Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 maj 2009 18:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
Substans/er: LSD, Skunk
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
½ Hoffmann 1906-2008 mærke
Ukendt mængde skunk

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
OK humør i starten

Triprapporten
Hejsa :wink:

Det startede med at N tog 1 "frimærke". Efter ca. 30 minutter havde han det sjovt, og jeg fik lyst til at prøve også. Jeg ville være forsigtig, så jeg bad om ½ :wink:.

Det smagte ret bittert. Men siden min ven kunne mærke det så hurtigt, var det tydeligt at det ikke var et RC mærke. Desuden har jeg læst over nettet at alle hoffmann smager bittert. :P

Da den bitre smag var væk bed jeg lidt i papiret for at se om jeg kunne få mere smag. Det kunne jeg imidlertid ikke, og sank det gennemtyggede stykke papir.

Herefter hørte vi en sang på youtube igen og igen - "Feed the horse" med "fagget fairies". Vi prøvede at høre andre sange, men de var ikke lige så tilfredsstillende som "Feed the horse". Da vi havde lyttet i omkring 1 time, og jeg kunne mærke effekten ordenligt, bestemte vi os for at tage i byen efter mad.

Jeg sad bag på K's knallert. Han var selvfølgelig ædru. Vi ankom til den gyldne måge (Mc Donalds red.), som desværre havde lukket.

Herefter kørte vi ind til byen, hvor vi købte en kebab og en lighter til at tænde en joint med. Vi røg nogle joints, men kunne ikke rigtigt mærke forskel. Det var dog meget underholdende at gå og ryge det, da smagen var temmeligt dejlig - og det skaber sådan en hyggelig stemning.

Senere kørte vi hjem. Min trippende ven, som sad bag på en anden knallert, blev stoppet af politiet. Her blev de kropsvisiteret mm. og fik bøder á 500 kr. De fik dog lov til at trække scooteren. Da de kom tilbage var humøret ikke så højt - men LSD'en var heldigvis heller ikke så voldsomt aktiv længere. Herefter gik vi lige så stille i seng.

Under trippet var der ikke rigtigt nogle "specifikke" visuals - men nogle ting fremstod sløret på en underlig måde. Stjernerne så også meget "trippy" ud. "Trippy" beskriver det meget godt, synes jeg. Da jeg så på stjernerne under påvirkelse af svampe beskrev jeg det som "Fascinerende". LSD trippet gav mig flere timers grineflip og fnisen, hvorimod svampe gav en mere mystisk og spirituel oplevelse, samt med mange flere visuals/mønstre/bølgende vægge.

Jeg kan dermed konkludere, at LSD for mig virker mere som en fest/grine-substans, hvorimod svampe er mere "psykedeliske" for mig. Bodyloaded på LSD er ikke bemærkelsesværdigt - men jeg følte mig dog meget nervøs i kroppen til tider, ligesom ved svampe.

Jeg kunne godt forestille mig at tage til fest på LSD, såfremt det var en fest hvor det var generelt accepteret. Dog ikke til en tur i byen, da jeg tror man fremstår som utroligt "påvirket". :P

Alt i alt rigtigt sjovt, men for mig ikke noget specielt rent "bevisthedsmæssigt". :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2009 19:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 mar 2009 13:34
Indlæg: 270
Geografisk sted: Valhalla
Ok tripport... men det var måske bedre med en anden setting og så et helt mærke. Første gang jeg trippede lucy var det også kun på ½ mærke... ingen visuals "kun" syre griner og lille smugle mind-fuck... sidste gang åd jeg så et helt mærke og DET virkede. Vi var hjemme i Skou's trip-crip, stearin lys tændt, trance, lattergas, 5 slags skunk og 3 rygere. Det var en af de bedste oplevelser i mit liv. Trippet var ekstremt og jeg så farver... masser af farver. Jeg kunne få visne roser til at gro og blive saftige og levende igen. De groede ud på skou's vægge og indhyllede os. Det var mega vildt. Jeg kan kun anbefale at du prøver LSD igen, men gør det med en sygt god set/setting. Stearinlys, god musik og joints... 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2009 19:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Tror LSD virker mere psykedelisk på dig hvis du tager det i større mængder :) Klogt nok at starte med ½ mærke. Har fødselsdag næste weekend så der står den også på mærker for første gang :P Glæder mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2009 13:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
Takker for input'sne :)

Jeg har ingen planer om at dette skulle være første og sidste LSD-trip. Det var rigtigt sjovt.

