Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Til alle nye.Hi med jer!Jeg er Gonzo,boardets gamle dreng der har prøvet både det ene og det andet,men f...det er der sq så mange her der har..!
Jeg syntes det er fedt at der er kommet nogle "newbies".For så kan I se nogle sandheder om drugs,og få nogle af de forbandede myter i er blevet fodret med fra skolen af(og før)aflivet.
Danmark trænger til et wake up call,med hensyn til vores stof politik.
Vores kære politikere syntes det er bedre at folk dør,end at de begynder at tage et ansvar som det er sket i Sweits og Holland,og nu også i Portugal,og andre er på vej.
Så velkommen,slå lapperne ud,lyt, foretag evaluering,og skriv så til jeres egnspolitiker og fortæl ham hvad det er for noget kage han er ude i,og hvornår fanden han har tænkt sig at blive et ansvarligt individ. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Velkommen........ [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: (København)
Politikerne får et problem med ´den magiske rus´(se emne, ´Det Fedeste´i fuck-forummet) - vil de forbyde en tilstand? Hey, så vågn dog op, folkens: [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

DEN MAGISKE RUS VIL BRINGE AUTORITETERNE I ET VIRVAR (Nostradamus: den forudsagte Ulv i forb. med de udskejende købmænd)...for hvordan forbyde psykiske øvelser? MEN DE FORBYDER JO TILSTANDE PÅ NUVÆRENDE TIDSPUNKT. Dette vil fremkomsten af magisk rus-metode kaste et skærende lys over!

Medlem

Geografisk sted: danmark
jeg har taget stoffer i et halvt år nu, og jeg er her kun for at tage flere...
fuck urban!!!

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
Jeg tror at de fleste nye medlemer som ikke poster bare er medlem for at kunne sige til deres venner at de er medlem af "narko-logen". Det er ikke det der pisser mig af! det er mere hvordan folk kommer og stiller et spørgsmål også bare skrider igen! Det er jo ik ideen med siden! Det er da også fair nok at folk komme ind på siden og stiller spørgsmål! Det er jo en af grundene til siden er her! Men hvis man kigger medlems listen igennem, ser man er der er MANGE flere der har 0-10 post end folk med 0-100+! om vi ikke skulle ryde op i vores medlems liste?? der er da en del som virker kanon flinke og stiller nogle gode spørgsmål! men der er også de lamme som altid kommer(også fra vores side).
Mhs. til speedy's post, kan jeg kun sige at han bare er sådan! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] I skal ikke være bange for ham! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Mvh. Arkimedes! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Nu kan 10 kloge poster være bedre end 100 dumme.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
vil bare lige sige at jeg ik har set siden i tv, men fandt den på mushroom.dk og syntes den så interresant ud [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

har i spørgsmål [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] så skriv [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Medlem # 719

sendt 18 Juni 2002 15:38
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg fik min profil herinde kort tid efter jeg læste artiklen i urban af den simple grund at jeg syntes det lød interessant efter at have læst det i avisen. Jeg kan ikke forstå hvordan det kan irritere nogle, for da jeg kender en del der har overvejet eller oprettet en profil herinde ved jeg at det er med oprigtig interesse for stoffer. Hvem ved måske har urban tiltrukket flere medlemmer men det har da i hvert fald imod deres intention hvilket(i mine øjne) kun er godt... og jo flere jo bedre ikke sandt?

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]