Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Stil?
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
UV-tøj er for homoer, det er bare min yder saglige kommentar [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Me just a little elf...

Store bukser og ehm triptøj - danse tøj....

Arrrgh!!!!!!!!!!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Mest Skater og flippet stil!

ehm uv-tøj er passe?????

Hold da kæft hvor en klam poppet bemærkning at komme med - nogensinde overvejet at man går i det man føler sig glad i crazysaint?

Lissom - jeg sidder lige nu i et par uv-bukser og har det egentlig pissegodt med det - at du er så klam at alt skal være up to date er vel din fejl......

Er da rigtig nok i svine-humøret idag - men det er nok fordi jeg hader alt hvad der bare ligner pop...

Dedikeret medlem

Man kan få noget helt vildt fedt tøj, i de der Røde Kors containere..... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DeF:
Man kan få noget helt vildt fedt tøj, i de der Røde Kors containere..... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Lidt offtopic DeF, og jeg gør det endnu værre beklager. Men synes lige at jeg skulle nævne at jeg er kravlet op i sådan en på svampe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:

Lissom - jeg sidder lige nu i et par uv-bukser og har det egentlig pissegodt med det - at du er så klam at alt skal være up to date er vel din fejl......
<HR></BLOCKQUOTE>

og gider du ikke godt at holde kæft, du er lige vendt tilbage og straks skal du lave lort i det, sig mig hvordan fanden kan en person som dig snakke om PLUR ? [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

UV tøj var da højeste mode på min gamle skole, i 4. klasse!!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:

Er da rigtig nok i svine-humøret idag - men det er nok fordi jeg hader alt hvad der bare ligner pop...
<HR></BLOCKQUOTE>

Så skulle du måske overveje at skifte bukser!!!

Jeg har godt nok bemærket at UV stadig rykker for hårdt i Jylland...

underligt nok så er det sjældent at jeg ser UV-Tøj i jylland - men hvis det skal komme an på hvor man er fra - well - så kan man vel osse se at minimalistisk hjerne aktivitet stadigvæk er på mode på sjælland - syntes jeg kan huske et eller andet med xxG GHB og kemikalier nok til 2kg mere - men det kan være jeg husker forkert........

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg havde egentlig savner din personlighed lidt herinde, men jeg har ombestemt mig.

det kan være at du tidligere havde en sviner status, og det var da' meget sjovt et stykke tid, men nu holder du fandme op!

hvis du har så store probelmer med os, eller ihvertfald nogle af os, så det kan irritere dig så meget, så synes jeg fandme du burde rykke teltpælene op og skride herfra mester. Det er da' for irriterende at tonen bliver negativ bare fordi du kommer tilbage.

In our memories
Brugeravatar

underligt nok så er det sjældent at jeg ser UV-Tøj i jylland - men hvis det skal komme an på hvor man er fra - well - så kan man vel osse se at minimalistisk hjerne aktivitet stadigvæk er på mode på sjælland - syntes jeg kan huske et eller andet med xxG GHB og kemikalier nok til 2kg mere - men det kan være jeg husker forkert........<HR></BLOCKQUOTE>

Nu holder du lige din kæft, mester...

Det her er et post om stil, så hold det til det... du skal slet ikke begynde at tale om intelligens - du ville sikkert ikke engang selv kunne "syntetisere" GHB, selvom det er så nemt at din fucking lillesøster ville kunne gøre det.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nu blander jeg mig sgu lige lidt...Eller nej, det gør jeg så ikke, men jeg synes sgu det var noget pis du sagde inde på IRC. Hvorfor skal du reagere på alt med en jeg-smadrer-dig-bemærkning? Talk about stupidity!

-Psyko

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Grow up KIDS [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Mildt sagt, så er det h(j)amrende irriterende for ALLE andre end, måske, lige JER, at læse poster som udvikler sig mere infantilt end oplysende [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Jeg mener at I allesammen har kvaliteter, der 100% kan komme boardet til gode, så hank nosserne op i ganghøjde og spred noget positiv karma, i stedet for det der ulrik [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Nå, hva´ si´r I til det?

on-topic: Call me casual bong-wreck!