Det med at prøve et helt mærke venter jeg med, til der byder sig en perfekt setting :) Indtil da har jeg det fint med effekten af et halvt... :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2009 21:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 apr 2009 12:33
Indlæg: 0
Altså hvis du gerne vil være decideret "blæst", så er et ½ hofmann nok lige i underkanten når du i din erfaring hentyder til det ikk er første gang du hælder kemi på kroppen...
Hvis du gerne vil opleve den fulde følelse af LSD, så slå dig ned med en go kammerat eller et par stykker og så prøv med 1½-2 mærker. Bar sørg for i har hva i skal bruge af lightere, sodavand, skunk osv inden i går igang da det ofte udvikler sig til en yderst mærkelig situation når man står i (kø) i kiosken.
Grunden til jeg siger 1½-2 mærker, er fordi jeg syntes at enten skal syre opleves helt eller så skal man lade vær:)

Ellers god rapport :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2009 03:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2009 11:32
Indlæg: 14
Geografisk sted: Der hvor der lugter af afghan
Jesus! Jeg er halv erfaren, og 2 mærker 1906-2008 mærker er sku i overkanten. Ja, de er gode, men 2 mærker! 1-1½ er fint. Med mindre du har "mad-hippie"-tolerance. Åd selv et ben og et hjul for et par weekender siden og arbejder på en report, men har ikk fået den postet endnu. :whogives:
Mener bare at jeg var stegt ud af dimensioner, og at det var MEGET visuelt. Holder mig til et enkelt i fremtiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2010 13:02 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 jun 2007 20:46
Indlæg: 617
Jeg skriver lige for at fortælle, at jeg i lørdags forsøgte mig med et helt hoffmann. Det er samme mærker som jeg tog dengang jeg skrev denne triprapport. Det var et virkeligt voldsomt trip, hvor jeg blandt andet udforskede meningen med menneskeligheden... Det var et virkeligt ubeskriveligt trip, men jeg har nu alligevel tænkt mig at prøve at skrive en triprapport snarest.

Jeg brugte lattergas, hvilket jeg tror var grunden til jeg blev skudt så langt ud som jeg gjorde. Følte mig ikke helt normal om søndagen, men i dag, mandag, har jeg det igen normalt - men en psykedelisk oplevelse rigere, og med et større forståelse for min egen bevidsthed. Under trippet lærte jeg, at hvad jeg opfatter som sandt og falsk - at Afrika er et kontinent på planeten jorden - kunne være min individuelle tolkning af en uendelig strøm af data/koder. Under trippet havde jeg også tanker så som, at man var kommet på jorden for at lære i et vidst tidsrum, og at man den dag man var færdig med at lære det man skulle, ville dø. Altså hvis en person blev kørt ned i et trafikuheld var det "ment to happen", fordi den person var sat i verden for at finde ud af noget bestemt for "nogle". Hvem de "nogle" var, fandt jeg ikke ud af.
Tankerne tror jeg kom som følge af en påvirkelse af "gudecentret" i hjernen - jeg har ihvertilfælde læst om, at man ved hjælp af elektriske impulser har kunne aktivere et sted i menneskets hjerne, der fik dem til at føle sig i forbindelse med Gud, Allah, naturen eller noget helt tredje, alt efter hvad deres religiøse/ikkereligiøse overbevisning var.

Alt i alt et voldsomt men også et fedt trip.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team