Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har nydt tjaldens balsamerende effekt i nogle år efterhånden, og står og tænker på hvad der dog kunne være federe end den crumbly lyse polen eller den dejlige brune bløde marok.
- Hvad skal man gå efter hvis man vil have et lidt vildere trip? Hvad er effekten af ice og kongeolie? Hvad er doseringen af disse og hvordan ryges det bedst? Hvad giver det den bedste high for jer? Kom med jeres erfaringer. ^^

Junior medlem
Brugeravatar

Oh btw, hvad skal jeg gå efter hvis jeg skal have et lidt mere syret-griner-bevidsthedsudvidende trip?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr.Johnny skrev:
Oh btw, hvad skal jeg gå efter hvis jeg skal have et lidt mere syret-griner-bevidsthedsudvidende trip?

LSD :roll:

Dedikeret medlem

Arthur Spooner skrev:
Dr.Johnny skrev:

LSD :roll:

Enig... Eller svampe. Hash er simpelthen bare ikke spændende på den måde du ønsker det. :)

Medlem

Ja få fat på noget sativa røg det er helt klart at anbefale fik selv en god gang ryst fra en hollandsk coffieshop som var meget sativa præget og det er det bedste jeg nogensinde har røget! blev slet ikke stenet blev faktisk frisk af at ryge det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det nemmeste er at gå efter en god, kraftig bunke skunk.
Hvis jeg eksempelvis ryger et hoved bubblegum skunk bliver jeg satme blæst til atomer. Kan ende op med at være ret syret, hvis omstændighederne er korrekte.

Men jah, hvis du virkelig vil prøve noget der garanterer bevidsthedsudvidning, så prøv et gram svampe..

Medlem

Ellers syntes jeg også at cannabis oralt også godt kan virke ret syret hvis man samtidig ryger en god pind ved siden af:)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Hyggepreben skrev:
Ellers syntes jeg også at cannabis oralt også godt kan virke ret syret hvis man samtidig ryger en god pind ved siden af:)

Denne anderledes rus man får af at spise det kommer dog meget mere til sin ret hvis man IKKE samtidig ryger en pind ved siden af! Så det vil jeg anbefale at lade være med, især hvis man ønsker en mere trippet oplevelse.

Junior medlem
Brugeravatar

Neville's Haze er mega trippy og ikke for begyndere!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
har man først røget "seriøst" så blive hash/skunk ikke vildere en du allerede har prøvet, slet ik med kvalitets rygere som du nœvner, det "eneste" ice og olie kan bruges til er at blive total klasket og trœrt.
men som nœvt tidligere så burde svampe give dig det du leder efter..

Medlem
Brugeravatar

Det mest bevidsthedsudvidende cannabis jeg har røget har været bubblehash, ICE og Jack Herer skunk.

Ellers er Haze varianterne ret berømte for at fremme det psykedeliske.

Efter min mening er det ikke altid nok at det er Sativa domineret cannabis man ryger. Jeg tror at selv de mindste variationer i cannabinoiderne kan have indflydelse på rusen. Derudover er set og setting også gældende for cannabis.

Medlem
Brugeravatar

Hmm hvis du nu er glad for hash'ens virkning. Men du syntes bare ikke det er "spacey" nok. Altså at det skal være en lidt vildere oplevelse.

Så tænkte jeg at du kunne tage LIDT svampe. Så du bare for en smule psykedelisk effect. Nok til et lille hyggeligt, og stille og roligt trip. Og så ryge en rigtig lækker sativa ryger.
Så vil du jo blive rigtig skæv på hash. Og stadig have den der "syret" virkning. Og så forstærker hash jo også effekten af svampe.

Bare en ide`? :)

Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
Denne anderledes rus man får af at spise det kommer dog meget mere til sin ret hvis man IKKE samtidig ryger en pind ved siden af! Så det vil jeg anbefale at lade være med, især hvis man ønsker en mere trippet oplevelse.

Men det kræver en hvis tålmodighed :P ikke ligefrem noget man som stoner har mest af
^^

Junior medlem
Brugeravatar

Min erfaring er at du skal vaek fra import hashen og prove noget forskellig skunk strains (nok sativaer, som naevnt). Nogle gange faar man noget skunk der bare fucker hjernen paa en anden maade end man er vandt til.