In our memories
Brugeravatar

Casual bong-wreck! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh området
@ElvenRaver: FUCK DIG !!! Du er da nok for LAM at høre på [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] !!!!!! Shit, en fucking NAAAAR du er !!!
Prøv LÆS & FORSTÅ inden du SPILLER smart, dit latterlige FJOLS !!!!!!
(Fuck og fucking kommer kun op i mig, når jeg damper og jeg DAMPER nu !!)
Jeg er sgu ikke en pop-tøs og jeg siger sgu heller ikke, at man skal være slave af mode-dagsordenen, tværtimod skal man udelukkende gå i det man føler sig TILPAS i !
Men UV-tøj er sq da overstået kapitel for nu-lidt ligesom NOGET af det tøj man gik i i 80érne, nok ikke lige er det aller fedeste at have på NU !
For desuden, skrev jeg vidst også, at det så fedt nok ud til fester, at jeg ikke havde noget imod at det vendte tilbage, bare at jeg ikke selv havde gået i det el ville gå i det, men at man i manges øjne ville virke halv-kikset hvis man havde UV-tøj på nu til hverdag, fordi at det er lidt overstået !! Og dét er da bare sandheden ! Selv folk som rendte rundt i det !! for nogle få år tilbage, gør sjov og kommer med fnis af en el anden der render rundt i neon bukser på gaden NU. Jeg fortæller bare OBJEKTIVT, hvordan landet ligger !
Truth hurts ????
Min subjektive mening om NEON-tøj: Fedt til fest, men kikset til hverdag !!! Og sådan har jeg altid haft det ! Hvilket så må betyde, at du da bare er lidt for KIKSEEEEET-ha ha ha CHUMP !!!!!

Vige bukser er kommet for at blive, uanset HVAD moden dikterer-de er sq fede nok- bare uden NEON- dét er bare MIN smag !!!

Til alle andre: What goes around comes around......folk får af mig efter fortjeneste...Håber I så forstår, hvorfor jeg raser lidt ud nu....
Fandeme irriterende, at der skal være sådan en type her, som får det værste op i én- hader sådan nogle typer der prøver på at blæse sig selv op på andres bekostning....tja, ElvenRaver er vel bare en lille usikker dreng inden i, siden der skal dét til !!!

Hygge derude [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 24 Juni 2002: Besked ændret af: cRaZsAiNt ]

Insane psychedelia user!

Tag dig ikke af ham....spild af tid, jo mere irreteret du bliver, jo mere glæde giver du ham.
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 24 Juni 2002: Besked ændret af: Jensus ]

Medlem

Geografisk sted: Kbh området
Yeah, I know....Men omvendt, hvis ikke han får svar på tiltale, så bliver han jo bare VED med at spille dumsmart ! Og det kan ingen af os herinde bruge til noget....
Så jow, jeg kunne (nej, jeg kunne ej) have ignoreret ham, men så var det jo bare gået ud over en anden og en anden igen osv.

Medlem

Geografisk sted: DK
*gG* craz-.> jooo men du får sikkert en ordentlig sviner snart af ham - og så kan du svine tilbage - og sådan kan I så blive ved indtil I får en advarsel af en admin eller sådan noget....... *gG* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Du er ikke den første der har sat sig op mod den lille elver fra jydelandet *gG* og nok heller ikke den sidste........ Nogle ting ændrer sig sq aldrig her på psy, men det er vel også sådan det skal være....... jeg har sq bortset fra det aldrig ku li det gule tøj dér, men sådan er vi jo så forskellige og sådan skal DÉT jo også være...... ANywayz just my 2 cents jeg r træt og ude.......

Mvh mig......

[ 24 Juni 2002: Besked ændret af: platon ]

Medlem

Geografisk sted: DK
Hvor gammel er du egentlig crazsaint?? sorry det er MEGA-offtopic blev bare lige nysgerrig og folk tjekker alligvel aldrig deres PM.....
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]