Pot : ca 2 gange om mrd Amf : ca hver 2.-3. mrd E og shrooms: mange, mange mrd. og år imellem Det er mit forhold til stoffer nu. Selvfølgelig har min kæreste og jeg snakket om det. Og mit syn har faktisk ændret sig en smule, jo mere jeg har tænkt over det.
Som udgangspunkt kunne jeg godt tænke mig at holde helt op m at ryge smøger inden jeg får børn, for det er ikke fair at udsætte børnene for passiv-rygning,(det beder de ikke selv om !) og for desuden er det jo ikke et fedt budskab at sende sine børn: "Jow, jow da, selvfølgelig er mor da FULDSTÆNDIG klar over hvor usundt og skadeligt det er...., men mor er bare enten for DUM el for SVAG til at holde op..." Der ér kun de 2 variabler at vælge imellem !!! Det var så smøgerne.
Jeg glæder mig til at få børn, og min ypperste opgave, jeg vil lægge alle kræfter i, vil være min opdragelse af dem. De skal have så meget kærlighed som et menneske kan bære, opmærksomhed, omsorg, de skal opdrages til at være ligesom mig selv, dvs. de skal have stærke personligheder, have selvværd og selvtillid og de skal være moralske. Jeg håber på at have opbygget et stærkt tillidsbånd til dem, omkring den tid de når teenage årene, for det er jo den tid de vil have lyst til at afprøve grænser og eksperimentere..fx med stoffer.
Jeg synes det ville være et dårligt eksempel at sætte for mine børn, og jeg ville være bange for at det på et el andet plan for dem kunne virke "helt ok, når nu MOR har prøvet det", at fortælle dem om de ting jeg selv har taget og prøvet- pot kunne jeg godt finde på at nævne. For der er en fare ved stimulanser, i værste tilfælde kan de tage en overdosis, forandre sig til det værre eller bare ikke være i stand til at styre dem...Og jeg villle nok ikke være så glad for mig selv, hvis jeg havde en fornemmelse, at de havde startet m at tage det, fordi de i baghovedet havde tænkt, at det nok ikke var så farligt, når nu mor har taget det engang... A AAAA !!
Jeg vil oplyse dem omkring såvel stoffers som alkohol og spiritussens indvirkning på personligheden og sindet, og dernæst holde øje med dem.
Jeg vil aldrig tage noget mens de er til stede. Hvis deres far og jeg tager afsted på en weekend-tur, så kan jeg ikke se noget galt i at man hygger sig. For hvis noget pot el hvad man nu kan finde på, kan få mig til at stresse fuldstændig af og komme i kontakt med mit indre, så vil den positive effekt jo smitte af på DEM [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
For det vil kræve sin kvinde at køre karriere inden for medie-branchen, holde hus, passe børn og sørge for sin mand !!
Man må godt pleje sig selv- sit indre barn, derved har man mere at give af til andre !
[ 26 Juni 2002: Besked ændret af: cRaZsAiNt ]
|