Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Undertegnede blev idag frihedsberøvet på det groveste af narkopolitiet.

Mere info senere om ransagelsen i mit hjem, forsaget af mediehysteriet...

/Dex

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
har godt lige læst det
http://www.berlingske.dk/artikel:aid=184052:fid=100047520/

fucking røv!!!!!!

Junior medlem

Geografisk sted: Kaledonien
Fra artiklen:

...Både politiet og indenrigsministeren er i lyntempo gået til kamp mod farlige såkaldte designerdrugs, der kan fremkalde hallucinationer med alvorlig fare for både misbrugerne selv og deres omgivelser

...Sundhedsstyrelsen sammenligner det med det allerede forbudte stof 2C-B. Det har stort set samme kemiske sammensætning og farlige rusvirkning med risiko for akut psykose, ulykker og vold.

Samtidig med lynbehandlingen af sagen om 2C-I i ministeriet studerede Københavns narkopoliti den berygtede internetside Psychedelia med opskrifter på og debat om rusmidler. På den måde og ved anden efterforskning sporede politiet en 19-årig mand fra NV-kvarteret.

Det er selvsagt tragisk, at ordensmagten virkelig ikke har bedre ting at bruge deres ressourcer på, end forfølge folk, der fifler med hallucinogener til eget brug, og i den grad føler for at blive ledt rundt ved næsen af et par fejlagtige artikler i dagspressen.

Men det er dog i den forbindelse vigtigt at gøre sig nogen ting klart.

- Der er ingen tvivl om, at man som tommefingerregel bør gå ud fra, at politiet overvåger alle tråde på dette site uden undtagelse. Det kan være det ikke er tilfældet, men som udgangspunkt er det hvad man bør gå ud fra. Better safe than sorry.

- Det er tydeligt de ønsker at bruge sager som den ovenstående til at skræmme folk fra at diskutere disse emner frit og åbent.

- Dette betyder at ordensmagten altid vil være et hestehoved foran. De ved hvad, der diskuteres her, mens ingen her ved hvad de planlægger. Det er uhyggeligt og trist, men desværre også noget man må regne med i den nuværende situation. Defor må det anbefales at anvende email-adresser, der ikke kan henføres direkte til danske udbydere og/eller evt. web-mails (Ofir, Hotmail osv.) oprettet med "ukorrekte" brugerdata (altså ikke din rigtige adresse, navn, email osv.). Politiet kan muligvis få oplyst IP-adresser på de forskellige postere, men det vil nok kræve informationer fra de enkelte internet-udbydere, men det er lidt mere kompliceret for dem, end hvad de fleste tror. Ikke desto mindre, skjul din email hvis du kan komme afsted med det.

- Derfor bør alle være opmærksomme på hvad de skriver, og hvorvidt dette evt. ville kunne give anledning til en ransagning som set ovenfor. Det er svært at vurdere hvorvidt det kunne være tilfældet, men jeg vil ihvertfald fraråde al diskussion om fremstilling eller indkøb af medikamenter, i andet end de mest generelle vendinger.

- Som jeg tidligere har skrevet, tror jeg det er vigtigt at iværksætte en modoffensiv mod den igangværende hetz. Det er møgsvært og et helt igennem utaknemmeligt job, men befolkningen har ikke desto mindre krav på reel information om dette emne og i særdeleshed pressens beskidte arbejdsmetoder, og det er ingen tvivl om at det ikke kommer fra EB, Urban, Sundhedsstyrelse eller politiet. Jeg tror dog man ville kunne få optaget nogen indlæg om emnet i dagspressen hvis det var hvad man ville. Skulle der på et tidspunkt være interesse for noget sådant, vil jeg gerne være behjælpelig med at forfatte nogen indlæg.

Afslutningsvis: jeg er ny på boardet, og dette er blot mine egne betragtninger ud fra en ret kort periodes betragtning af diskussionen og folkene på dette site, og skal derfor ikke opfattes som den endegyldige sandhed.
Generelt vil jeg mene sitets administratorer har gjort det rigtig godt, udvist et godt overblik og ansvarlighed, og derfor vil jeg sige at deres vurderinger bør vægtes højere end noget jeg har fremsat her, såfremt de skulle være uenige i noget af det jeg har skrevet. De ved bedst og de står nu som en konsekvens af deres uegenyttige oplsningsarbejde - helt igennem ufortjent - som skydeskiver i denne beskidte og populistiske hetz.
Så derfor, skulle nogen af disse mener jeg tager fejl i mine betragtninger, vil jeg selvsagt trække disse tilbage, da de utvivlsomt er noget bedre inde i emnet end undertegnede.

[ 18 Maj 2002: Besked ændret af: Mester ]

Insane psychedelia user!

NEDTUR DER DEX [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

God post mester [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
GROFT!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Hvad bliver du charget for, Dex?

Btw, jeg synes det er på høje tid at vi krypterer lortet!

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Sq da lige godt utroligt...

Dedikeret medlem

Fucked up BULLSHIT!!!

Jeg siger vi krypterer hele lortet, lukker adgangen for ikke-medlemmer, og flytter til en udenlandsk server...

Lad os se hvad Bendt-Fucking-Betjent og hans fascistoide jackboots vil gøre ved det.

Medlem

Shit, shit. Shit.

In our memories
Brugeravatar

Eleusis : Helt enig!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@DEX: sikke noget lort, du melder lige tilbage om hvad du fik i bøde/dom ikke?

Dedikeret medlem

Idag virker som en god dag at sætte RATM på...

'Burn! Burn! Yes you gotta burn!'

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Det var sq d alidt for nederen at blive taget for det [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Hvad var det for en hjemmeside politiet havde sporet dig fra ??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
God damn, det er jeg sgu ked af at høre Dex.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tvivler på at de har fundet mig igennem nettet. Jeg fik at vide at jeg var blevet anmeldt, højst sandsynligt af den danske mellemlevenrandør af det belgiske kemifirma.

Jeg poster mere info når der sker mere i sagen.

Mvh
/Dex

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Eleusis:
Idag virker som en god dag at sætte RATM på...

'Burn! Burn! Yes you gotta burn!'
<HR></BLOCKQUOTE>

jaaaa, men Fuck The Police, sys jeg passer alt for godt til de sidste dage! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
FUCK THE POLICE!!!!!!!!!

Insane psychedelia user!

Sepultura - Anticop

Dedikeret medlem

http://www.fukpolic.dk/

Dedikeret medlem

Heh,

Under topmødet i Genoa sidste år, blæste de RATM fra en højtalervogn under en Ya Basta demonstration...

Selvfølgelig endte det i gadekampe [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Støtte herfra Dex!

-----------------------------------------

"den berygtede internetside Psychedelia"

Ok, så lærte jeg også noget i dag.

-----------------------------------------

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
arghh nedtur der.

hvad sagde de grå til den omgang,
eller du er måske flyttet hjemme fra

hvis der nogle narkopanser der skulle læse dette så skal i vide at den her går særligt ud til jer

GO FUCK YOUR SELF!!!!!!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]