Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Jeg syntes der noget rigtig over det Jensus siger med at folk skal respektere hindanden derimod må jeg også give ham der Elven R i ikke brød jer om, ret i at fuldstændig idiotiske spørgsmål som dem med Peanuts og banan skræller er helt off topic i det her Forum jeg kan huske noget med ham der EGO skrev et eller andet om at han kom fra "AMBIENT WOODS" er der nogen er jer der nogensinde har fattet hvad det betød

BTW
Forresten jeg har lige tjekket profilen for Elven Raver der står også han kommer fra Ambient Woods + han har skrevet den sammen email adresse som EGO havde skrevet dengang han var her min konklusion er at Elven Raver og EGO må værer en og samme person tænk over det

[ 17 Juli 2002: Besked ændret af: Marc ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol* You think? DOH!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du er godt nok snedig, marc!

Tror du også det var ham der kaldte sig for Shaman?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
@zonker + ...... så forstå dog hvad jeg siger!

det er ikke ok at hagge ned på folk fordi de spørger meget (måske dumt). Det kan godt være træls at høre på de samme spørgsmål mange gange, men bare at svare, ved at skrive UTFSE, virker lige koldt nok, men man kan da godt lige gøre nye medlemmer opmærksomme på at der faktisk ER en søgemaskine her!

men tonen skal SQ heller ikke være for sukkersød, for så tror jeg der er mange der ikke kan holde ud at læse på denne side.

jokes og hentydninger til at der nogen gange bliver spurgt lidt for debilt, er på sin rette plads. sålænge det ikke er direkte angreb på personer

- mener jeg

In our memories

Geografisk sted: København
Hey hey... køl ned... ingen griner... som sagt det er ikke for sjov DET her... men det jeg skrev før var bare skrevet dumsmart og for sjov, ok?

Jeg er egentlig ligeglad med hvordan folk skriver... som jeg skrev... så kan folk som er lidt mopsede være meget direkte og sætte gang i diskussion... men chancen for at man gider diskutere med een som bare KUN lukker skidt ud af godteposen... den er lille.

Jeg har sq aldrig lagt specielt mærke til at du er ond mod nogen nye... du er jo pt. selv 'lidt' ny... ligesom jeg [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og ja, hvis folk er morgengnavne og det kan hjælpe dem at lade det gå ud over andre, så go ahead... det indtryk gider jeg bare ikke efterlade af mig selv - hverken her eller ude i verden - med mindre det er strengt nødvendigt/uundgåeligt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Mvh Zonker

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zonker:
Hey hey... køl ned... ingen griner... som sagt det er ikke for sjov DET her... men det jeg skrev før var bare skrevet dumsmart og for sjov, ok?
<HR></BLOCKQUOTE>

jaja... ok jeg er måske lidt toneøv, når det kommer til læsning... jeg blev heller ikke sur, overhovedet... forresten pænt enig i resten af posten [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
For nu at vende tilbage til topic, så synes jeg da ikke vi mobber noobs så meget? Ok, vi dissede ham med vitaminpillerne men for helvede, nogen mennesker spørger da også om de dummeste ting. Men generelt er jeg da enig i at man ikke skal bombe newbies med UTFSE bare fordi de ikke har set det lille link i hjørnet. Der gik da også et par poster før jeg fandt den [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Nu er jeg jo netop vendt tilbage efter et godt stykke tids fravær herindefra... Bla.a. fordi jeg var træt af at boardet, på daværende tidspunkt, ikke gav mig mere end det som Jensus beskriver! (Misforstå mig ikke, mange af jer har været til stor hjælp for mig!)

Så dengang for 4-5 måneder siden mente jeg i hvert fald at vi havde netstations agtige tilstande! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Så jeg er virkelig glad for at det her bliver diskuteret og vil gerne benytte lejligheden til at bakke 100% op om Jensus og hans argumentation!

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Nu kommer der lige et ægte newbie spørgsmål
hvad helved betyder UTFSE ???

Medlem

Geografisk sted: Farum !
Use The Fucking Search Engine [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

*lol*

nå så det er sådan i snakker om mig når jeg er væk *gg*

og goddamn jeg har hygget mig for sygt - seriøst blæst...... glæder mig til svampene kommer op....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]