Jeg syntes ikke marok, lige meget hvor god den er, kan sende mig paa trip, nok fordi man er al for velkendt med effekten.

Desuden hjaelper det os med lav tolerance.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg røg en troldmand med sort marrok, pot, skunk, afghan ryger og ryst og tog så til koncert. Guitar lydene var helt fantastiske især de meget høje og skingre af slagsens. Og Gulvet bevægede sig i ca. 30 sek. Det var ihvertfald blandt mine top 3 skæverter. Ellers har jeg fået visuals af en troldmand med sort nepal og skunk og pot. Jeg troede asfalten var tusindvis af frøer :D Den sidste var bare god dansk pot som fik mit gamle lorte keyboards lyde til at lyde helt fantastisk.

Medlem

Da jeg prøvede svampe i Amsterdam røg vi bagefter, og det gjorde at rusen fra svampene blev svagere. Jeg mener faktisk også, at det står i den folder man får med, når man køber dem. Der stod vist også at C-vitaminer, fra f.eks. appelsinjuice, gjorde effekten svagere, lidt på samme måde som sukker mod en hashrus. Godt at huske på så man kan regulere det efter smag og behag. Jeg kunne enormt godt lide svamperusen, som en enkelt oplevelse. Det er ikke noget jeg gider prøve igen tror jeg, men det var sgu en sjov aften med gutterne :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg syntes bare at når du kommer på et skunk ''trip'' kan det være en ganske ubehagelig oplevelse pågrund af den helt vilde kropsfølele se af at hvert et atom i din krp fluder stille rundt, og laver ligesom bølger.
hvis der starter en bølge fra hver siden af munden føles det nærmest som en eksploition ind i munden når de to bølger mødes i ganen.

høj dosis (meget høj dosis) skunk minder for mig meget som at suge lightergas bare mere bevidst om hvordan det egentlig føles og så i fire ttimer non stop.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Paggee skrev:
Da jeg prøvede svampe i Amsterdam røg vi bagefter, og det gjorde at rusen fra svampene blev svagere. Jeg mener faktisk også, at det står i den folder man får med, når man køber dem. Der stod vist også at C-vitaminer, fra f.eks. appelsinjuice, gjorde effekten svagere, lidt på samme måde som sukker mod en hashrus. Godt at huske på så man kan regulere det efter smag og behag. Jeg kunne enormt godt lide svamperusen, som en enkelt oplevelse. Det er ikke noget jeg gider prøve igen tror jeg, men det var sgu en sjov aften med gutterne :)

Quite the contrary, dear Paxton.

Når jeg tager svampe, sker det ikke sjældent at der bliver røget en pind eller to. Og jeg kan love dig det ikke sætter en stopper for rusen, tværtimod :)
Det er som om svampene forstærker min cannabisrus gange ti.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Få fat i noget hæft Indica. Til tider kan noget Indica skunk slå dig så meget ud at det er helt vildt. Har op til flere gange oplevet at "trippe" efter at have røget en masse Indica. Sativa kan self. også bruges til det samme formål men, de skal satme være potente.

Sort Ice. Giver en virkelig dejlig men samtidig underlig skævert. Jeg synes det svinger imellem at man er lige ved at falde i søvn til at du er frisk som en havnørn. Meget sjov høj - skæv fornemmelse på samme tid. 0.4 til 4 mennesker var rigeligt. Og det skal siges vi alle er nogen gamle hasher ;) God ryger

Insane psychedelia user!

Kristian12 skrev:
Få fat i noget hæft Indica. Til tider kan noget Indica skunk slå dig så meget ud at det er helt vildt. Har op til flere gange oplevet at "trippe" efter at have røget en masse Indica. Sativa kan self. også bruges til det samme formål men, de skal satme være potente.

Sort Ice. Giver en virkelig dejlig men samtidig underlig skævert. Jeg synes det svinger imellem at man er lige ved at falde i søvn til at du er frisk som en havnørn. Meget sjov høj - skæv fornemmelse på samme tid. 0.4 til 4 mennesker var rigeligt. Og det skal siges vi alle er nogen gamle hasher ;) God ryger

Øhh, hvis man skal ha psykedeliske effect af cannabis, er sativa sorter sagen, og ikke indica.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]