Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Alle jer der er nye på siden vil klart møde noget modstand fra vores (ihvertfald min) side, jeg har en fornemmelse af at efter den artikel kom i Urban og andre skod aviser, så vælter det ind med folk.
Det føles for mig lidt som om at den eneste grund til at i er her (ikke fordi i er useriøse) er at i bare skal være her fordi 'så er man sej'
Det kan være det er fordi der foregår en masse lort omkring mig at jeg er så irritabel, men det er da' mærkeligt at vi på 1-2år (kan sq ikke huske hvor lang tid psy har været her) har opnået 600 medlemmer (nogle mere aktive end andre) og så kommer der sq liiiiige 100 medlemmer på et par dage....

Så vil jeg gerne lige slutte af med endnu et surt opstød.
Hvis i kigger op til højre i jeres skærmbillede så er der en RIGTIG praktisk knap der hedder søg, hvis man nu prøver at trykke på den i stedet for at spørge, så kan det være at man opdager at ALT stort set er gennem diskuteret, og man vil slippe for vores konstante brokkeri og "UTFSE" hele tiden.

Håber ikke jeg har skræmt jer væk, og Velkommen til psy.dk

*UTFSE = Use The Fucking Search Engine

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Har vi virkelig fået så mange nye herind siden Urban day one ?

Dedikeret medlem

ja giv jer til kende ukendte nysgerrige [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Junior medlem

Hej alle, ikke mindst speedy
Jeg maa lige kommentere dit indlaeg, som jeg i bedste fald mener er noget vroevl!
Personligt har jeg ladet mig registrere fordi jeg er meget interesseret i de emner der bliver diskuteret her, min interesse er oprigtig, og vedvarende, men jeg har simpelthen ikke vaeret opmaerksom paa eksistensen af siden foer jeg laeste om den paa berlingske.dk (!!!)
hele styrken i online debat ligger i antallet af folk det kan tiltraekke, samt den nemme tilgaengelighed og selvfoelgelig anonymiteten. Jo flere medlemmer, jo bedre debat!, derfor forstaar jeg simpelthen ikke dine forbehold overfor nye medlemmer.
Din holdning minder lidt om den jeg moeder naar jeg tager nye steder hen for at surfe (rigtig surfing paa boelger!) De lokale tror altid at alle boelgerne tilhoerer dem, og at turister ingen rettigheder har, der er ingen grund til at vaere bange!
Alle de nye medlemmer er psychedelia.dk 's styrke, ikke mindst i den naeste, svaere tid for dette board.
I haab om at dette indlaeg modtages i samme, konstuktive aand som det er ment.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Velkommen til dig trane! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Det er altid rart med nye medlemmer. Jeg synes vi skal vente med den der hard-ass attitude indtil nogle af dem gør noget i strid med reglerne ik?

/Karma ud til alle jer nye! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Helt sikkert der velkommen newbies [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

den øverste del er måske unfair (måske!) men den nederste er skrevet fordi jeg har plevet i morges at læse 4 eller 5 posts hvor svaret (ikke fra mig, men fra andre) er UTFSE! og det var mest for at forhindre negative toner fra andres side, og så fordi jeg faldt over en post hvor der stod (fra bardo tror jeg`) at vi er ganske uvenlige.

Jeg vil endnu engang prøve at druge min (i øjeblikket) bårlige psykiske tilstand som undskyldning for at jeg har lidt svært ved at se lyst på tingene.
Det kommer jo nok i løbet af lidt tid, så bare rolig, den gamle useriøse og lalleglade Speedy kommer tilbage igen.

Junior medlem

Fair nok Speedy.
Og halifax, jeg kan maerke den gode karma, helt herover i no-dope-land! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Jeg kan godt forstaa at i er lidt paa stikkerne over at jeres hyggelige verden er blevet invaderet af alle menings-terroristerne, ikke mindst politikkerne.
Efter at have siddet og laest posts i et par timer i gaar aftes, er jeg aerlig talt forbloeffet og imponeret over en, for vild viden der er koncentreret her!
jeg vil nok starte lidt forsigtigt op med posts, men jeg vil helt sikkert haege paa!

[ 17 Maj 2002: Besked ændret af: trane ]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg synes det er fint med alle de nye. Velkommen til jer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Så længe i er søde og opfører jer pænt, holder jer fra at prøve at sælge eller købe stoffer her, så er det bare dejligt at i er her. Spørg om det i vil, og nej, jeg ihvertfald synes ikke at nogen spørgsmål er for dumme. En af boardets primære funktioner er harm reduction, så spørg hellere en gang for meget, end en gang for lidt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg synes sgu at det er cool med så mange nye medlemmer så vi kan få fornyet debatten lidt, fordi her begyndte sgu at blive mindre og mindre aktivt....(og det er ikke så fedt for os turbopostere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ).....

Dog håber jeg ikke at vi får alt for mange, som ikke har styr på deres viden, altså sådan nogle der kan finde på at sige at man kan dø af hash [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (ja ok, det kan man sikkert godt i store nok mængder, men det samme kan man jo så sige om vand [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])

bær over med mig, jeg er bagskæv fra igår [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
... Er jeg den eneste der undrer sig over at Punk har skrevet et negativt antal posts?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Sve> Det er kun intelligente poster der tælles med. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
hey speedy>>
udemærket post, men vil bare gerne lige rette din kommentar om, at jeg har sagt at vi er meget uvenlige...
jeg sagde netop at man kunne finde nogle af danmarks venligste mennesker her på psy!!

Junior medlem

hey! vi sidder her og stener.. og vi har ikke noget at ryge... kan du hjælpe?? vi har et køkken med en masse sjovt.. ved du om man kan mixe noget sammen der virker??!!

v.h johnniB

Dedikeret medlem

LLLLLLLLOOOOOOLLLLLLLL

tåbe!

pis af [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

jeg vil lolle mig til jeg visner hvis vi nu bliver overrendt af 200 snotunger der vil være med i "broder"skabet *loooooooooool*

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jeg er ikke den store poster.

Men det er nu rart, at have været med på sitet før Urban "slog til". [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men som det bliver nævnt, det er godt med nye ansigter her. Jo flere - der står sammen selvfølgelig - desto svære er det at bekæmpe.

- Så husk lige det Speedy [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Ja, der er jo også nogle gode medlemmer, som f.eks EnirP, han er da flink. De fleste af de nye medlemmer har ikke engang postet endnu, det finder jeg ret skummelt!

-Psyko

Junior medlem

Hey psyko!
Ved du hvad der se skummelt? dette forum!
ikke et eneste ondt ord, men for fanden jeg tabte altsaa lige naese og mund da jeg laeste de foerste posts, ja - jeg ved godt hvad det er vi skal snakke om , men alligevel, i er sgu nogle garvede mennesker, og jeg selv skal lige finde ud af tonen og omgangsformen ioevrigt
Naa, men iovrigt tror jeg nok at der foelger nogle mindre serioese personer med alt omtalen, det ville vaere underligt andet.
personligt vil jeg nok vaere lidt i "den modtagende ende" ihverttilfaelde i den foerste tid, jeg skal sgu ogsaa lige se jer lidt an [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

@Nietzsche godt foreslag, kan adm. ikke tage det op til overvejelse?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]