Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 07:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jul 2009 12:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2009 21:20
Indlæg: 20
Substans/er: Hash, Damiana, Indiansk Tobak, Wild Daga, Alkohol
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Har faktisk ingen idé om doseringen, vi var jo fulde :D
Hashen var en god dansk hash, en sort/brun blød klump.. Der var ikke meget.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Vi var 4 personer der røg til en grillfest.

Triprapporten
Person galleri:
M: Mig (dreng)
R: Min ven som holder festen (dreng)
B: En ven som jeg har købt urterne med. (dreng)
D: B's dråkbuddy/bolleven (pige)
S: En ven som er storbruger af cannabis mm. (dreng)
J: S's kæreste. (pige)
K: Hende jeg endte i en sofa med (pige)



Det hele startede med at min gode ven inviterede til grillfest, så det skulle der bakkes op om. Vi var et par stykker der mødte tidligt op, og hjalp med at købe ind og stille borde op osv.
Jeg havde lige fået mig en sending urter, så de skulle selvf. prøves. Vi rullede en joint af noget indiansk tobak og røg lidt på den.. Det smagte ikke specielt godt, så der var ikke ligefrem den store motivation til at fyre op for mere.. Vi drikker nogen øller og pludselig fortæller B at S & J osse ville komme til festen.. Det bliver vi glade for at høre, især da vi næsten aldrig har set S uden at han havde en klump eller lignende på sig. S havde godt hørt om vores urter så da han kom var det der første han ville se. Jeg fandt dem frem, og han spurgte om vi ikke skulle ryge lidt.. Selvfølgelig skulle vi det, og S lavede et bongmix af Damiana og Indiansk Tobak, som vi røg på en flaskebong. Jeg var på dette tidspunkt igang med min 6. øl.
Så var kødet grillet færdigt og vi spiste.. Tror jeg indtog omkring 1 kg. mad.. Primært kød.
Efter maden rullede vi en urtepind hvor alle 3 urter var i.. Mig, S og B gik en lille tur mens vi røg den. Da vi var kommet tilbage gik der lidt tid, og så kom S hen til mig og spurgte om ikke osse jeg kunne mærke urterne.. Jeg var godt stiv, men da jeg tænkte lidt over det, kunne jeg godt mærke at der lissom var en beroligende rus (måske placebo). Vi gik ind og satte os sammen med de andre i sofaen.. Og pludselig var jeg i et badekar sammen med K, B og D. K lå dårligt så vi gik ind i en dobbeltseng, og lå og legede lidt.. Ikke længe efter stod S og nogen andre uden for vinduet og bankede på.. Og R brasede ind af døren med en guitar.. K og jeg aftalte at vente til det blev mørkt og vi gik igen ind til de andre..

Efter lidt mere druk blev det tid til at ryge hashen. K havde ikke prøvet det før og ville gerne være med, men da der ikke var så meget sagde S at hun kun kunne få det fra mine lunger, hvilket var helt i orden med os begge.. Vi gik ud og rullede, og i mellemtiden forsvandt K. Os der skulle ryge, mig, B, S og J, kravlede op i et træ og tændte jointen. Vi røg godt igennem, og hurtigt.. Lavede lidt indianer, osv. Vi hoppede ned igen, og gik over for at finde de andre på en legeplads.. Mens vi gik blev vi konge skæve.. B fik de vildeste grineflip og jeg svævede rundt..
Da jeg så K igen kom jeg i tanke om vores aftale, og begyndte at koncentrere mig for ikke at trippe væk. Vi kom tilbage til huset. Og jeg begyndte at synes rusen var ubehagelig.. Det var ligesom om at jeg havde skruetvinger på alle leder af mit hoved. B var trippet helt væk og sad og grinede i en stol mens han åd chips.. Folk begyndte at gå i seng, og jeg var så småt ved at forsvinde helt. Jeg gik ud og brækkede mig, men det hjalp intet. Så jeg satte mig ind til K igen, og vi begyndte at kæle lidt. I lang tid lå vi bare og kyssede og gramsede. Jeg husker ikke meget, men er ret sikker på at hun stak hånden i mine bukser, og jeg faldt i søvn.


Næste dag havde jeg den vilde nedern på. Jeg var rastløs, og kunne slet ikke finde ro.
B fortalte at han havde været ude og rejse mellem universerne, og at hver gang vi havde talt til ham, var guds hånd kommet for at tage ham væk fra universet han nu var i.


Alt i alt en rimelig fucked op fest.. Men det var nu meget hyggeligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2009 13:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil bare gerne vide om du kneppede hende senere hen!?

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jul 2009 15:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2009 21:20
Indlæg: 20
Me2 ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2009 07:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004 19:24
Indlæg: 542
Geografisk sted: Dania
Liderlige stoddere... :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2009 18:10 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2009 23:21
Indlæg: 1
Ahåår :D
Det vil jeg satmer også gerne vide, da jeg selv har været ude for ligene situation :D


-Peace :p


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team