Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Alder
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Hey..!
Jeg kom til at overdosere koffein, og det var IKKE særlig behageligt..Jeg lå med kvalme og skulle knække mig, kunne ikke sove, og min seng begyndte at køre rundt om mig..og det foregik altså fra 9 aften til 11 formiddag! Jeg nupper tit et par kapsler guarana før jeg tager på arbejde, og det er sq lækkert..
Jeg har også været ude i et "misbrug" af hash..Ved ikke helt om man kan kalde det et misbrug, men jeg røg flere gange om dagen i tre måneder, så det var ikke et alm. forbrug..
Så begyndte jeg at få mareridt om nogle meget virkelige edderkopper, og så lærte jeg at styre det.. Nu ryger jeg kun sjældent, og tager svampe endnu sjældnere..
Jeg har faktisk aldrig fået stjålet en knallert! Hmm...jeg er kun 15, så det er måske ikke forsent..? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
-Mathias..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
@Alcoholic og Creatif: Stop med at ryge hash, stop med at æde svampe, stop med at sniffe amf, drik nogle bajere engang imellem og Creatif stjæl IKKE den knallert!

Som tidligere nævnt er jeres hjerner, og dermed jeres identitet, ikke færdigudviklet og har derfor ikke godt af bevidsthedudvidende stoffer.

Det er bedre at være dobbeltmoralsk end slet ikke at være moralsk. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Med bestemte hilsener
Ashoka

Ps. Jeg mener det!

[ 16 September 2002: Besked ændret af: Ashoka ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Nej, Daffy det er herfra http://www.tryus.dk/guarana/Om_Guarana/om_guarana.html

Insane psychedelia user!

Prøv at gå inde på www.guaranapulver.dk

Det er sjovt som siderne minder om hinanden, ikk'?! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Det er den samme hp... Men jeg stoler ik på dem... Man skal sætte penge på deres konto! Men jeg var i matas idag... De havde kun pastiller med det i... Prøvede at spise en, og de smagte afskyeligt... Fandt senere ud af, at man ku købe de samme i Føtex... Er det gode eller hvad?? Det er en pakke med 60 i...

Insane psychedelia user!

Jeg tror nu de er reélle nok med at levere varen, men deres pulver er noget skod.. Og det er Matas og div. supermarkder også! Køb dog hos ethnoplanet eller Maya (se under links).

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
@Ashoka:
Somsagt er det kun meget sjældent at jeg ryger fed og tager svampe.. Og det er ikke længere noget problem for mig at styre hash`en, så bare slap af..Men tak for tanken! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Hvem er egentlig den yngste/ældste herinde?
-Mathias..

Insane psychedelia user!

Muugor tror jeg.

Dedikeret medlem

Ok... Det vil jeg prøve=)

Dedikeret medlem

Det koster 85 kr for 25 gram ekstrakt 33%! + gebyr for at få lortet sendt! Det er lidt mange penge, så er i sikre på lortet virker godt nok???

Relativistisk båthorn

Ja det var tider dengang man ku' købe ren koffein på apoteket... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Jespar: Nej desværre, ingen minder! Jeg skrev bare hvad jeg regnede med var normalt for unge i den alder.

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem

btw: je gsynes jeg læste en eller anden sige at gurana ingen bivirkninger har..............

Hvad med mavesår, mavekrmper, tyndskid og generalt alt andet du kan få af koffein holdige produkter..............

In our memories

Geografisk sted: København
@Alcoholic! Det er sq billigt nok for 33% guarana ekstrakt! I hvert fald i forhold til så mange andre steder.

Om guarana er noget for dig ved jeg ikke, men hvis du har mulighed så tag i Soma og køb nogle enkelte kapsler og prøv det først... eller drik en masse stærk kaffe og se om du kan lide den måde at være stimuleret på.

Med guarana har du fordelen af ikke at skulle drikke kaffe (elsker selv kaffe) samt at du kan proppe det i kapsler og spise det... og så er guarana en sundere kilde til koffein end kaffe.

Dedikeret medlem

Ok... Men den der soma ligger vel i Kbh?

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zikterion:
Hvad med mavesår, mavekrmper, tyndskid og generalt alt andet du kan få af koffein holdige produkter..............<HR></BLOCKQUOTE>

uhh... minder mig om da jeg skulle starte på nyt arbejde (sidste eller forrige sommerferie). havde misset 1. dag, fordi jeg var for sent oppe (og spille PS), så da kl blev ca ½3 om natten begynte vi at drikke kaffe... nåede op på 7½ kande (2 mand). puh det lugtede på min arbejsplads [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]