Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Alder
Insane psychedelia user!

Alk. TINGENE UDVIKLER SIG LET, før du ved af det så tar du "kun" speed hver weekend, skal kun lige prøve e, skal kun lige osv. osv. og på et eller andet tidspunkt vil du måske realisere at du ikke bare har skulle prøve noget, men at du har haft et reelt stofmisbrug !

Og mht. til alderen, alkohol sælges i teorien ikke til personer under 15 år, det mener jeg er fair og burde måske endda sættes op, og personer under den grænse skal satme ikke tage andre rusmidler !!! Det hele starter sgu med øl !!! Så hold dig til dem tak !

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MÐM@:
De minder som psyko snakker om med knallert tyverier og første forelskelse er en af de ting som jeg aldrig har oplevet./MÐM@<HR></BLOCKQUOTE>

Er du helt sikker på det er stoffernes skyld?

Det jeg mener er lidt det samme som hønen og ægget (altså hvad der kom først)
Måske startede du med stoffer FORDI du er den du er og er ikke BLEVET til den du er pga stoffer.

Jeg indtog selv min allerførste illegale substans da jeg var 20, så alle mine erfaringer bygger jo på det.
Om jeg ville ha' været meget anderledes idag, hvis jeg var begyndt som 13 årig ved jeg ikke...måske, måske ikke. Der er jo også mange andre ting der spiller ind på hvordan man udvikler sig, så det er svært at sige helt sikkert at hvis du ryger fra du er 13 er du dødsdømt.

Hvordan har du det egentlig idag mdma? Synes du dit liv er mest godt eller dårligt?

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Definer et godt liv?
Det kan altid blive bedre og det gælder ALLE.
Jeg har det som jeg har det har mine nedture og har mine opture, alting til sin tid?
jeg fortryder ikke en eneste handling jeg har udført i livet.
Jeg kan da tænke tilbage og tænke fuck det var da surt at jeg mistede kontakten til famnilien pga stoffer men så kan jeg så os se det på denne side at jeg har fået nogen fede bekendtskaber og oplevet en masse fede ting.
Det vil man aldrig kunne svarer 100% klart på sådan et spørgsmål...

Mit liv er både godt og skidt lad mig sige det på den måde.

[ 16 September 2002: Besked ændret af: MÐM@ ]

Relativistisk båthorn

Både godt og skidt... Ja sådan er det vist for de fleste af os i virkeligheden.
Sådan skal det nok være (ligesom sommer og vinter, og dag og nat)
"Life is hard and then you die", som et ordsprog si'r [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg er ked af at høre din familie har valgt at skubbe dig væk, det synes jeg er en hård ting at gøre, men hvem ved; måske med tiden det bli'r bedre og ændrer sig?
Alle kan jo heldigvis ændre sig med tiden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Alkoholic: Som jeg før har sagt, så startede jeg i 10-11 års alderen med at tage diverse stoffer. Jeg forstår dig udmærket godt, og ved at ligegyldig hvad vi siger, så er du altså kun 14 år, og i den alder er man meget arrogant og tror at man ved hvad man gør. Det kan du umuligt vide, og du kan heller ikke tage vores bedrevidende ord for gode varer, da du selvfølgelig må gøre dine egne erfaringer. Det er fair nok. Jeg lyttede sgu heller aldrig til nogen, og troede også at jeg vidste bedst.
Det eneste jeg håber på, er at du lytter til de råd du får om HVORDAN du bedst begrænser de mulige skader der kan opstå ved at tage stoffer, samt at du tager den lidt med ro.

Pas på dig selv

Dankdawg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Og hvor gammel er det du er Jensus? Jeg begyndte da også at ryge da jeg var 13-14 år (altså hash) og jeg har da oplevet det jeg burde have, jeg er 16 nu. Jeg har godtnok aldrig nakket en knallert, men hvad helvede, det er nok heller ikke den mest nostalgiske ungdomsoplevelse [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Alkoholic!> Bare hold dig til hash og gør det 1 gang om måneden, det bliver du ikke dum af... Det gjorde jeg og jeg har været præcis som alle andre på min alder + jeg har fået nogen rigtig fede oplevelser sammen med mine venner.

Dedikeret medlem

Problemet er bare lige hvor sjovt er hash lige når man vil i byen til kl lort om morgenen! Det er jo kun derfor jeg tar speed... Men hvis i kender nogle andre midler/produkter så gi mig besked... Det ville da være degligt... Specielt hvis det er lovligt... Forresten har hørt noget om nogle urtepiller, man blir max frisk af... Kender i noget til det eller hva???

