<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af speedy: Alle jer der er nye på siden vil klart møde noget modstand fra vores (ihvertfald min) side, jeg har en fornemmelse af at efter den artikel kom i Urban og andre skod aviser, så vælter det ind med folk. Det føles for mig lidt som om at den eneste grund til at i er her (ikke fordi i er useriøse) er at i bare skal være her fordi 'så er man sej' Det kan være det er fordi der foregår en masse lort omkring mig at jeg er så irritabel, men det er da' mærkeligt at vi på 1-2år (kan sq ikke huske hvor lang tid psy har været her) har opnået 600 medlemmer (nogle mere aktive end andre) og så kommer der sq liiiiige 100 medlemmer på et par dage....
Så vil jeg gerne lige slutte af med endnu et surt opstød. Hvis i kigger op til højre i jeres skærmbillede så er der en RIGTIG praktisk knap der hedder søg, hvis man nu prøver at trykke på den i stedet for at spørge, så kan det være at man opdager at ALT stort set er gennem diskuteret, og man vil slippe for vores konstante brokkeri og "UTFSE" hele tiden.
Håber ikke jeg har skræmt jer væk, og Velkommen til psy.dk
*UTFSE = Use The Fucking Search Engine<HR></BLOCKQUOTE>
Hey Speedy! Jeg er ny på dette forum. Dog er jeg ikke kommet på grund af en artikel etc. Men derimod fordi jeg blev opfordret til det på et andet forum. Plus at jeg ikke helt selv er uerfaren inden for stoffer (dog mest Hamp). Jeg er kommet for at få svar på ting jeg ikke ved noget om, deltage i diskussioner og ike mindts hjælpe andre. Det er IMO det er forum er til (ret mig hvis det er forkert!) Dog kan jeg godt se hvad du mener, og fx. mopedgallery's forum er blevet lidt ødelagt af alle de medlemmer, der bare poster løs, og opretter utallige topics hver dag. Grunden til det med search funktionen, er måske at folk ikke lige lægger mærke til at man søger under et specifikt forum, og ikke bare under alle. Det var ihvertfald min fejltagelse [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Det undskylder jeg self.
/me synes at det er godt med nye medlemmer, men self. kan det ødelægge at der kommer utallige nye medlemmer, som er totalt nubies, og bare er her for at være her.
|