Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
'http://www.dr.dk/indblik/includes/PlayMedia.asp?ArticleID=8434'

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Da jeg kom ind på #psychedelia var stemningen "FACISTERNE LUKKER OS" - nu har jeg hørt interviewet igennem, og jeg synes det var rigtig godt. Anders møller (er det ikke det han hedder) siger jo ikke at han vil lukke os, men starte en princip sag!

Sååå, jeg synes LIGE der skulle slås koldt vand i blodet.

Btw. så er der en del misforståelser i interviewet, men det var kun hvad man havde kunnet regne med!

Insane psychedelia user!

F A S C I S T

Insane psychedelia user!

Ham interview'eren er faktisk ret god!

Web, din tripraport bliver citeret! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Relativistisk båthorn

Det var pissegodt det interview :9 Fuck hvor var det godt. Det var så godt at det virker helt euforiserende!! (heheheh nu bli'r DR nok politianmeldt af ham søren som er bange for eufori)

Jeg synes det var et rigtig godt interview/program og intervieweren stillede nogle meget jordbundne, interessante og relevante spørgsmål.
Det eneste jeg ikke brød mig om var Anders møllers synspunkt på "den frie information". Han mener at man bør censurere særlig information da det ka' bruges i skadelig henseende og det er jeg uenig i at man skal gøre. ALT hvad der ka' bruges negativt ka' også bruges positivt og derfor mener jeg det er forkert at censurere menneskers tanke-samspil som det foregår blaa her på siden.
Den frie kommunikation og spredning af information er vi som menneskehed voksen nok til at kunne håndtere, så derfor bør puritanister endeligt holde op med at ville styre alting via forbud.

thats just my 2 cents... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg kan ikke afspille interviewet, hvilket program skal jeg bruge ?

Junior medlem

Geografisk sted: Vallensbæk
Jeg tror at du skal bruge Real player (ikke helt sikker)

Medlem

originally postet as a "tripRapport" by me: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
pludselig da jeg kiggede over på min ven, synes jeg at han lignede den værste fucked-up syge od'er

Han siger: "...synes jeg at han lignede den værste fucked-up syge odder"

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Ham politikkeren vil jo lave et samfund i retning med i Orwells 1984. slette facts, ændre alt så det passer til deres... FUCK

Medlem

ok, det her er skrevet mens jeg hørte det, så der er sq 3 posts... sorry.

anyway, ham repporteren er nu meget god. jeg kan hvertefald godt li ham. (lige nu ser jeg også repportere i forhold til Kåre Q, men alligevel) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Jensus, du bidrager da virkelig til diskutionen med nogle velformulerede bidrag!

Og hør det lige igennem en gang til, han har bedt politiet om at vurdere siden! Har går jo ikke direkte ud og snakker om at forbyde den...MEDMINDRE politiet finder den ulovlig. Og hvis de er ved deres fulde fem (det er de nok ikke) - så kan de nok se det fornuftige i siden. Og hvis de føler at den er ulovlig, blir der forhåbentlig indgået en dialog med adminsne af sitet, så de kan få rettet op på de ting som politiet mener overskrider loven!

Jeg er træt, håber i får noget mening ud af hvad jeg har skrevet!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Efter min mening indeholder denneher side ikke nogen ulovligheder. Det er ikke forbudt at videregive informationer og selv hvis panserne synes det, skal vi ikke give os. Hellere flytte til en udenlandsk server, end at fjerne ting som leksikon og alkymistens hjørne. Jeg har desværre ikke hørt interviewet så jeg kan ikke kommentere det yderligere, men jeg synes det er skræmmende at staten skal definere hvilke informationer andre skal have tilgang til.

-Psyko

Insane psychedelia user!

n|dk: hykler.....du laver nærmest ikke andet selv så luk røven [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@N|DK: Forresten...det kan vel ikke undre dig at vi bliver sure i sådan nogle situationer hvor vi lige har set et interview med en eller anden klovn? Det er klart at når du så logger på chatten sidder følelserne uden på tøjet og så fordi du har stemt forkert ved sidste valg (høhø) så går det lige udover dig. Beklager.

-Psyko

Medlem

Tilsygenladende har vi her på psy.dk været med til at udvikle 2-ci
LOL LOL LOL

Dedikeret medlem

Jeg kan godt forstå at i var ret oppe og køre, men måske i lige skulle slå koldt vand i blodet og tænke det igennem en gang til!

Dedikeret medlem

Venstre manden ( adam Møller ? ) var en nar, ikke nok med hans politiske synspunkter på næsten alt og alle skal censureres, men også hans manglende kemiske/elektroniske viden var til at grine over, og især at han prøvede på at spille sig klog på det.

sir ikke jeg selv er det men jeg prøver sku ikke at spille computer ekspert osv.

Derimod var jeg meget positivt overrasket over radio manden, mange af hans argumenter var gode, om hvorvidt han var på "vores side" eller bare ville lave et godt interview og være contra Venstre ved jeg ikke, men det slog mig helt klart at argumenterede imod venstres argumenter... det eneste han manglede var noget bagrunds viden til at han fuldkommen kunne have jordet den mand..

bagrunds viden vi har, tror det er derfor vi anses som farlige, vi ved ting vi ikke må vide.

nå men nok om det, godt interview, dum skabs fascist af en venstre mand.

Bøh out

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]