængder stoffer over nettet [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
@Voor~away: Som følge af din altid venlige, årvågne, handlekraftige og ikke mindst fag- og samfundsoplyste personlighed som admin., er jeg SIKKER på, at Voorhees-ånden ALTID vil være her på psychedelia.

IMHO vil jeg mene, at du har dannet et yderst værdigt præcedens for kommende admin(s)´s måde, at behandle tingene på!

At du kvitter netop nu, siger i sidste ende nok også mere positivt om dig, end det siger negativt om pressen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Tak for alt i psychedelia´s regi og glem endelig ikke al den viden du selv har ført videre på psychedelia - i bedste fald har det forhindret dødsfald!?!

See ya IRL [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg må desværre fratræde min position af samme årsager som Voorhees. Pressen kunne vi have klaret, men at politiet nu bliver næsten dikteret af pressen er for galt. Mit ry og min karriere kan ikke klare hvis mit hjem bliver ransaget i tide og utide.
Siden fortsætter (ind til videre), men jeg er ikke længere admin, om end jeg sikkert vil vise mig i tide og utide i en anden skikkelse for at fyre lidt bedreviden af... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Hvis nogen mener de er jobbet som admin's for siden værdige, er vi naturligvis åbne for forslag.
Håber alle synes jeg har gjort et tilfredsstillende job.
Signing off for now,
Darkraver/Dopestar/Prometheus

Insane psychedelia user!

Ach, things will never be the same without Darkraver and Bandil... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Uden Dex, Bandil og Darkraver er psychedelia.dk ikke det samme mer'!!!

Jeg troede faktisk at vi havde klaret Urban, og at psy.dk vendte tilbage til hvad det var.. Men nej! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

[ 22 Maj 2002: Besked ændret af: Raffy Ruck ]

Dedikeret medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!

ikke også dig... *fælder en tåre* (hvor mærkeligt det så end kan lyde...)

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Synes det er sørgerligt. Var ihvertfald ikke det jeg ville have gjort selv, men det er jo dit valg Voorhees. Efter min mening skal vi ikke lade os knægte af medier og ordensmagt. Især ikke i disse dage, hvor flere og flere eksperimenterer med stoffer. Der er mere brug for en sådan side end nogen sinde før..så jeg håber at i andre admins og brugere ikke vil lade jer skræmme eller demoralisere af mediehetzen, og være med til at sørge for at psychedelia.dk vil blive ved med at kunne udbrede disse vigtige informationer.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
FUCK!!! Der må da være en eller anden, anden måde og løse det på? Men jeg syns sku det er sørgeligt den måde pressen, nærmest ´styrer´ landet! Mens ellers så håber jeg sku i kommer ind og ser hvordan det går, eller kommer ind og siger hej på IRC etc... Nå men så må i ha' et godt fremtidigt liv:-) Hygge
P.S. Det er sat'me ærgeligt:-( [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

ærgeligt voorhees, tror du ikke lige at du skal overveje din beslutning en gang til

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg kan godt forstå at man føler sig "prsset" pga. pressen og især politiets fremturen, men jeg er stadig enig i psykos holdning, vi må sq vise at vi har hår på brystet, især de store, stærke og flotte admin´s [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

håber i bliver.... det bliver trist uden [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]