In our memories

Geografisk sted: København
Guarana er en rigtig god stimulant!

Det indeholder koffein, og du kan enten købe det som ekstrakt i Soma, eller i færdiglavede kapsler i helsekost forretninger eller Matas.

Jeg bruger det selv meget i perioder... både på arbejde, skole eller til fest.

Det kan ikke sammenlignes med amfetamin, men bør fremhæves alligevel, da det er en OK erstatning, hvis man gerne vil være mere 'naturlig' [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Hvor meget længere kan man holde sig vågen??? Hvad koster det???

In our memories

I Soma giver du 50 kr for 10 gram... det er en stor mængde... det skal du så også købe nogle kapsler til (helsekost-forretninger).

I Matas vil jeg skyde på en 90-120 kr for et bæger... det er også fair nok, for man får rigeligt for pengene.

Forskellen er at amfetamin får dig til at 'glemme' at du er træt samt giver dig en masse energi...

Guarana/koffein er en stimulans som giver dig 'lidt' mere energi... faktisk meget til tider... men jeg vil passe lidt på med at sammenligne med amf da du bare bliver skuffet.

Hvis du drikker kaffe kan det sammenlignes med at drikke et par kopper meget stærk kaffe.

Selv bliver jeg meget stimuleret af koffein, mens andre kan lægge sig til at sove... Så det er lidt forskelligt.

Mht dosering, så spørg eller læs på pakken der hvor du køber det og så tag måske en lille smule ekstra oven i det.

Jeg vil godt understrege at det ikke er en erstatning for amfetamin, men kan være nok i sig selv, hvis du bare ikke vil gå død kl 02 om natten.

Guarana går fint hånd i hånd med enten rygning af hash eller druk.

Dedikeret medlem

Ok... Jeg har nogle gelantine kapsler så hvis de der SOma nu har en hp.... Eller hva??

In our memories

De -har- en hjemmeside www.soma.dk, men du kan vist ikke bruge den til meget andet end at finde ud af hvor de bor.

Hvilket er København, så hvis du ikke bor der, så gå i Matas, eller bestil Guarana fra en on-line forhandler (kender dog ikke noget til disse, så der er du på egen eller andres hænder).

[ 16 September 2002: Besked ændret af: Zonker ]

In our memories
Brugeravatar

Guarana bliver oftest blandet med Ephedra, som indeholder Efedrin (der i øvrigt ikke er langt fra meth/amfetamin i molekylærstruktur)...

UTFSE - og du vil få svar!

Dedikeret medlem

Ok... Men hvis der er lovlige uskadelige produkter er de da altid 100% bedre... Ps... Man får ik skrumpepik dagen efter???

In our memories

Nej, nej... der er INGEN bivirkninger ved Guarana... det er til og med sundt!

Men start med een eller to propfyldte kapsler... højst et par stykker... og hav nogle med til undervejs i natten.

Man kan godt overdosere koffein, så man ikke har det skide behageligt, så prøv dig frem med små doser... man får det bestemt ikke bedre af at tage for meget.

Dedikeret medlem

Produkt Pris
1 dåse 40 g. 60 kr.
3 dåser 120 g. 145 kr.
5 dåser 200g. 200 kr.
25 dåser 1000 g. 750 kr.

Fandt den her site og det koster kun 25 kr at få levertet hvis man køber for under 400... Hvor mange kapsler ( fyldte ) tror du der kan blive til på sådan 40 gram der???

In our memories

MANGE! Har sq aldrig talt :-)

Well... alt mellem 20 kapsler og 50 stks... det kommer vel an på kapslens størrelse, og om du fylder begge kamre og laver en meget stor kapsel, eller om du bare fylder den 'normalt'.

EDIT: havde lige overset at du nævnte 40 gram... jeg tænkte på 10... 40 gram er fucking meget guarana [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] læg lige mærke til om det er ekstrakt, eller om det 'bare' er guarana.

Dedikeret medlem

Ok! er priserne okay???
Det er ren guarana pulver! gør det nogen forskel???

[ 16 September 2002: Besked ændret af: Alkoholic! ]

In our memories

Det lyder fair nok... hvis det er ekstrakt er det overdrevet billigt!

Mht dosering, så undersøg det lige et andet sted, fordi det jeg skrev var baseret på ekstrakt.

Insane psychedelia user!

Du køber det fra guaranapulver.dk ikk'? Don't do it! Jeg prøvede engang 10g. fra dem. Deres pulver er noget lorte pulver på 2-3%.

Køb dog heller fra maya!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]