@ElvenRaver: FUCK DIG !!! Du er da nok for LAM at høre på [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] !!!!!! Shit, en fucking NAAAAR du er !!! Prøv LÆS & FORSTÅ inden du SPILLER smart, dit latterlige FJOLS !!!!!! (Fuck og fucking kommer kun op i mig, når jeg damper og jeg DAMPER nu !!) Jeg er sgu ikke en pop-tøs og jeg siger sgu heller ikke, at man skal være slave af mode-dagsordenen, tværtimod skal man udelukkende gå i det man føler sig TILPAS i ! Men UV-tøj er sq da overstået kapitel for nu-lidt ligesom NOGET af det tøj man gik i i 80érne, nok ikke lige er det aller fedeste at have på NU ! For desuden, skrev jeg vidst også, at det så fedt nok ud til fester, at jeg ikke havde noget imod at det vendte tilbage, bare at jeg ikke selv havde gået i det el ville gå i det, men at man i manges øjne ville virke halv-kikset hvis man havde UV-tøj på nu til hverdag, fordi at det er lidt overstået !! Og dét er da bare sandheden ! Selv folk som rendte rundt i det !! for nogle få år tilbage, gør sjov og kommer med fnis af en el anden der render rundt i neon bukser på gaden NU. Jeg fortæller bare OBJEKTIVT, hvordan landet ligger ! Truth hurts ???? Min subjektive mening om NEON-tøj: Fedt til fest, men kikset til hverdag !!! Og sådan har jeg altid haft det ! Hvilket så må betyde, at du da bare er lidt for KIKSEEEEET-ha ha ha CHUMP !!!!!
Vige bukser er kommet for at blive, uanset HVAD moden dikterer-de er sq fede nok- bare uden NEON- dét er bare MIN smag !!!
Til alle andre: What goes around comes around......folk får af mig efter fortjeneste...Håber I så forstår, hvorfor jeg raser lidt ud nu.... Fandeme irriterende, at der skal være sådan en type her, som får det værste op i én- hader sådan nogle typer der prøver på at blæse sig selv op på andres bekostning....tja, ElvenRaver er vel bare en lille usikker dreng inden i, siden der skal dét til !!!
Hygge derude [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
[ 24 Juni 2002: Besked ændret af: cRaZsAiNt ]
|