Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg regner med, som så mange andre, at have diverse rusmidler med ind på festivalpladsen når jeg skal til Roskilde festival. Mine øl og guarana caps er ikke det store problem, MEN.... Skulle man få lyst til at tage lidt ekstra med, hvordan bærer man sig så ad? Jeg har hørt om at putte drugs i skoen eller underhylerne, men hvis ens sortiment er lidt for stort, hvad kan man så gøre af skægge stunts for at få sit stash med ind?

Jeg drager afsted på søndag, så svar inden da ville være værdsat [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

for det første er der ikke de store chancer for at blive bustet og for det andet gælder det selvfølgeligt at anvende fantasien. derudover er det ok at holde lidt øje med omgivelserne uden at virke paranoid. panser svinene er heldigvis ikke svære at spotte.

Insane psychedelia user!

Hvis du har afro så er det måske en mulighed at gemme det deri ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Eller klip dit hår af, tape narkoen fast til hovedbunden og tag en paryk ovenpå [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Eller gør som mig, strømperne, underbukserne, eller kamufler det på en eller anden måde.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay... Hvad ved vi om Roskilde-sikkerhed? Hvordan bliver man visiteret ved indgangen? Er der hunde?

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem

over hele hovedet nej, det er KUN panserne der checker folk og de gør det som regel ikke ved indgangene, men standser typisk rutinemæssigt en bil(gerne en af disse hippieagtige vans). jeg vil skyde på at chancen for at blive stoppet og checkket for dope er 1 til 13000, så dont worry tias.

kommer du på roskilde jens??

og til sidst et lille øko TIP til de fattige: medbring gerne 20-30 gram kiff. svensker og nordmænd betaler gerne 80-100 pr g
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 18 Juni 2002: Besked ændret af: eb ]

Insane psychedelia user!

Jeg skal nok finde dig, Tias! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

..

Ej, jeg har også tænkt på det samme. Hvis de nu har hunde med, kan sådan én ikke lugte en e-tab eller GHB på lang afstand? Lidt surt hvis der lige pludselig står sådan to narkohunder op af ens telt og gør som bare fanden.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg regner med at pakke det hele ind i bunden af mit telt..........det er sinsygt besværligt at få op....så...de er da velkomende til at prøve [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tror jeg lader være med at gå i bad så jeg er ekstra meget i roskilde stemning.. og så kan narkohundene sku bare komme an..... hvis de kan lugte mit hash uden at gå kolde af at snuse til mig.. ja så tager jeg sku hatten af *G*

ej.. chancen for at blive stoppet er sku meget lille....

har stået og røget joints få meter fra panserne uden at der skete noget...

så medmindre man er dumdristig eller hele ens lejr flyder med små narkoposer, så skal det nok gå.

/Karma

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
slap dog af. der sker ikke en skid. man skal være usædvanligt uheldig hvis man bliver bustet på Roskilde, og det er som regel folk der sælger panerne er opmærksomme på. så hvis i bare har med til eget forbrug, så er det nok ikke noget problem.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Eb: Tak for tippet du er bare alletiders [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Off-topic: Hvordan gik det i tyrkiet?

-Psyko

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ehhh narkohunde på roskilde??? naaarrrh de går jo totalt amok..... de ville jo ikke ane hvilket telt de sku´ starte med..

hvis man nu er to der går med 2-3 kasser øl imellem sig, kunne man så ikke putte hash, piller, svampe eller hvad man nu vil have med, ned i en flaske i den nederste kasse

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Produktet "Gå væk hund" - regner jeg ihvertfald med at sprøjte omkring mit telt (dog ikke på roskilde.)

Ellers bare hav noget mad og ligge, så tror hundeføren at hunden går efter madlugten (hvilket den i de fleste tilfælde også gør) og vil forsøge at tage den væk.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Tias kan du ikke lige droppe et tlf NR så vi lige kan mødes derude!
Ellers ring lige til min mobi (27470370), så kan vi lige aftale et mødested. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

DR-D~~> Yiir! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Længe siden og noget, jeg håber du er ved godt mod. Jeg kan højst gi' dig Aurion(kæreste)'s nummer, da min egen mobil er død... Men, ehm, send mig lige en PM, skal nok lige høre om hun er frisk på at gi' det ud(selvom hun nok ikke har nogen probs med at du får det, vil jeg lige være på den sikre side...PMS og sådan [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]).

Peace,
Snuble-Kagen(Tias' old school nickname... Don't ask.)

Insane psychedelia user!

Hvad er det for noget med det der snuble-kagen ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

@psyko, rigtigt godt tak [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

en af mine rejsefæller havde noget pot med, og det var godt, for der var sq ikke noget at opspore der hvor jeg var(syd for izmir)
jeg turde ikke selv tage noget med, efter at have set midnight express [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Snuble-kagen er når man har lagt en lort i bbuksernee,,, og ikke selv kan gå vidree uden aat falde ( snuble) over den!!!!!!

Eller hvad????????????????????????? ( uddybning udbedes) ???????

Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
hm....hvad var det nordmændene og svenskerne gerne ville købe?DA jeg selv er lidt på røven. Jeg går ud fra folk anbefaler man køber alt med inden man tager afsted eller hvad?Kommer det til at være meget dyrt at købe det af andre derinde? Undkyls jeg spørger så dumt men det er min første gang på Roskilde(ej det er løgn var der i 99) men altså med stoffer....hvad med hash bliver det et problem prismæssigt derinde?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det var hash, Troublemaker, god hash såvidt jeg forstod på EB. Nu ved jeg ikke særlig meget om hash, men jeg mener at kif er ganske udemærket. Og eftersom at nordmændene og svenskerne ikke kan købe hjemmefra, så kan du sagtens sælge det til totalt overpris og lave en lille forretning ud af det. På den måde kan du dække dit eget forbrug af cannabis-produkter.

-Psyko

Dedikeret medlem

@psyko, kif er en dårlig kvalitet og opfordringen lyder egentligt lidt på at tørre røv på hvor nordiske brødre, hvor ondt det end kan lyde. det er slet ikke ment sådan og kan måske blot betragtes som en, hjælpsom, sidebemærkning [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]